|
Ik kom altijd van het station af, eerst kom ik dan langs midtown, die hebben niet echt wat en de mensen daar zijn ook niet echt enthousiast om je te helpen... Dan kom ik bij Rare en meestal heb ik dan al genoeg geld uitgegeven dus kom ik niet meer tot aan Freaky Beide zaken zijn volgens mij erg goed, Freaky is volgens mij iets meer naar de harde kant gericht, Rare meer progressive en andere rustigere stijlen. Service van Rare is erg goed, uiterst behulpzame en aardige mensen, ze vinden nog wel es wat voor je wat je op andere plaatsen niet vindt, ik ben er erg tevreden over. Freaky kan ik niet veel over zeggen dus maar een jongen van school gaat daar altijd heen ipv Rare, maar die draait dus ook hardhouse en geen trance en progressive... Als je naar Freaky gaat trouwens, moet je ff achter de toonbank kijken waar de draaitafels staan, daar staat altijd een hele zooi nieuw spul op de grond. Zoveel weet ik wel nog O ja ze hebben ook nog wat achter liggen, dus als je nog wat titels weet die je wil hebben zou ik zeker ff vragen
|