|
|
|
|
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Uit ellende 3:15 weg gegaan, aangezien 5 uur Armin pas ging draaien. Hoor ik nu achter af dattie al om 4 uur binnen was gvd gvd gvd |
Oliebol!,hij begon ff over 4 uur te draaien,en hij draaide errug lekker 2 be honest,ging zelf ook volledig uit zn dakkie
Wij (Tijs08+maat Dave,RV,Buurvrouw en ik) hebben nog ff chill ge-afterd daar
Mysteryland zelf was een heerlijk feest,veel lekkere muziek gehoort maar vooral een heel gezellige dag gehad,idd de buuf en ik hadden de nodige supply mee zoals opblaasbare 2-zits bank en ander opblaasbaar zit/hang materiaal,fles bacardi-lemon werd ook niet opgevallen door fouilleurs
Ennnn we mochten zelfs met 3 man naar binnen voor 2 toch al gratis kaarten(how fuckin wonderfull it is )
De chillout-plek hebben we tegenwoordig op elk outdoor feest waar buuf en ik samen te vinden zijn dus drop s langs zou ik zeggen
Normaal gesproken staan er dan ook nog 2 koepeltentjes bij voor als t regent,waar we dit keer niet bang voor hoefden te zijn
Al met al een goed geslaagd feest en een aantal zeer tevreden partygangers,waaronder wijzelf
Tijs heeft nog geen reply op deze thread gegeven zaggik,k was al bang dat vandaag zn woorden/stembanden op waren Maar t was wel gezellig,of nie dan *cutie* 
|
Aug-18-2002 18:39
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Aug-18-2002 21:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
|
|
|
Zal dan ook maar eens ff een uitgebreider verslag gaan typen
Het was de bedoeling dat Kolkiewolkie rond uurtje of 930 bij mij zou komen met bolide.
Belde ie rond 900 uur dat kwartiertje latert zou worden en Franzelare ook mee kwam. Die zou met auto naar station Lochem rijden en dan kwamen ze samen richting mij.
Het was al over 10en toen ze uiteindelijk aankwamen.
Franzelare parkeerde de auto (waar mn vader later onze Omega nog in parkeerde )
Toen nog 2 vage bekenden van kameraad van mij opgehaald. Gingen voor het eerst naar groot feest. Was ook te zien zeg. gast ging Sensation helemaal idealiseren toen we onderweg waren. En Trance Energy moest ook zo geweldig zijn en bladibla.
Was ook te merken dat eerste was, om 17 uur waren ze al brak een half uitgetelt asperines gaan halen.
Heb ze tot eind ook (gelukkig) nie meer gezien 
Reis verliep relaxed, kwamen al wel snel in de file op de A1, maar voor de rest geen probs gehad.
Toen we binnen waren gelijk Q-dance gechecked waar Bas & ram bezig waren. Damn wat is Spacefrog - Follow Me (Derb Remix) toch een vette plaat!
Daarna beetje terrein wezen verkennen. Stuk van Marcel Woods gehoord. Die kerel draaide echt wel relaxed.
Toen naar Kai Tracid gelopen, die begon toch lekker hard zeg!!! (iemand een idee welke plaat dat was???) en al snel volgde mn favo plaat Trance And Acid (Derb Remix) 
Daarna naar meeting gelopen.
Weer ff wat mensen gemeet. Moogwai en Flipper01 ook al tijd nie meer gezien.
Vrij vlot weer doorgelopen.
UK Garage gechecked, die Femme Fatale is echt geil wijf zeg .
Toen ff stukje Judge Jules gehoort, draaide lekkere platen Rank 1 - Awakening (Cosmic Gate Remix)
Maar had weer zin om te stampen, dus toen in mn eentje richting Q-Dance gegaan. Daar achterin op podium lekker staan stampen. Nog ff beetje geouwehoert met 2 dames. De meest lekkere was helaas al bezet, die andere was ook nie verkeerd, maar helaas pleitte op een gegeven moment 
Daarna ff gaan eten en heel stuk van set van Ferry Corsten geluisterd, heerlijk zweven zeg.
Nog ff bij main geweest en wezen rusten op bankjes waar je ook Ice Tea kon halen. Wat een uitvinding is dat spul zeg 
Daarna heerlijk gestampt bij Dana. Echt een heerlijke set!!! Was wel tering jantje warm en sterves druk, maar weer heerlijk staan stampen.
Ook wel lachuh toen wat lui in die podia gingen klimmen waar speakers op stonden. Wel vet om over iedereen heen te kunnen kijken (stampen ) Maar werd ineens wel beetje erg druk daarop, dus toen haalde security ze eraf.
Was wel klote dat ik ineens blaren kreeg , normaal nooit last van en net nu wel, dus maar ff pleisters gehaald en kon er toen weer tegenaan 
Stuk van Armin meegekregen. Heerlijk toen ie zn remix van Rive - Time Is The Healer draaide.
Ook nog ff naar Luna gelopen, maar da vonk nie echt heel super. Dus toen Cosmic Gate begon daar heen gegaan. Draaide echt heerlijk met The Thruth, Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix), Tuneboy - Housenation (Qlubtempo gevoel!!! ) en Sioux - Pho (Cosmic Gate Remix) daarna toch weg gegaan, was te weinig stampruimte en had weer eens honger gekregen.
Wat gegeten en daarna na Technoboy gegaan. Gruwelijk hard en echt super staan stampen met een meid die 14 bleek te zijn 
Het begin van Pavo nog meekregen, maar daarna waren die voeten van mij beetje vertieft door dei K*Tblaren.
Weer ff Ice Tea gehaald en Picotto gechecked, draaide wel aardig, maar vond Bellie @ Addiction beter 
Vuurwerk was wel heel vet gedaan!
Om 12 uur hadden we weer afgesproken, toen we terugliepen naar meeting point nog Born Slippy gehoord en aangekomen bij Q-Dance tent nog ff laatste restjes eruit gestampt met Pavo - Rocking With The Best!
Daarna (helaas) huiswaarts gekeerd. Had nog wel naar Q-Base gewild, maar blaren hielden me tegen...
Vond echt VET feest, weinig van relletjes gemerkt, zag nog wel wat security rennen, maar nie echt op gelet verder. Vond verder ultra relaxte sfeer. Zal ook wel door het chille weer komen.
Met zon line-up gaat ik volgend jaar 100% zeker weer! 
Last edited by Dr. Kuipers on Aug-18-2002 at 22:20
|
|
Aug-18-2002 22:12
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:12.
Forum Rules: