Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Wat ga jij stemmen op 22 januari?
You do not have permission to vote on this poll.
CDA 5 6.94%
PvdA 13 18.06%
VVD 25 34.72%
SP 6 8.33%
D'66 5 6.94%
Groenlinks 1 1.39%
LPF 4 5.56%
Leefbaar Nederland 0 0%
Iets anders....(reply even!) 3 4.17%
Ik ga niet stemmen .... (waarom? reply even!) 3 4.17%
Ik MAG nog niet stemmen..... 7 9.72%
Total: 72 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by AlFerox
erg triest dit..

politiek draait niet om het belachelijk maken van anderen M5. of om het populair doen over andermans rug.

het ontbreekt je blijkbaar aan de volwassenheid om ook voor mensen die er ándere denkbeelden op na houden respect op te brengen.

jammer.

Ach jongen een geintje moet kunnen!kijk eens hoeveel grapjes wel niet over de LPF zijn gemaakt...kijk dat M5 een enorme stronthekel aan links heeft dat is zijn grootste recht.

MIjn stem vandaag is natuurlijk naar rechts gegaan!!!

Old Post Jan-22-2003 18:26  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by AlFerox
erg triest dit..

politiek draait niet om het belachelijk maken van anderen M5. of om het populair doen over andermans rug.

het ontbreekt je blijkbaar aan de volwassenheid om ook voor mensen die er ándere denkbeelden op na houden respect op te brengen.

jammer.

hey als je nu es goed leest... sukkeltje..

ik zei alleen dat ze met dat korte haar dr uitstraling verliest. En vervolgens plaats ik een foto van hoe ze er 5 jaar geleden uitzag. Geef mij maar die krullen dus..

Dat van dat belachelijk maken verzin je dr helemaal zelf bij maat...

Old Post Jan-22-2003 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

ach die linkse rat die kan waarschijnlijk niet tegen een geintje en dan schreeuwt hij nog het hardst van RESPECT...hahaha

Old Post Jan-22-2003 18:33  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by M5
hey als je nu es goed leest... sukkeltje..

ik zei alleen dat ze met dat korte haar dr uitstraling verliest. En vervolgens plaats ik een foto van hoe ze er 5 jaar geleden uitzag. Geef mij maar die krullen dus..

Dat van dat belachelijk maken verzin je dr helemaal zelf bij maat...

jaa dag M5,

nu ineens proberen je er onderuit te lullen en dat alles niet zo bedoeld was

je eerdere postings hebben wat dat betreft al genoeg duidelijk gemaakt.

Old Post Jan-22-2003 18:41  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik heb op de SP gestemd vandaag.

Heb lang zitten twijfellen of het toch niet PvdA werd, maar nee dus.
Had ik misschien wel gedaan als PvdA stemmen nodig had om te voorkomen dat CDA en VVD aan de macht komen. Omdat dat laatste zeer onwaarschijnlijk was (en nog steeds is) ben ik dus voor de SP gegaan omdat dat een goede oppositie partij is.

Ben benieuwd wat de coalitie gaat worden.
De 2 grote partijen?
Of neemt CDA (wat waarschijnlijk de grootste wordt) er, naast de VVD, een klein partijtje bij ipv PvdA. Net als PvdA er D66 bij nam 8 jaar geleden.
Waarschijnlijk het eerste denk ik.
Tevens denk ik dat dat het beste is voor Nederland.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-22-2003 21:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Jammer dat CDA op dit moment nog de hoogste is...........
Ook dat me schatje Femke zetels kwijt is

Maar het is altijd leuk om te horen dat de Partij van de Dieren meer stemmen heeft gekregen dan Leefbaar Nederland
Topactie :P

Old Post Jan-22-2003 21:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by New Wave
Maar het is altijd leuk om te horen dat de Partij van de Dieren meer stemmen heeft gekregen dan Leefbaar Nederland
Topactie

hehe idd, beste uitspraak van de avond zonder twijfel!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-22-2003 22:08  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

heb volmacht aan mijn moeder gegeven, gestemd op Dittrich van D66

Old Post Jan-22-2003 22:39 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Mijn stem is weer naar Zalm van de VVD gegaan!
Ik ben heel benieuwd of CDA en PVDA een regering kunnen vormen....en hoe lang deze kan blijven bestaan.

Old Post Jan-22-2003 23:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

Ik wil ook wel eens weten welke unieke idiots eerst voor de LPF stemde nu voor PvdA zijn gaan stemmen! Dan ben je echt niet helemaal goed bij je kepje! Moet je even kijken naar hun standpunten komt niet helemaal overeen meer! Men kiest tegenwoordig niet meer voor de partij, maar gewoon voor de lijsttrekken, geen goede zaak!

Old Post Jan-22-2003 23:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Rudy
Ik wil ook wel eens weten welke unieke idiots eerst voor de LPF stemde nu voor PvdA zijn gaan stemmen! Dan ben je echt niet helemaal goed bij je kepje! Moet je even kijken naar hun standpunten komt niet helemaal overeen meer! Men kiest tegenwoordig niet meer voor de partij, maar gewoon voor de lijsttrekken, geen goede zaak!

Nee jongen, dat zie je verkeerd.
De aanhang van de PvdA bij Kok werd door al dat gezeik van Pim en al die randebielen die niet kunnen regeren (kijk ik naar de LPF) naar de LPF gelokt met harde taal.
Dat is dus gigantisch mislukt door dat geklooi van de LPFers.
Goed vertrouwen opgebouwd, goeie zaak of niet?
LPFers hadden het alleen over intergratiebeleid.
Zo zag je maar dat die Herben geen ene boodschap had aan de rest van de partijen.

Al die mensen die eerst op PvdA stemden en vorige keer LPF stemden zijn weer bij hun vertrouwde partij terug.
Dat is juist positief!

Niemand stemt hier voor de lijsttrekker.
Je werd doodgegooit met inhoudelijke punten, maanden lang.
Wouter Bos heeft het gewoon perfect gedaan, simpel zat.
Die LPF'ers zaten me toch een partij vaag te ouwehoeren tijdens die debatten.
Balkenende dat was de mega prutser omdat hij telkens geen antwoorden gaf op vragen van de andere lijsttrekkers.

Enige positieve van LPF is dat Pim destijds de politiek heet wakker geschut.

Old Post Jan-23-2003 09:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

hoe heeft jou partij het gedaan new wave, de pvdt??

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-23-2003 12:36  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFunky Hard House/Trance - 1999 - sounds like Marc Et Claude La [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWarp Brothers - We Will Survive [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:35.

Forum Rules: