Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoeren!!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Mr Zimz
.....90 dagen pimpwar speelt en dus dan veteraan ben.. je zomaar ineens 600 credits krijgt .. nu is onze oproep gebruik ze in deze game
we kunnen een top 3 allince worden ( we zijn nu 5de )
en nog meer credits winnen!! of t-shirts!!

einde oproep...

GVD....ben ik met heipaal een nieuw account begonnen, door dat gezeik van die frozen alliance...dus ik ben nu geen veteraan
En vandaar dat je opeeens weer vlak voor me staat....ik heel goed spelen en wat zie ik wordt ik gewoon ingehaald, omdat ik niet die extra turns heb
Volgende maand speel ik gewoon weer met m'n oude account

Old Post Oct-15-2002 15:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
GVD....ben ik met heipaal een nieuw account begonnen, door dat gezeik van die frozen alliance...dus ik ben nu geen veteraan
En vandaar dat je opeeens weer vlak voor me staat....ik heel goed spelen en wat zie ik wordt ik gewoon ingehaald, omdat ik niet die extra turns heb
Volgende maand speel ik gewoon weer met m'n oude account

We hebben ze nog nie gebruikt hoor :P

Old Post Oct-16-2002 01:40 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

Nou heren pimpmeesters

We hebben 't weer voor mekaar, we gaan weer fuseren met 'n andere grote alliance !
Zip kwam met dit plan, wat opzicht nie zow slecht is ...
Dit keer verhuize we naar Chosen Few ... en volges Zip gaan we direct naar plek 2 ... ik ben benieuwd

Dus ... ik ziet jullie weer in de andere alliance !!!

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Oct-17-2002 19:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Access
Nou heren pimpmeesters

We hebben 't weer voor mekaar, we gaan weer fuseren met 'n andere grote alliance !
Zip kwam met dit plan, wat opzicht nie zow slecht is ...
Dit keer verhuize we naar Chosen Few ... en volges Zip gaan we direct naar plek 2 ... ik ben benieuwd

Dus ... ik ziet jullie weer in de andere alliance !!!

We zijn eigenlijk een st3ll3tj3 sl3tj3s deze maand... Soort parasieten... We schuiven van alliance naar alliance tot we aan de top zijn... We hebben die vorige alliance aardig wat schade berokkend...

Maarja, wtf! Als we maar wat winnen uiteindelijk...

Old Post Oct-18-2002 00:35 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Ok, even wat uitleg...

Chosen Few bestaat uit de voormalige alliances Ice_Cold, GGT_Worldwide en dus ook Zaad

Heb net de hele tijd met Freon, 1 van de founders van Ice_Cold zitten praten en heb nu een beetje een idee van hoe het er bij de echte grote jonges aan toe gaat... Het founderschap gaat in diensten... als de een er vandoor gaat neemt de ander het over... Op die manier is er dus altijd een founder online om de boel in de gaten te houden en om mee te praten/overleggen als dat nodig is... De founders zijn: Freon & Happy Wanker van Ice Cold, DubZ & GLThugg van GGT, en ik dus... Tussen deze mensen zal het founderschap dan ook rouleren... Maar ik gloof dat DubZ en GLThugg nie zo vaak online zijn, dus ut zullen voornamelijk Freon en Happy Wanker zijn... en ik dus ook...

Dat jullie ut ff weten

Grtz!

Old Post Oct-18-2002 04:14 
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by eieregooie
Maarja, wtf! Als we maar wat winnen uiteindelijk...

Vind ik ook, wij moeten gewoon nummer 1 worden!!!

Old Post Oct-18-2002 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Zimz
tranceaddict

Registered: Aug 2002

nou ik heb hard me best gedaan om t voor elkaar te krijgen we hebben nu een zeer goed team dus t moet lukken!!

Old Post Oct-18-2002 09:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mr Zimz Click here to Send Mr Zimz a Private Message Visit Mr Zimz's homepage! Add Mr Zimz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Odelpha
Life v2.0

Kan ik nog meedoen met die alliance? zo ja, hoe? en moet mn pimp name dan iets met zaad zijn?

Grtz

Old Post Oct-18-2002 09:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Odelpha Click here to Send Dj Odelpha a Private Message Visit Dj Odelpha's homepage! Add Dj Odelpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Ik weet niet hoe het zit met die alliance, er zijn nog 3 mensen die erbij kunnen.

Je naam hoeft in ieder geval niet iets met zaad te zijn, ik gebruik nu de naam Heipaal. Maar het is wel erg leuk om je naam te beginnen met zaad, dan hoor je er helemaal bij
Als er een nieuwe game begind gaat ik natuurlijk wel een naam verzinnen die begind met zaad. Wordt waarschijnlijk iets van zaadpaal ofzo

Old Post Oct-18-2002 11:42  Netherlands
Dj Odelpha
Life v2.0

Ik zat te denken aan zaadleider

Grtz

Old Post Oct-18-2002 13:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Odelpha Click here to Send Dj Odelpha a Private Message Visit Dj Odelpha's homepage! Add Dj Odelpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Het is morgen 1 november, betekend dus dat er weer een nieuwe game gaat beginnen

Vorige maand ging het wel lekker, werd toen 80ste, nahja kon beter natuurlijk maar das toch niet slecht. Werd gewoon te veel aangevallen tijdens het scouten.

Heb deze maand ook maar eens een zaad naam mezelf aangemeten, het is bij het ene account Zaadpaal geworden.
En als ze bij de computer zaak opschieten, dan kan ik nog een account openen en dat wordt dan Zaadstorm. Maar das alleen als ik m'n adsl-modem binnen heb.
2 verbindingen heb ik dan thuis liggen en dat is dus 2 accounts

Old Post Oct-31-2002 09:08  Netherlands
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
2 verbindingen heb ik dan thuis liggen en dat is dus 2 accounts

Jij sl3tj3 !!! Pas maarop hoor ... als ze d'r acher kome dan zijn we strax weer allemaal frozen !!!

Maar deze maand was idd erg goed voor ons ... ben 24ste geworde, nie zo goed als Zip ...
MAAR IK HEP WEL 'N PRIJS GEWONNE !!!!!!!!!!!!!!
Zal wel iets van 400 turns zijn, ken ik mooi gebruike !!!

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Oct-31-2002 11:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoeren!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[Trance] In johan gielen set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUltra Vibe - "Choose Freedom" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:00.

Forum Rules: