Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Remy D
A: Je bent een RUKKER
b: Je bent een RUKKER
c: Ik bedoelde jou eigenlijk niet!!
d: Je bent een RUKKER

En voor de rest is er geen omslag! Ben niet echt een ochtendmens en toen ik die post neerzette was ik net wakker. De Remy van dit moment zou hem idd niet neergezet hebben. Dus de ochtendRemy is bijna net zo kansloos als de meeste hier. En volgende x niet zo'n lange post want dat vind ik te veel leeswerk..



A: met mijn linkerhand
B: met mijn rechterhand
C: lekker belangrijk, heb het toch gezegd
D: met de handen van mijn vriendin.

Kusjes Remy


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-08-2003 09:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Fkwebeman
(ik heb nu welgeteld 90 euri in de maand, tijd voor een nieuw bijbaantje)


90 eurie de maand?!?!?!?!?! dat verdiende ik vroegah in 2 dagen bij mijn bijbaantje.......
Ik zou zeggen, ga bij de Post werken....


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jul-08-2003 10:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

die 90 eurootjes verdien ik dan in 4 zaterdag ochtenden..
maar daar kan ik toch nu helemaal niks mee.. (vroeger wel, maar nu niet meer..)


___________________

Old Post Jul-08-2003 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

in 4 ochtenden? jezus, je moet echt ander werk zoeken Ik kom niet eens me bed uit voor 90 euro in 4 ochtenden

Old Post Jul-08-2003 12:29 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters



Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands

Stukje uit Intervieuw met armin

quote:
Armin: De mensen willen toch gewoon om het ff heel plat nederlands te zeggen: BeuQen


...droog.

Maar net wat hij zegt ook in dat intervieuw... Het gaat op zo`n avond erom dat "de clubber" in de zaal uit zijn dak gaat, en niet de luisteraar thuis.

Dus mensen kunnen wel zitten kankeren dat afleveringen van ASOT veel beter zijn. Maar het gaat uiteindelijk om de gasten op de vloer.


___________________

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Jul-08-2003 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gidoo
tranceaddict in training



Registered: Jun 2002
Location: Raanana, Israel.
Hello! Hi there!

Hi guys!

I'm back from Amsterdam, and I just wanted to let you all know that it was amazing! Sensation was incredible!!!!!! To tell the truth, armin and ferry were not that good, but Marco V and Gielen ROCKED THE ARENA!!! It was superb!!!


___________________
Will u guys stop looking for the best??? He is here! And his name is T-I-E-S-T-O!!!!
Yaaaaaaaaaa Rock IT!!!

Old Post Jul-09-2003 03:03  Israel
Click Here to See the Profile for gidoo Click here to Send gidoo a Private Message Add gidoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by FunkySimon
Hoeveel krijg je eigenlijk betaald op zon groot feest?
Bijvoorbeeld Sensation Black op je 18e achter de bar, netto per uur of Dancevalley etc.


Geeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee. Denk maximaal 8 euro ofzo...dat is het maximum. Maar bij een ID&T event kan je toch niet achter de bar staan. Daar knijpen ze studenten (NHTVérs) voor uit die het voor studiepunten doen.



Ik weet dat mijn standaardloon 95 euro per dag is, waar ik ook werk (concert, party, bedrijfsfeest, festival...). Dus voor Sensation Black krijg ik 95 eurotjes.

En idd, voor 90 euro in 4 dagen ga ik ECHT niet werken.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-10-2003 07:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Daar knijpen ze studenten (NHTVérs) voor uit die het voor studiepunten doen.


hmm, moet ik maar eens naar informeren dan, als NHTVer lijkt me dat toch niet verkeerd


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jul-10-2003 10:30 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Het is heus niet alleen voor NHTVers. Je kunt je gewoon bij verschillende uitzendbureaus inschrijven en dan komt t helemaal goed. Daarnaast heb je dus nog "particuliere" cateringorganisaties (Ed de Wit, Buitenlust) die dit soort dingen ook doen.

Ik heb éénmaal op Sensation gewerkt (2001), gewoon via Tempo Team, de catering in de ArenA werd toen nog gedaan door Verhaaf, maar inmiddels is dat Maison v/d Boer. Maison recruteert o.a. via Tempo Team, Start, JWL (ofzo) en Randstad. Eitje!

Ik heb op Mysteryland 2001 via Buitenlust (Nijmegen) gewerkt en verdiende op die dag rond de 90 gulden. Ik heb zo'n 6 uur gewerkt geloof ik.

Ik denk dat je, als je een uurloon van 8 Euro verwacht, behoorlijk van de koude kermis thuis zult komen, want het minimum bruto uurloon voor 18 jaar zit rond de 4 euro. Hoewel je misschien weekend- en/of nachttoeslag kunt verwachten is het toch écht geen vetpot!

Beste idee is gewoon om de organisatie zelf even op te bellen, zij hebben ongetwijfeld in het bestand staan welke cateringbedrijven ze op welke feesten gebruiken! Zo heb ik het ook gedaan om achter die voor Dancevalley te komen.

NB heb trouwens nog niks van ze gehoord...dus dan wordt t lekker feesten op Nature One


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-10-2003 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by FunkySimon
maar snuggle jij moet een HELE nacht wakker zijn, werken en naar kut muziek luisteren, voor 90 euro

Misschien zijn die 4 ochtenden dan zo gek nog niet

[edit] of heb je van die oordoppen in/koptelefoon op [edit]


Ja ik heb oordoppen. En besides, t/m de megamix is het allemaal techno, dus goede muziek!

Maar bekijk het zo:
- je komt gratis bij een feest binnen
- je hebt een kijkje achter de schermen
- je krijgt nog gewoon een groot deel van het feest mee
- je kan met dj's en artiesten praten en op de foto (zo heb ik met menig dj gepraat)
- je kan tijdens het feest het podium op etc (iemand mijn foto's van vorig jaar Mysteryland gezien met Armin van buuren / Sven Vath????)
- je komt op plaatsen waar bezoekers niet komen (Arena 2e ring!)
- je kan gave foto's maken dan (bv op die 2e ring!)
- je krijgt gewoon eten/drinken
- je krijgt een stoer bandje van "Crew"
- je krijgt een pasje 'blabla Feest Crew'
- je leert leuke mensen kennen, die dik jaloers op je zijn
- je leert mensen van de organisatie (ID&T , Qdance wat dan ook) kennen, die wel eens leuke dingen voor je kunnen regelen
- je krijgt soms een shirt (heb een leuk Sensation White Crew-shirt)
- je werkt af en toe als je standby moet staan, dus je kan ook gewoon de hele nacht weinig te doen hebben
- je kent na de tijd de hele arena op je duimpje (ooit in het dak van de Arena gestaan de hele dag lang? Is leuk! Sensation afbreken, kabels weghalen)
- je werkt met leuke mensen (lees: andere studenten)
- last but not least, je verdient er ook nog 90 euro mee!



Miss P. het is idd niet allemaal NHTV, maar tegenwoordig wel bij bijna alle ID&T / Qdance evenementen. Vroeger niet inderdaad.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-10-2003 13:13 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::



Registered: Dec 2001
Location: K'pen

Dan vind ik 95 euro nog dik onderbetaald !!


___________________
2 bier a.u.b.

Old Post Jul-10-2003 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Smirnoff
Dan vind ik 95 euro nog dik onderbetaald !!


Meen je dat? Ik vind het wel meevallen.
Als je echt 10-12 uur werkt en moet reizen is het idd niet veel. Maar waar verdien je verder als bijbaantje 95 euro op een dag? Nergnes. En waar kom je op zoveel plaatsen achter de schermen? Ook nergens.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-11-2003 08:20 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Me Id Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnalog Pussy - "Sound of Soul" (Gataka vs. Indra remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!