|
| quote: | Originally posted by FunkySimon
maar snuggle jij moet een HELE nacht wakker zijn, werken en naar kut muziek luisteren, voor 90 euro
Misschien zijn die 4 ochtenden dan zo gek nog niet 
[edit] of heb je van die oordoppen in/koptelefoon op [edit] |
Ja ik heb oordoppen. En besides, t/m de megamix is het allemaal techno, dus goede muziek!
Maar bekijk het zo:
- je komt gratis bij een feest binnen
- je hebt een kijkje achter de schermen
- je krijgt nog gewoon een groot deel van het feest mee
- je kan met dj's en artiesten praten en op de foto (zo heb ik met menig dj gepraat)
- je kan tijdens het feest het podium op etc (iemand mijn foto's van vorig jaar Mysteryland gezien met Armin van buuren / Sven Vath????)
- je komt op plaatsen waar bezoekers niet komen (Arena 2e ring!)
- je kan gave foto's maken dan (bv op die 2e ring!)
- je krijgt gewoon eten/drinken
- je krijgt een stoer bandje van "Crew"
- je krijgt een pasje 'blabla Feest Crew'
- je leert leuke mensen kennen, die dik jaloers op je zijn 
- je leert mensen van de organisatie (ID&T , Qdance wat dan ook) kennen, die wel eens leuke dingen voor je kunnen regelen
- je krijgt soms een shirt (heb een leuk Sensation White Crew-shirt)
- je werkt af en toe als je standby moet staan, dus je kan ook gewoon de hele nacht weinig te doen hebben
- je kent na de tijd de hele arena op je duimpje (ooit in het dak van de Arena gestaan de hele dag lang? Is leuk! Sensation afbreken, kabels weghalen)
- je werkt met leuke mensen (lees: andere studenten)
- last but not least, je verdient er ook nog 90 euro mee!
Miss P. het is idd niet allemaal NHTV, maar tegenwoordig wel bij bijna alle ID&T / Qdance evenementen. Vroeger niet inderdaad.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|