Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

awiiiiiiiiiiiiiiiiiii

glädjeskrik om ni undrar...nu blev de billigt...nu ere bara en sak som fattas....dricka

usch hatar å fixa sånt...dom tror mig ju aldrig på systemet när jag säger att jag e 20...undrar varför

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-29-2003 22:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
mmm mitt riktiga namn e Ragnhild Stigsdotter

det va ju ett... ehmm... trevligt namn... typ.. eller nått
Ragnhild Brodin.. hmm.. låter lite bättre

quote:
Originally posted by Dioxys
get a room u 2 :

det e ju så dyrt

det e la bara att be dina föräldrar Vizay... det gör jag.. om nu inte nån polare skall till systÄÄÄmet och shoppa

Old Post Jan-29-2003 22:47  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Monkey Dancer 2

quote:
get a room u 2

hahahhahah du e galen DIO
säger då det...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-29-2003 22:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
hahahhahah du e galen DIO
säger då det...

så du e så pervers.. aja.. ehmmm

Old Post Jan-29-2003 22:58  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

det där tar jag illa upp på.. slag under bältet

Old Post Jan-29-2003 23:02 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
det där tar jag illa upp på.. slag under bältet

min teori om att ta illa upp:

om någon jag inte känner säger nåt dåligt, då tar jag inte illa upp, för personen känner inte mig, och kan följdaktligen inte veta vad han pratar om

om det är någon jag känner, då är det 1) ett skämt, och då finns det ingen anledning att ta illa upp, eller så är det 2) sant, och då är det heller inget att ta illa vid, för det är ju sant

slutsats: jag tar aldrig illa upp

Old Post Jan-29-2003 23:05 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by reveal
min teori om att ta illa upp:

om någon jag inte känner säger nåt dåligt, då tar jag inte illa upp, för personen känner inte mig, och kan följdaktligen inte veta vad han pratar om

om det är någon jag känner, då är det 1) ett skämt, och då finns det ingen anledning att ta illa upp, eller så är det 2) sant, och då är det heller inget att ta illa vid, för det är ju sant

slutsats: jag tar aldrig illa upp

bra sagt reveal

Old Post Jan-29-2003 23:07  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

bra sagt reveal....önskar man kunde tänka sådär me.. men d kan ja inte

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-29-2003 23:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Men om en "polare" anmärker på något du skäms över, för att vara taskig...då bör du väl ta illa upp?

Om nån du inte känner ställer sig och spyr en massa skit om Trance...tar du inte illa upp då? Det gör jag..fast jag håller alltid inne..tjänar inget till att tjaffsa med en trångsynt musikhatare.

Old Post Jan-29-2003 23:09 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Men om en "polare" anmärker på något du skäms över, för att vara taskig...då bör du väl ta illa upp?

1) jag skäms inte för nåt
2) en kompis hade aldrig gjort så

quote:
Originally posted by mindshooter
Om nån du inte känner ställer sig och spyr en massa skit om Trance...tar du inte illa upp då? Det gör jag..fast jag håller alltid inne..tjänar inget till att tjaffsa med en trångsynt musikhatare.

nej, varför skulle jag ta illa upp av en sån struntsak? alla får väl tycka vad dom vill, själv tycker jag tex verkligen inte om soul/rnb

Old Post Jan-29-2003 23:12 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
nej, varför skulle jag ta illa upp av en sån struntsak? alla får väl tycka vad dom vill, själv tycker jag tex verkligen inte om soul/rnb

va e det för nått?
trodde bara det fanns trance

Old Post Jan-29-2003 23:14  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
1) jag skäms inte för nåt
2) en kompis hade aldrig gjort så

nu kommer vi OT hära men vem bryr sig

Om din morsa dör och en riktigt taskig jävel skulle komma upp och jävlas med dig om det, skulle du inte ta illa upp?

Med kompis så menade jag en kompis som du hamnat i bråk med..det kan man juh göra.

Haha nu fick jag ett scenario i huvuet...låt oss säga att du träffar oss här från forumet, osså glider jag upp till dig och kollar dig i ögonen och säger så här "Fan vilken jävla kuksugare du är" helt seriöst. Skulle du inte ta illa upp? ursäkta mitt språk

Har bara så svårt för att se att du inte tar illa vid av nått

Old Post Jan-29-2003 23:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback4. another good tune [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGusto - Disco's Revenge (Mole Hole Dirty Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:54.

Forum Rules: