Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Street Parade + Energy 2003 (09-08-2003)
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

Qu'est-ce que tu me chies Lytchix ? Tu viens et c'est tout ! J'ai déjà installé ton lit dans ma cuisine moi !

Chris #19

Old Post Jun-17-2003 21:40  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Chris #19
Qu'est-ce que tu me chies Lytchix ? Tu viens et c'est tout ! J'ai déjà installé ton lit dans ma cuisine moi !

Chris #19

hé oh !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-17-2003 21:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Chris #19

Chris #19

lol, c'est pour Tiësto qu'il faudra installer un lit, mais pas dans ta cuisine!!

Sinon voici la line-up :

Line- Up:

Trance Arena (Hallenstadion 20h-8h Live on Couleur 3 “Trance Escape”):
DJs: Paul van Dky (D), Tomcraft (D), DJ Tatana (ZH), DJ Energy (ZH), Max B. Grant (ZH), Dave 202 (ZH), Mind-X (BE), DJ Noise (ZH), greenhead (ZH), Spoke (VD), DJ Shog (D) / Live-Acts: Nu NRG (I), Vanguard “Flash” (D), Zenith DJ (I), Pure (BE) vs. Dariush (I), Panama Girl/Axxis feat. Mady (ZH) / VJs: Mischa Klein (NL), MKR (ZH), VRAME (BE) / Dancers: Flash For Fantasy (ZH), X-Dancers (BE). Fire: Doublesquare (BE)

Orangina Pool Party (Hallenbad/22h-06h):
DJs: DJ Antoine (BS), Mr Mike (VD), Sir Colin (ZH), Le Noir (AG), Max Mill (ZH) / Live: Gerry DeVeaux (USA)

ETX/Glam-X Hardstyle (Hallenstadion 21h-8h):
DJs: Zenith DJ (I), Max B. Grant (ZH), Philippe Rochard (BE), Nadisha (ZH), Mr Al (GE), Narcotix (ZH), SIL (ZH), DJ Joaquin (SZ), Tom La Roche (BE), Twice (ZH)

Clubtrance (Hallenstadion 21h-6h):
DJs: Disco Brothers (UK), Lady Tom (AG), Angy Dee (TI), Unique/Toxic (ZH), Laydee Jane (VD), DJ Tech (TI), Masterbeat (SG), She DJ Nyx & Subsequenz (SG)

Sex & House (Next Wallisellen 22h):
DJs: Mr Mike (VD), EDX & Leon Klein (ZH) feat. Maurice Divine (LU), Marc Jones (ZH), Marco Amore (ZH), Deep Fresh (ZH), Patrice Du Bois (ZH)

Ambient (Next Wallisellen 22h):
DJs: Ralph H. (ZH), Manuel Mind & Valentino Tomasi (ATOC ZH), Rock De Luxe (ZH), Marc Depose (ZH)

Hotter Than Hell III (Eventhallen 550/ABB/Start 18.00h!):
Oldschool/Gabber/Industrial: Live: Shadowlands Terrorists (NL), Noize Suppressor (I), DJs: Lenny Dee (USA), Rob Gee (USA), Miro (D), Claudio Lancinhouse (I), Dione (NL), Distortion (NL), Vince (NL), Armageddon Project (I), Homer (IST/I), Wolf (IST/I), Loop (IST/I), Lem-X (GE), King & Puncher (ZH), Dave Core (TG), Crip (ZH)

Darkcore/Newstyle/Hardcore hosted by MC Ruffan:
Live: Rotterdam Terror Corps (NL), SD Durand (VD),
DJs: Paul Elstak (NL), Headbanger (NL), Digital Boy (I), Randy (I), Radioactive (I), Outblast (NL), The Serial Killers (A), Naz-T (A), Bike (I), Wishmaster (I), Cut A Kaos (ZH), Adrien (GE), Miss Flower (BE), Ear Terror DJ Team (BE)

Vu le nombre de DJs dans le trance floor, je sens que les sets dépasseront rarement 1h même pour Paul van Dyk...

Old Post Jun-18-2003 07:43 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Lytchix
Vu le nombre de DJs dans le trance floor, je sens que les sets dépasseront rarement 1h même pour Paul van Dyk...

Effectivement c'est de pire en pire... Et pour avoir vu le résultat à la Goliath 10 déjà, où les sets étaient très courts, je peux vous dire que c'est pas vraiment agréable. Surtout si chaque bon set est suivi d'un ptit set ou d'un ptit live de merde, ça casse le rythme.

Old Post Jun-18-2003 08:20  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

moi je pense que vous faites les difficiles parce que ca peut etre une super journée en Suisse avec une parade bien Trance et une soirée avec plein de styles et surtout PVD pres de chez nous

Moi je n'hesites pas, j'y serais meme seul si il le faut

Old Post Jun-18-2003 09:43  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
moi je pense que vous faites les difficiles parce que ca peut etre une super journée en Suisse avec une parade bien Trance et une soirée avec plein de styles et surtout PVD pres de chez nous

Moi je n'hesites pas, j'y serais meme seul si il le faut

ben moi je me tate un peu (pas trop non plus, j'ai pas que ca à faire), mais comme je suis jamais allé en Suisse, vlà-t'y pas une bonne raison ou bien ?

Old Post Jun-18-2003 10:04  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by benjamin
ben moi je me tate un peu (pas trop non plus, j'ai pas que ca à faire), mais comme je suis jamais allé en Suisse, vlà-t'y pas une bonne raison ou bien ?

ben te tâte pas pas trop, une journée pareille ca peut l'faire grave tout de meme

Old Post Jun-18-2003 10:07  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
ben te tâte pas pas trop, une journée pareille ca peut l'faire grave tout de meme

non, c'est juste que ce serait cool qu'on soit toute une fine équipe... sinon moi c'est ok d'ac.

Old Post Jun-18-2003 10:08  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

c'est quoi ce sal drapeau que t'as mis ben ?

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-18-2003 10:16  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Sauf catastrophe naturelle ou tout autre évement grave, je devrais être de la partie
Et pis, j'vais au moins faire une parade cette année, déjà que je vais pas à la Love Parade cette année

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Last edited by _greggy_ on Jun-18-2003 at 10:37

Old Post Jun-18-2003 10:18  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

quote:
Originally posted by Nightflowers
c'est quoi ce sal drapeau que t'as mis ben ?

c'est le drapeau du soleil

Old Post Jun-18-2003 10:23  France
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by _greggy_
Sauf catastrophe naturelle ou tout autre évement grave, je devrais être de la partie
Et pis, j'vais au moins faire une parade cette année, déjà que je vais pas à la Love Parade cette année

voila une bonne nouvelle deja, on attend les réponses des autres
ou au moins se prononcer sur l'envie ou non d'y aller

et les sudistes ou les rouennais ca vous tenterait pas un petit voyage en Suisse ??

Old Post Jun-18-2003 11:41  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Street Parade + Energy 2003 (09-08-2003)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Sample [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Morley - "Reincarnations" (JamX & DeLeon Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:27.

Forum Rules: