|
Verslagje:
- Slechts tien minuutjes in de rij, dacht dat het veel langer zou gaan duren omdat ik op de hoek van de Febo pas in de rij kon aansluiten. Vrienden van me stonden later zelfs voorbij de ING bank, maar die hadden er rekening mee gehouden dat ze lang (30 minuten) moesten wachten omdat ze wat later waren gekomen.
- Fouilleren was gewoon kort, maar wel grondig, hetgeen wel een veilig gevoel geeft. Alleen bleef die metaal detector bij mij uitslaan, waardoor ik steeds opnieuw moest en waardoor ik nu toch begin te twijfelen of ik niet van staal ben 
- Wat betreft de djs: James Holden was de beste van de avond samen met Sister Bliss. Rui da Silva en Don Diablo waren ook erg goed. Vond Matthew Dekay en Sahar erg goede warm up djs, vooral Matthew in de tweede zaal was erg top. Vond Tiesto de minste van de avond, wat niet wil zeggen dat het bagger was, maar vond dat het echte vuurwerk in de grote zaal toch wel van James Holden en Don Diablo kwam.
- Helaas moesten ze om 5 uur stoppen. Ze wilde wel doorgaan, maar dat mocht niet van de eigenaar.
- Leuk publiek, goede sfeer en vooral mooie vrouwen . Iedereen was gewoon goed gemutst en het was ook wel een beetje een grote reunie van Kremmers.
- Geluid in de grote zaal was echt bizar goed. Wat een power komt er uit die boxen.
- Enige minpunt was dat de garderobe onderbemand was. Beter had Kingdom wat meer garderobe personeel neergezet, ipv personeel dat om telefoonnummers vroeg.
Kortom, geweldige avond, die mijn verwachtingen zelfs overtrof. Hoop dat vanavond weer zo goed wordt.