ik heb ze al veel te vaak gezien en tegenwoordig trekt hun werk ook op niets meer. Airwave / Breathing zijn de weinige oude nummers die ze nog spelen en de overige nummers zijn vrij grote rommel. Ik ga dus andere oorden opzoeken tijdens Rank 1
Mar-26-2010 12:07
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Mat Zo - 24 Hours (Rank 1 Remix) vind ik anders wel vet; lijkt wat op Such Is Life
Mar-26-2010 12:27
Config
Elaba!
Registered: May 2006
waar blijft die progressive
waar blijft de psy ?
(00.db kunt ge geen psy noemen, dat is eigenlijk gewoon goeie trance)
Mar-26-2010 19:07
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
Jullie kunnen allemaal goed zagen.
Zo'n uitgebreide line-up en 't is nog niet goed. Dan weet ik het ook niet meer hoor. Blijf dan gewoon thuis en luister op jullie laptop/PC met de hoofdtelefoon naar jullie favoriete muziek. Niets op tegen hoor. Ik ga ernaartoe om te feesten in de eerste plaats.
Originally posted by DJ Zetski
Jullie kunnen allemaal goed zagen.
Zo'n uitgebreide line-up en 't is nog niet goed. Dan weet ik het ook niet meer hoor. Blijf dan gewoon thuis en luister op jullie laptop/PC met de hoofdtelefoon naar jullie favoriete muziek. Niets op tegen hoor. Ik ga ernaartoe om te feesten in de eerste plaats.
leer lezen man, hier zegt niemand dat het slecht is, er zijn gewoon nog geen psy (en blijkbaar ook geen progressive) namen bekend
Mar-28-2010 15:36
Config
Elaba!
Registered: May 2006
ja der is wel al progressive, maar te weinig
ok, te weinig, maar er moeten nog een heel deel namen bekend gemaakt worden. Er is hier niemand die op dit moment zegt dat hij ontevreden is over de huidige line-up. Ik ben persoonlijk zelfs zeer tevreden met hetgeen bekend is . Tot nu toe zijn er echter nog geen namen bekend gemaakt voor de B2B area (00.db niet meegerekend) en als je dat hier vermeld omdat je daar naar uitkijkt, wordt daar al direct van gemaakt dat je ontevreden bent terwijl dat absoluut niet zo is
dj zetski kan gewoon niet begrijpend lezen blijkbaar (en hij kent niets van psy, anders zou hij die comment wél begrijpen )
Mar-28-2010 16:10
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
Begrijpend lezen; nooit goed in geweest.
En van psy ken ik helemaal niets. Ik wou hiermee niemand persoonlijk aanvallen hoor, integendeel.
Skazi needs little introduction – a genuine psytrance artist from the premier league of psytrance creators from Israel, Skazi produces a unique style of hardcore dance floor psytrance music that has gathered followers since 1998. Born in their local punk and hardcore scene, Skazi brought a new and innovative twist to psytrance, combining live guitar riffs & storming sounds. Skazi has covered every corner of the globe, performing for tens of thousands of people at the world’s elite psytrance festivals.
Skazi was recently named #37 in DJ Magazine’s Top 100 DJs in the world.
al wel eens iets van gehoord en t is niet echt het type psy trance waar ik een hele set naar kan luisteren. Kans is dus groot dat ik hier dus niet naartoe ga gaan