|
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vi hade en träff på scandinavian tour där det typ bara var jag och stefan som träffade alla..jag gled runt i 1 timme för att hitta alla och få dom att komma till samlingspunkten (trots att jag ringt alla på mobilen 30 minuter innan festen och bett dom komma till samlingplatsen), trots detta spred alla ut sig och bara ett fåtal fick träffas.
På midway funkade det väl ok... men det var inte många från TA där...
Picknicken kom det inte alls så många på...
Mysteryland var det typ 10 pers som var intresserade av. Vi hade tre bilar på G och slutade med en halv så att jag och stefan höll på att bli ruinderade...
Klandrar ingen Men jag försöker bara visa på att jag undrar om det är ett så pass stort intresse av att träffas som alla säger när det kommer till kritan...jag har då inte märkt av det IRL alltså... Men fan, ordna något så får vi se Inget som hindrar någon..jag hjälper gärna till på ett hörn..
kram |
jo... scandinavian tour blev la lite misslyckat.
vi skulle ju samlas längst back typ först... men sen började någon gå iväg, och sen blev det en till så det slutade med att alla stack iväg.. allting började ju komma igång då också, så alla ville la fram och dansa.
bara att försöka få fram det mer och mer... till höger framme vid DJ'n 
kommer nog gå bättre och bättre för hoppningsviss 
och picknicken ville jag ju komma på.. va ju helt perfekt med att jag blev ledig dagen innan från lumpen så kunde jag stannat kvar en dag, men sen så blev det ju ändrat datum tyvärr 
och nu lär det ju inte bli så stor chans att jag kommer på någon eftersom jag knappast lägger ut några hundra för att åka till sthlm för att ha picknick.
skulle isåfall vara nästa sommar eller nått och det e nån trancefest lagom till det och man har nån att sova hos eller nått.
men jag har ju iallafall träffat en del