Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

men altså vi kan ju ha en SWETA fest fast vi bjuder in andra oxo men bara folk som lyssnar på elektronisk musik. men endå att man satsar på swetar:na så lär det ju bli kalas ändå! ;D

Old Post Aug-25-2003 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by dbl
vadå.... vi har la inte varit dåliga på att ordna träffar på fester.... ehmmm

vi har iallafall våran SWETA plats på fester ju... till höger framme vid DJ'en

funkade ju alldeles utmärkt på midway när jag kom dit själv... helt plötsligt så kommer resten och jag va inte ensam längre

Vi hade en träff på scandinavian tour där det typ bara var jag och stefan som träffade alla..jag gled runt i 1 timme för att hitta alla och få dom att komma till samlingspunkten (trots att jag ringt alla på mobilen 30 minuter innan festen och bett dom komma till samlingplatsen), trots detta spred alla ut sig och bara ett fåtal fick träffas.

På midway funkade det väl ok... men det var inte många från TA där...

Picknicken kom det inte alls så många på...

Mysteryland var det typ 10 pers som var intresserade av. Vi hade tre bilar på G och slutade med en halv så att jag och stefan höll på att bli ruinderade...

Klandrar ingen Men jag försöker bara visa på att jag undrar om det är ett så pass stort intresse av att träffas som alla säger när det kommer till kritan...jag har då inte märkt av det IRL alltså... Men fan, ordna något så får vi se Inget som hindrar någon..jag hjälper gärna till på ett hörn..

kram

Old Post Aug-25-2003 16:20 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by mindshooter
Vi hade en träff på scandinavian tour där det typ bara var jag och stefan som träffade alla..jag gled runt i 1 timme för att hitta alla och få dom att komma till samlingspunkten (trots att jag ringt alla på mobilen 30 minuter innan festen och bett dom komma till samlingplatsen), trots detta spred alla ut sig och bara ett fåtal fick träffas.

Mysteryland var det typ 10 pers som var intresserade av. Vi hade tre bilar på G och slutade med en halv så att jag och stefan höll på att bli ruinderade...

Klandrar ingen Men jag försöker bara visa på att jag undrar om det är ett så pass stort intresse av att träffas som alla säger när det kommer till kritan...jag har då inte märkt av det IRL alltså... Men fan, ordna något så får vi se Inget som hindrar någon..jag hjälper gärna till på ett hörn..

kram

Men vafan då! jag är lätt inte en sån person. jag vet vad du menar kenny för händer samma sak med mig när jag annordnar paintball.. det ser lovande ut och i sista minuten hoppar en av och sen en til och då vill en annan hoppa av bara för det.. någon som inte kan och helt plötsligt så är man bara nån enstaka person liksom :P

Nästa gång du annordnar nått så kontakta mig så ser jag till att alla kommer jag är en riktig piskare!

Old Post Aug-25-2003 16:36  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter

kram

jo... scandinavian tour blev la lite misslyckat.
vi skulle ju samlas längst back typ först... men sen började någon gå iväg, och sen blev det en till så det slutade med att alla stack iväg.. allting började ju komma igång då också, så alla ville la fram och dansa.

bara att försöka få fram det mer och mer... till höger framme vid DJ'n
kommer nog gå bättre och bättre för hoppningsviss

och picknicken ville jag ju komma på.. va ju helt perfekt med att jag blev ledig dagen innan från lumpen så kunde jag stannat kvar en dag, men sen så blev det ju ändrat datum tyvärr

och nu lär det ju inte bli så stor chans att jag kommer på någon eftersom jag knappast lägger ut några hundra för att åka till sthlm för att ha picknick.

skulle isåfall vara nästa sommar eller nått och det e nån trancefest lagom till det och man har nån att sova hos eller nått.

men jag har ju iallafall träffat en del

Old Post Aug-25-2003 20:35  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

är det inte rätt så många som ska till The Lab? kanske går att träffa lite folk där

Old Post Aug-25-2003 20:38 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Japp, lätt ett TA möte på The lab

Old Post Aug-26-2003 05:33 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

när det sen börjar närma sig fest så kan jag fixa med ljus å sånt...fett skoj

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-03-2003 16:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Jag tycker vi kan hålla uss till såkallade "meet ups" på andras fester och arrangera egna träffar som den tidigare i år i Rålamshovsparken i Stockholm. Altså inga egna fester, än.

Old Post Sep-04-2003 00:59  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

I know I know...jag sa bara NÄR de blir dags för en egen fest

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-04-2003 22:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Blivit lite kåt på "ljus" nu efter du fått hem lite strobbar osv.... Vizay? hehe

Old Post Sep-05-2003 15:45  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

de e faktiskt jäkligt kul å hålla på med ljus...skulle vilja fixa med riktigt feta grejer nån gång...programmera laser osv

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-07-2003 14:59  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by AC.
Jag tycker vi kan hålla uss till såkallade "meet ups" på andras fester och arrangera egna träffar som den tidigare i år i Rålamshovsparken i Stockholm. Altså inga egna fester, än.

japp, så länge inte nån får ett ryck och styr upp det sjukt mycket och lägger ut med massa pengar så kommer det nog ligga på det stadiet tills det att folk faktiskt börjar komma på träffar o.s.v
för då kan jag tänka mig att satsa lite på det hela...

Old Post Sep-07-2003 16:52 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown acidcore track [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEdward Shearmur - "New Mexico" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:32.

Forum Rules: