|
Wat volgt, komt nog vanmorgen op mijn site. Sorry dak da hier moet posten, maar het is dringend, so everyone knows.
Mijne maat Coka, die meedeed aan Touareg, heeft nu een Belgische nationaliteit en werkt officieel bij ons buiten zijn muziekactiviteiten.
Probleem is, hij leeft al 2 jaar zonder zijn familie. Die zitten nog altijd vast in Senegal. Hij heeft een advocaat aangenomen om de proceduur te versnellen, maar het kost een hoop geld. Vliegtuigtickets en reispassen ook :-S
Daarom ga ik een goed doel organiseren op basis van tickets. Iemand zal rondlopen tijdens de event met een kleine kassa. Tickets zullen 50 eurocent kosten. Dan trekken we 2 lucky numbers die elk een volledig gesigneerde exemplaar van ofwel Aviateur (Cape Town), ofwel Airwave zullen winnen.
Alle centen gaan rechstreeks naar Coka, natuurlijk. Dus het is ofwel een goed doel ofwel een kans om een unieke exemplaar van een van die 2 albums te winnen.
Voilà, nog eens al mijn excuses, enough spamming.
Grtjs
Laurent