Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by jploveparade

Westbam & Nena - Oldschool, Baby

thnx ik had hele andere verwachingen bij westbam, viel me 1000% mee.

Old Post Aug-18-2002 17:59  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by MaGiK54
Uit ellende 3:15 weg gegaan, aangezien 5 uur Armin pas ging draaien. Hoor ik nu achter af dattie al om 4 uur binnen was gvd gvd gvd

Oliebol!,hij begon ff over 4 uur te draaien,en hij draaide errug lekker 2 be honest,ging zelf ook volledig uit zn dakkie

Wij (Tijs08+maat Dave,RV,Buurvrouw en ik) hebben nog ff chill ge-afterd daar

Mysteryland zelf was een heerlijk feest,veel lekkere muziek gehoort maar vooral een heel gezellige dag gehad,idd de buuf en ik hadden de nodige supply mee zoals opblaasbare 2-zits bank en ander opblaasbaar zit/hang materiaal,fles bacardi-lemon werd ook niet opgevallen door fouilleurs

Ennnn we mochten zelfs met 3 man naar binnen voor 2 toch al gratis kaarten(how fuckin wonderfull it is )

De chillout-plek hebben we tegenwoordig op elk outdoor feest waar buuf en ik samen te vinden zijn dus drop s langs zou ik zeggen
Normaal gesproken staan er dan ook nog 2 koepeltentjes bij voor als t regent,waar we dit keer niet bang voor hoefden te zijn

Al met al een goed geslaagd feest en een aantal zeer tevreden partygangers,waaronder wijzelf

Tijs heeft nog geen reply op deze thread gegeven zaggik,k was al bang dat vandaag zn woorden/stembanden op waren Maar t was wel gezellig,of nie dan *cutie*

Old Post Aug-18-2002 18:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

Registered: May 2001

Kzal als ik het niet vergeet ook mijn verslag ff posten. Vond Mysteryland echt top!

Wie weet toevallig hoe dat nummer heet wat Cosmic Gate draaide net na The Truth. Kan ook wel 2 nummers later zijn geweest. Een 'overstuurde' vrouwen stem zong telkens 1 zin: "In My House" als ik het goed verstaan heb. Dat nummer was te vet voor woorden. Wie heeft voor mij de titel?

Old Post Aug-18-2002 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by The Groove
Kzal als ik het niet vergeet ook mijn verslag ff posten. Vond Mysteryland echt top!

Wie weet toevallig hoe dat nummer heet wat Cosmic Gate draaide net na The Truth. Kan ook wel 2 nummers later zijn geweest. Een 'overstuurde' vrouwen stem zong telkens 1 zin: "In My House" als ik het goed verstaan heb. Dat nummer was te vet voor woorden. Wie heeft voor mij de titel?

Tuneboy - In my house (titel kan verkeerd zijn)

een maat vamme draaid die altijd, en zingt dat altijd in me oren, hehe, dus

greetz

Old Post Aug-18-2002 20:09 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Tuneboy - In my house (titel kan verkeerd zijn)

een maat vamme draaid die altijd, en zingt dat altijd in me oren, hehe, dus

greetz

Dat zal dan Tuneboy - Housenation zijn

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Aug-18-2002 20:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

vond trouwens wel raar dat ze die q-dance tent hardhouse noemden. als dat hardhouse was wat ze daar draaien is me achternaam voortaan biomehanika.

heb trouwens ook nog ff aan integratie gedaan op mysteryland ben die uk garage tent ff binnengelopen

Old Post Aug-18-2002 21:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

Te gek! Ik zal eens kijken.

Hier mijn verslag:

Omdat het dit keer niet 's nachts doorging leek het ons (lees: ik en 2 vrienden en 1 vriendin) om bij de opening te zijn zodat we het klokkie rond konden genieten van de fijne tonen der house muziek. Na een tijdje wachten voor het hek in de hete zomere zon begon het feestje dan eindelijk! We begonnen in de 'Q-Dance' tent. Een leuke opening voor het duo Bas & Ram. Na Bas & Ram gingen we het terrein verkennen. We kwamen uiteindelijk terrecht in de tent waar house/club werd gedraaid. Niet mijn muziek ofzo maar ze hadden daar voor de dj een zwembad geplaatst waar later schaars geklede vrouwen een duikje in namen. Langs het zwembad stonden ligstoelen en er liep een eikel rond in witte kleren die op een bad-meester moest lijken.

Na een halfuurtje voegde we ons toch weer bij de steeds maar groeiende mensen massa in de Q-Dance tent waar we het einde van de Belg Yves de Ruyther kregen te zien en vervolgens een goed optreden van de Duitse Kai Tracid die aan het einde nog Hardcore draaide dat voor mij te snel ging in de hitte.

Ik heb me daarna uitstekend vermaakt met Hennes & Cold (alleen Cold bleek er te zijn). Hij gaf een uitstekende set weg en ik vond hem persoonlijk 1 van de beste.

Na Hennes & Cold was het tijd voor een pauze. Even buiten op een heuveltje gezeten met de rest van het clubje dat weer naar me toe gekomen was. We zijn daarna weer een beetje het terrein afgegaan en hebben onder andere Mousse T (vriend van me wilde hem zien maar ik vond er geen donder aan) Dumonde en Dana gezien. De Q-dance tent PUILDE uit met het optreden van Dana dus zijn we maar weer een pauze gaan houden. Na de pauze heb is een enorm goed optreden van Cosmic Gate mogen bewonderen en daarna ben ik in mijn eentje naar de voor mij laatste dj van de dag gegaan: Sven Vath. Hij leverde een enorm staaltje mix werk en z'n nummers waren geweldig! Ik vond hem samen met Hennes & Cold de beste van de dag.

Zo dat was mijn dagje ML! Volgend jaar weer!

Old Post Aug-18-2002 21:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by basvh
vond trouwens wel raar dat ze die q-dance tent hardhouse noemden. als dat hardhouse was wat ze daar draaien is me achternaam voortaan biomehanika.

heb trouwens ook nog ff aan integratie gedaan op mysteryland ben die uk garage tent ff binnengelopen

hahaaa lache tent was dat daar... allemaal molukkers ensow

en een partij vage muziek daaro ... maar je kon wel lekker zitten voor die tent omdat het er toch niet zo druk was

Old Post Aug-18-2002 21:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

King Mysteryland!

wat een top party weer! gewoon onwijs genoten, echt perfect weer, lekker beginnen met Johan Gielen en Piet Bervoets. Heel erg vet dat ik Mido & Remy D nog ben tegen gekomen! zo chill! en thx voor de mtv

Vervolgens naar Ferry Corsten gegaan en Lady Dana.
Daarna naar Armin van Buuren en toen kwam ik ineens Leander tegen! Topper! Met hem naar Stef gegaan in de progressive area. Intussen Donna en Rv nog gezien, hadden idd een perfecte chill-plek gemaakt!

Als afsluiter Mauro Picotto meegemaakt op de open-main stage! vette boot met lasers, zag er waanzinnig uit en toen was het ineens 12 uur en was ik iedereen kwijt en kon al niet meer met de trein terug, de laatste was al lang weg! Oeps!
Gelukkig heb ik uiteindelijk met vrienden van mij die op Mysteryland moesten werken mee kunnen rijden met het personeel terug naar Maastricht! kwam ik even goed weg en lag er uiteindelijk op 5 uur in! Al met al dus super en idd jammer dat ik proxi niet meer ben tegen gekomen
en tijs08==> leef je nog en vet dat je nog naar de bent gegaan!

Sasha!

Old Post Aug-18-2002 21:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:

jaja binnengedwaald bedoel je

quote:
Ik heb me daarna uitstekend vermaakt met Hennes & Cold (alleen Cold bleek er te zijn). Hij gaf een uitstekende set weg en ik vond hem persoonlijk 1 van de beste.

helemaal me eens m8

Old Post Aug-18-2002 21:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Zal dan ook maar eens ff een uitgebreider verslag gaan typen

Het was de bedoeling dat Kolkiewolkie rond uurtje of 930 bij mij zou komen met bolide.
Belde ie rond 900 uur dat kwartiertje latert zou worden en Franzelare ook mee kwam. Die zou met auto naar station Lochem rijden en dan kwamen ze samen richting mij.
Het was al over 10en toen ze uiteindelijk aankwamen.
Franzelare parkeerde de auto (waar mn vader later onze Omega nog in parkeerde )
Toen nog 2 vage bekenden van kameraad van mij opgehaald. Gingen voor het eerst naar groot feest. Was ook te zien zeg. gast ging Sensation helemaal idealiseren toen we onderweg waren. En Trance Energy moest ook zo geweldig zijn en bladibla.
Was ook te merken dat eerste was, om 17 uur waren ze al brak een half uitgetelt asperines gaan halen.
Heb ze tot eind ook (gelukkig) nie meer gezien
Reis verliep relaxed, kwamen al wel snel in de file op de A1, maar voor de rest geen probs gehad.
Toen we binnen waren gelijk Q-dance gechecked waar Bas & ram bezig waren. Damn wat is Spacefrog - Follow Me (Derb Remix) toch een vette plaat!
Daarna beetje terrein wezen verkennen. Stuk van Marcel Woods gehoord. Die kerel draaide echt wel relaxed.
Toen naar Kai Tracid gelopen, die begon toch lekker hard zeg!!! (iemand een idee welke plaat dat was???) en al snel volgde mn favo plaat Trance And Acid (Derb Remix)
Daarna naar meeting gelopen.
Weer ff wat mensen gemeet. Moogwai en Flipper01 ook al tijd nie meer gezien.
Vrij vlot weer doorgelopen.
UK Garage gechecked, die Femme Fatale is echt geil wijf zeg .
Toen ff stukje Judge Jules gehoort, draaide lekkere platen Rank 1 - Awakening (Cosmic Gate Remix)
Maar had weer zin om te stampen, dus toen in mn eentje richting Q-Dance gegaan. Daar achterin op podium lekker staan stampen. Nog ff beetje geouwehoert met 2 dames. De meest lekkere was helaas al bezet, die andere was ook nie verkeerd, maar helaas pleitte op een gegeven moment
Daarna ff gaan eten en heel stuk van set van Ferry Corsten geluisterd, heerlijk zweven zeg.
Nog ff bij main geweest en wezen rusten op bankjes waar je ook Ice Tea kon halen. Wat een uitvinding is dat spul zeg
Daarna heerlijk gestampt bij Dana. Echt een heerlijke set!!! Was wel tering jantje warm en sterves druk, maar weer heerlijk staan stampen.
Ook wel lachuh toen wat lui in die podia gingen klimmen waar speakers op stonden. Wel vet om over iedereen heen te kunnen kijken (stampen ) Maar werd ineens wel beetje erg druk daarop, dus toen haalde security ze eraf.
Was wel klote dat ik ineens blaren kreeg , normaal nooit last van en net nu wel, dus maar ff pleisters gehaald en kon er toen weer tegenaan
Stuk van Armin meegekregen. Heerlijk toen ie zn remix van Rive - Time Is The Healer draaide.
Ook nog ff naar Luna gelopen, maar da vonk nie echt heel super. Dus toen Cosmic Gate begon daar heen gegaan. Draaide echt heerlijk met The Thruth, Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix), Tuneboy - Housenation (Qlubtempo gevoel!!! ) en Sioux - Pho (Cosmic Gate Remix) daarna toch weg gegaan, was te weinig stampruimte en had weer eens honger gekregen.
Wat gegeten en daarna na Technoboy gegaan. Gruwelijk hard en echt super staan stampen met een meid die 14 bleek te zijn
Het begin van Pavo nog meekregen, maar daarna waren die voeten van mij beetje vertieft door dei K*Tblaren.
Weer ff Ice Tea gehaald en Picotto gechecked, draaide wel aardig, maar vond Bellie @ Addiction beter
Vuurwerk was wel heel vet gedaan!
Om 12 uur hadden we weer afgesproken, toen we terugliepen naar meeting point nog Born Slippy gehoord en aangekomen bij Q-Dance tent nog ff laatste restjes eruit gestampt met Pavo - Rocking With The Best!
Daarna (helaas) huiswaarts gekeerd. Had nog wel naar Q-Base gewild, maar blaren hielden me tegen...

Vond echt VET feest, weinig van relletjes gemerkt, zag nog wel wat security rennen, maar nie echt op gelet verder. Vond verder ultra relaxte sfeer. Zal ook wel door het chille weer komen.
Met zon line-up gaat ik volgend jaar 100% zeker weer!

Last edited by Dr. Kuipers on Aug-18-2002 at 22:20

Old Post Aug-18-2002 22:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

quote:
Had nog wel naar Q-Base gewild, maar blaren hielden me tegen...

voor wat ik hoorde was het nog drukker als in de q-dance tent en zeker 45 graden binnen

Cold heeft zelfs meerdere malen de muziek stil gelegd om mensen af te laten koelen

Zelfs voor de DJ's was het té erg, en ventilatoren die konden het natuurlijk nooit aan.

De kleine zaal was helemaal een sauna.

BTW: 15 minuten Dana vooraan het podium (het laatste kwartier) was genoeg om totaal doorweekt te raken

Old Post Aug-18-2002 22:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRocking Tune From ~2 Yrs Ago!! [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEddy Wata - "Jam" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:12.

Forum Rules: