Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT - New Years Eve!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Zo te horen weer een superfeest

Had lex & onno volgens mij nog ff aan de lijn, en het klonk zwaar relaxt!! Verder weet ik nie zo heel veel meer van het gesprek aangezien ik ook aardig lam was whaha..

Maar top,

als de volgende line-up van qontact een btje de moeite waard is ga ik volgende x ook wel ff een kijkje nemen in de HMH

Old Post Jan-01-2003 20:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sabina
Senior tranceaddict



Registered: Sep 2002
Location: Arnhem, the netherlands

quote:
Originally posted by BooMBooM
zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel?


Ik denk dat dat het nummer van Chemistry is (we are one)

Old Post Jan-01-2003 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sabina Click here to Send Sabina a Private Message Add Sabina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

Whaa Qontact was echt super!
Kheb me weer erbarmelijk goed vermaakt zal ik maar zeggen
Ik zal het 1 keer voor degenen die het niet snappen uitleggen; ik heb op qontact geen verboden middelen gebruikt dus als je dacht tering wat gaat die hard - ik had het gewoon naar mn zin

Hee, dus die gasten van gisteravond die er bij marco v de hele tijd bij waren zijn ook tranceaddicts! (toch?) Sorry, dat had ik ff niet door Martillo en Sabina !! Volgende x zal ik me wel ff voorstellen
Wat supersjinees al zei liep dr een gast rond zo strak als een tiet die hem kende van 't taforum maar hij postte nooit wat en Optimus was zijn held en hij vond mijn avatar wel vet
Sjon de Tandarts was echt errug lekker aan het draaien, khad het erg naar mn zin in een nog bijna lege zaal lekker ruim dansen!
Daarna Gielen, begon redelijk, mwa - kon iets minder commercieel, maar maakte tenminste niet zulke afschrikwekkende fouten als Astrid. Bas & Ram vond ik al helemaal saai - teveel van het zelfde nadat ze Tiesto - urban train (cosmic gate rmx) hadden gedraaid.
Rank 1 draaide voorspelbaar, maar voorspelbaar kan wel ontzettend lekker zijn soms
Bij Marco V ff de laatste energie eruitstampen en tja, zo beland je dus met een ontiegelijke spierpijn thuis
De sfeer was te zalig voor woorden, overal vrolijke mensen en ik heb dan ook bijna alleen maar zitten genieten met oud en nieuw.
Iedereen van taforum bedankt voor dit superfeest!
p.s.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen behalve ik die toen die man zijn vrouw ten huwelijk vroeg die vrouw nog hard "NEE!" hoorden roepen?


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-01-2003 21:14  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

nee heb ik niet gehoord vond het wel vet dat ie dat daar gewoon ff zo deed zijn vrouw ten huwelijk vragen en ben nog steeds best nieuwsgierig naar haar antwoord!

Old Post Jan-01-2003 21:21 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Whaa Qontact was echt super!
Kheb me weer erbarmelijk goed vermaakt zal ik maar zeggen
Ik zal het 1 keer voor degenen die het niet snappen uitleggen; ik heb op qontact geen verboden middelen gebruikt dus als je dacht tering wat gaat die hard - ik had het gewoon naar mn zin

Hee, dus die gasten van gisteravond die er bij marco v de hele tijd bij waren zijn ook tranceaddicts! (toch?) Sorry, dat had ik ff niet door Martillo en Sabina !! Volgende x zal ik me wel ff voorstellen
Wat supersjinees al zei liep dr een gast rond zo strak als een tiet die hem kende van 't taforum maar hij postte nooit wat en Optimus was zijn held en hij vond mijn avatar wel vet
Sjon de Tandarts was echt errug lekker aan het draaien, khad het erg naar mn zin in een nog bijna lege zaal lekker ruim dansen!
Daarna Gielen, begon redelijk, mwa - kon iets minder commercieel, maar maakte tenminste niet zulke afschrikwekkende fouten als Astrid. Bas & Ram vond ik al helemaal saai - teveel van het zelfde nadat ze Tiesto - urban train (cosmic gate rmx) hadden gedraaid.
Rank 1 draaide voorspelbaar, maar voorspelbaar kan wel ontzettend lekker zijn soms
Bij Marco V ff de laatste energie eruitstampen en tja, zo beland je dus met een ontiegelijke spierpijn thuis
De sfeer was te zalig voor woorden, overal vrolijke mensen en ik heb dan ook bijna alleen maar zitten genieten met oud en nieuw.
Iedereen van taforum bedankt voor dit superfeest!
p.s.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen behalve ik die toen die man zijn vrouw ten huwelijk vroeg die vrouw nog hard "NEE!" hoorden roepen?


nee nerd, martillo en sabina waren die mensen die ik in het begin tijdens de tandarts aanwees Sabina stak nog dr tong uit toen ze langsliep En die jij bedoelt waren mensen die met Josta meewaren gloof ik

en volgens mij was die vrouw snel weggerend toen ze iets vermoedde...

en waars mijn fan dan? meld je ff ghehehe

Old Post Jan-01-2003 22:04 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

hier mijn beleving van Qontact!!

Rond 20.30 mochten we naar binnen en na een uitgebreide fouillering (sokken omkeren+handen in de schoen ) konden we naar binnen

We waren zo'n beetje een van de eerste 200 bezoekers ofzo, de zaal lekker leeg hehehe en je kon ff lekker lullen met de TA's die al aanwezig waren, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, RV, Remy, Mido. Later kwamen ik en Theseus Miss Prox, total woot, Artist tegen

Toen de tandarts moest draaien was het lekker leeg in de zaal, lekker veel ruimte (10 m2 per persoon mwehehe) en hij draaide lekker! ben lekker uit me dakkie gegaan (toen al) en heb nog Mauro Picotto - Back to Cali (Push Remix) en Plastic Boy - Silver Bath voorbij horen komen (die Theesues en ik verwarren met Wizardry ) Kwam toen nog Martillo & Sabina tegen die mij herkenden van de foto's die er worden gepost, alleen Sabina dacht dat ik Proximus heette ipv Optimus

Tegen het einde van de set aan deed een bezoeker zijn aanzoek... wat lief Na het antwoord (wat door niemand werd gehoord volgens mij want het publiek zat maar te joelen en te schreeuwen) zag je nog een groot hartje op het scherm achter de dj tevoorschijn komen. Zo dus...



Ik en Theesuas kwamen dus nog een vriend van Gurian (geloof ik) tegen die mijn fan was hehehe. Was wel grappig om te horen

Johan Gielen draaide niet slecht, het eerste uur kon mij meer bekoren dan het laatste uurtje. Kwamen nog tracks voorbij zoals SO Project - Direkt Dizko, Jurgen Vries - The Theme en een of andere bootleg remix van Red Hot Chilli Peppers/Poppers - By The Way (klonk goed, thnx voor de tip RV!). Ondertussen nog vele liederen gezongen met Remy en Stefan Whaaa, ik heb echt vet gelachen met hun Jammer dat ik ze na de set van Astrid niet meer tegenkwam

De set van Astrid was niet zo boeiend voor mij. We zijn toen maar ff boven bij de tribunes gaan zitten genieten van het uitzicht Tegen het einde van de set van Astrid zijn ik en Theseus maar weer ff naar de dnasvloer gegaan en we gingen voor de gein maar ff helemaal naar voren Zag nog Martillo achter mij ergens en Astrid ceedeetjes ging strooien (waarvan ik er niet één kon vangen, maar Theseus wel ).

Toen Bas&Ram bezig waren hadden we het na een klein uurtje wel gezien en gingen we weer de tribunes in We hebben daar aardig lang gezeten en genoten van het lasergeweld en muziek (Viframa - Cristalle (Katana's Intro Mix), Airwave, Ligaya (allebei met een dikke bass eronder, vond ik zonde, alleen de strings is véééél mooier) wat voorbijkwam tijdens de set van Rank 1. Toen besloten we de laatste 20 minuten van de set van Rank 1 maar op de dansvloer mee te pakken en zijn we naar beneden gegaan en de TA's die bij elkaar stonden opgezocht. Bij Rank 1 aangekomen og Such is Life (Deep Dub Mix) gehoord en toen maakte Marco V zijn opwachting...

Hij gooide gelijk de beuk erin met zijn typische stijl en draaide nog Underworld - Born Slippy, Revolt! (of was het nou The Mutalisk, Theseus ? Die 2 halen we ook altijd door de war) Nog lekker gespringnicht met Miss Proximus (woohooo! ghehehe). Voor mij waren John the Dentist en Marco V dé mannen van de avond


Om de mensenmassa vóór te zijn, waren we om 6.50 weggegaan maar we hoorden toen we langs een of andere kleine zaal liepen ineens Filterheadz - Sunshine! Super, gelijk ff daar blijven hangen om het nummer uit te horen We hebben ook nog Kelly van Big Brother gezien ghehehe

We hebben 's ochtends nog lekker Playstation gespeeld en 's middags ontbeten met oliebollen & roombotercrossaints

O&N was zeer zeker geslaagd! TOP!

Last edited by Opti on Jan-02-2003 at 14:03

Old Post Jan-01-2003 23:25 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Ik vond het ook een gezellig oud en nieuw

Ht was mij allemaal een beetje te trancy (duh) en ik kon er niet 100% op loskomen..maar kheb wel lekker gespaced

En JEETJE ik ben fan van Lex Ik snap niet dat ik nooit heb doorgehad hoe ontzettend cool jij bent Geldt trouwens ook voor Tijs en drie-nul-drie (nog bavianen gezien?)
TA mensen zijn over t algemeen gewoon vet goed hehe

Dus..wanneer ist volgende feestje?


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jan-02-2003 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by Miss Proximus

En JEETJE ik ben fan van Lex Ik snap niet dat ik nooit heb doorgehad hoe ontzettend cool jij bent Geldt trouwens ook voor Tijs en drie-nul-drie (nog bavianen gezien?)
TA mensen zijn over t algemeen gewoon vet goed hehe


HAHA, zelfs ik vind Alex geil. Ken je nagaan . De rest blijft gewoon kneus...


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Last edited by eXos on Jan-02-2003 at 14:44

Old Post Jan-02-2003 14:15 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Dalijk krijgt ie nog kapsones joh

Old Post Jan-02-2003 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek.


nope dat heb ik niet meer gelezen sorry


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Jan-02-2003 14:24  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by tijs08
2 translate for the swedish..

if you will read this: we will be at same spot at 0400 hours

wy the hack vertaal ik het??

kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de sekretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!!



mwhehehe, was er een meeting dan? Ach, ik heb alle TA's gezien die mij bekend zijn en op zo'n meeting kan je maar met 1 persoon tegelijk lullen en dan doe ik dan als ik ze weer tegenkom altijd en meestal blijven er altijd wel een paar hangen op een vaste plek

Old Post Jan-02-2003 15:09 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Voor 12en Super, na 12en bagger kut FEEST!!! In mijn ogen was deze Qontact echt heel treurig. Kon bij langena niet tippen aan de andere 3!!! Jammer gemiste kans...

Wel leuke tijd gehad met TA-mongooltjes...


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-02-2003 15:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT - New Years Eve!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed the title [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJens De Langer - The Sidewalk [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:25.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!