|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
Vrijdagavond hadden vrienden van mij en ik een date in de Skihut in Rotterdam. We waren daar al een keer eerder die meiden tegengekomen en zij vroegen of we kwamen. Daar hadden wij geen probleem mee dus.
Maar verbijstering en teleurstelling alom toen bleek dat er maar eentje van die 4 was komen opdagen. En zij had 2 andere vriendinnen bij, waar je rustig van zeggen kon, dat ze er niet uitzagen. Dat was dus juist niet de bedoeling. In ieder geval hebben we een leuke avond/nacht gehad. Om half zeven lag ik lekker in mijn bedje.
Op zaterdag had ik van mijn werk een BBQ, wat heel gezellig was. Daarna zou de organisator daarvan nog naar de *light gaan, maar dat ging niet door, hun gingen naar de Melkweg en ik bedankte daarvoor, want ik was nog gesloopt van de nacht daarvoor.
Op zondag naar Blijdorp gegaan met een paar vrienden en hun zoontje. Lekker dieren bekeken en 's avonds weer geBBQ (en morgen weer, het lijkt wel zomer)
Dat was hem.
Jun-24-2001 20:03
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jun-24-2001 20:03
|
|
|
 |
 |
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
|
|
|
Jun-24-2001 20:11
|
|
|
 |
 |
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
|
|
|
Jun-25-2001 19:52
|
|
|
 |
 |
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
|
|
|
Jun-25-2001 21:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:07.
Forum Rules: