Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ornadel
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by magrec
Nou die komt iig niet om plaatjes te draaien...

Jammer Maar toch nog goed feest. Zag vandaag trouwens alle bushokjes in Zandvoort vol hangen met Kremlin poster. best wel bruut.

Old Post Apr-25-2003 00:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ornadel Click here to Send Ornadel a Private Message Add Ornadel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ornadel
Senior tranceaddict

Kolere op Shockers hingen er echt mega Kremlin posters. Heb er mooi een gejat en mee naar huis genomen.

Old Post Apr-28-2003 00:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ornadel Click here to Send Ornadel a Private Message Add Ornadel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Ik was vrijdag in de studio van de gasten achter Vision Impossible, het VJ team dat de visuals verzorgt tijdens Kremlin avonden. Zij hebben tevens de kremlin e-flyer ontworpe. Interview gehouden en al een hoop samples gezien van het komende Kaos feest.

lees t volledige interview hier:

http://trance.nu/v3/interview_show.php?id=134

grtz, tim

Old Post Apr-29-2003 00:25 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

koel stukkie man!

lees je ook weer eens wat anders dan: "hoe sta je tegenover mp3?"

Old Post Apr-29-2003 11:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ornadel
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by ahp2002
Ik was vrijdag in de studio van de gasten achter Vision Impossible, het VJ team dat de visuals verzorgt tijdens Kremlin avonden. Zij hebben tevens de kremlin e-flyer ontworpe. Interview gehouden en al een hoop samples gezien van het komende Kaos feest.

lees t volledige interview hier:

http://trance.nu/v3/interview_show.php?id=134

grtz, tim

Goed interview man.

Old Post Apr-29-2003 12:01  Netherlands
MaGiK54
Happy Skippy

Kan je trouwens een beetje fatsoenlijk je auto kwijt bij de Markanti ??

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-29-2003 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Nou ff een klein verslagje van gisterenavond.

- Ruim drie kwartier tot een uur in de rij gestaan
- De grote zaal veelste druk
- De grote zaal veelste warm
- De grote zaal bagger publiek, oa anabole pietjes met aanhang
- Tiesto vanwege het bovenstaande niet gezien
- Daardoor wel Magrec, Optimus en Little Theesus lastiggevallen
- Een zeer vermakelijke set van Sister Bliss gehoord
- Een gedeelte van Riu da Silva gehoord, wat ook ok was
- Tiesto draaide volgens mijn collega's een vermakelijke set, maar veelste kort (1.5 uur)
- Collega's gingen na Tiesto naar huis, vanwege punten 2 t/m 4

Conclusie: Had hoge verwachtingen voor deze avond en locatie. Helaas was de avond een redelijke teleurstelling. Heb me uiteindelijk nog wel goed weten te vermaken in de kleine zaal, maar mij zie je niet gauw terug op deze locatie.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-30-2003 16:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ben blij dat ik op de gastenlijst sta vanavond en dus niet in de rij hoef te staan

Old Post Apr-30-2003 16:37 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Blik
ben blij dat ik op de gastenlijst sta vanavond en dus niet in de rij hoef te staan

U lucky bastard

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-30-2003 16:43  Netherlands
Ornadel
Senior tranceaddict

Verslagje:

- Slechts tien minuutjes in de rij, dacht dat het veel langer zou gaan duren omdat ik op de hoek van de Febo pas in de rij kon aansluiten. Vrienden van me stonden later zelfs voorbij de ING bank, maar die hadden er rekening mee gehouden dat ze lang (30 minuten) moesten wachten omdat ze wat later waren gekomen.
- Fouilleren was gewoon kort, maar wel grondig, hetgeen wel een veilig gevoel geeft. Alleen bleef die metaal detector bij mij uitslaan, waardoor ik steeds opnieuw moest en waardoor ik nu toch begin te twijfelen of ik niet van staal ben
- Wat betreft de djs: James Holden was de beste van de avond samen met Sister Bliss. Rui da Silva en Don Diablo waren ook erg goed. Vond Matthew Dekay en Sahar erg goede warm up djs, vooral Matthew in de tweede zaal was erg top. Vond Tiesto de minste van de avond, wat niet wil zeggen dat het bagger was, maar vond dat het echte vuurwerk in de grote zaal toch wel van James Holden en Don Diablo kwam.
- Helaas moesten ze om 5 uur stoppen. Ze wilde wel doorgaan, maar dat mocht niet van de eigenaar.
- Leuk publiek, goede sfeer en vooral mooie vrouwen . Iedereen was gewoon goed gemutst en het was ook wel een beetje een grote reunie van Kremmers.
- Geluid in de grote zaal was echt bizar goed. Wat een power komt er uit die boxen.
- Enige minpunt was dat de garderobe onderbemand was. Beter had Kingdom wat meer garderobe personeel neergezet, ipv personeel dat om telefoonnummers vroeg.

Kortom, geweldige avond, die mijn verwachtingen zelfs overtrof. Hoop dat vanavond weer zo goed wordt.

Old Post Apr-30-2003 16:53  Netherlands
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

Publiek - Die "anabole pietjes" waar MaGiK54 het over had vonk ook nie zo kick. Voor de rest wast wel normaal publiek, alleen gemiddeld paar jaar ouder dan ik

DJ's - Ben alleen in zaal 1 geweest zowat, heel even in zaal 2 waar Sister Bliss stond te draaien. Sister Bliss voor 5 minuten was chill. Wat mij en een maat van me opviel was dat Sahar erg goed zn set opbouwde. Twas erg rustig maja hij draaide ook als eerste. Vond het wel iets te lang duren voordat het wat steviger werd. Maar dan praat je niet over een groot minpunt.

En toen James holden, tja die gozer ken draaie...vet gemixt, vette platenkeus. Tleek wel of ik van de grond loskwam Deze set is bij me blijven hangen, echt vet!

Vervolgens Tiesto, dat was gewoon ff dik los gaan. Nog aantal goeie nummers gehoord. Alleen jammer dat ik en mn maten bij motorcycle net even te moe waren en ff wilden gaan chillen, nog wel ff het nummer afgehoord maar was zo dood dak maar een btje als een blubberpudding stond te blubberen. zegmaar.

Nou en toen kwam Don Diablo die aan het begin wel grappige nummertjes had. Maar eigenlijk te hard. Daarna ging ie nog harder draaien en was de lol er een btje af bij me. Kwas ook wel een btje moe zal ook wel meegespeeld hebben

Lokatie - De club zelf zag er erg mooi uit, hoe alles verdeeld was. Ook de visualisatie zag er goed uit. Maar zoals eerder gezegd, het was erg warm. Dat was gewoon erg jammer.

Eindconclusie: Vet feestje, met als klein minpuntje de hitte

Old Post Apr-30-2003 20:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Teknikol

Publiek - Die "anabole pietjes" waar MaGiK54 het over had vonk ook nie zo kick. Voor de rest wast wel normaal publiek, alleen gemiddeld paar jaar ouder dan ik

In de kleine zaal was het publiek wel chill vond ik

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-30-2003 20:07  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kremlin is BACK!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackeasy id ( 2 samples) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArea - Definition Of Tekto (Silvio Ecomo Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:47.

Forum Rules: