Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Smirnoff
zo, heb effe wat foto,s online gezet.... ik heb wat lopen kloten met de instellingen van m,n cam....
Erg irritant maar er zijn er toch een paar gelukt !
Aangezien ik zo'n relaxte tijd heb gehad afgelopen zaterdag en een hoop gezellige TA mensen heb ontmoet, heb ik besloten jullie maar eens te gaan vergezellen op het forum. kan denk ik nog niet alle usernames aan de gezichten koppelen, maar da hou ut spannund
Helaas ben ik geen meisje en geen engeltje, maar hoop dat jullie toch blij zijn met mijn aanwezigheid (M_Peror doe de groetjes maar aan Marijke (?))
Leuke fotoos trouwens, weer aardig waus
Iedereen van 4 elements bedankt voor de leuke avond, doen we zeker weer over.
Greetz Rulez
May-27-2003 12:45
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Re: Hey TA peoples
quote:
Originally posted by Rulez
kan denk ik nog niet alle usernames aan de gezichten koppelen, maar da hou ut spannund
Originally posted by mahwang
Kan iemand mij helpen door te vertellen welke platen gedraaid zijn door sister bliss? de volgende heb ik al:
Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix)
Underworld - Born Slippy
Timo Maas - Unite
Scumfrog - Music Revolution
dj Tomcraft - Loneliness (remix??)
filterheadz - sunshine (scumfrog remix)
dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix)
james holden - nothing (93 returning mix)
Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg)
Herinner me ook ineens nog Logic - The Warning. Of het het origineel was of een remix weet ik niet, ken alleen de acapella
GreetZ, DC
___________________
May-27-2003 13:08
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Herinner me ook ineens nog Logic - The Warning. Of het het origineel was of een remix weet ik niet, ken alleen de acapella
GreetZ, DC
Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja.
Wat was die plaat dan met al dat gepraat erin, die zowel Digweed als Sister Bliss draaide? Die was erg vet. Sister Bliss draaide um als 2e plaat.
En RuleZ: Welcome to the family! Jammer dat ik je trouwens niet gesproken heb. Heb je een foto, dan weet ik wie je was.
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-27-2003 13:14
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Roel?
hahaha als jij t bent vind ik t supercool
beetje uitgewaasd/uitgewausd?
twas leuk in de trein!! volgende x knikker ik mee
oh ennu..welkom!!!!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-27-2003 13:19
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja.
Wat was die plaat dan met al dat gepraat erin, die zowel Digweed als Sister Bliss draaide? Die was erg vet. Sister Bliss draaide um als 2e plaat.
dat is
timo maas - unite
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-27-2003 13:45
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja.
Hmm dat kan idd ook nog wel ja
___________________
May-27-2003 13:52
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by M_Peror
Ja was al aan 't proberen... doet 't nu.
Weet er trouwens iemand of er iets op tv komt van dit alles? We kregen op een gegeven moment wel zo'n camera+lamp in ons gezicht geduwd ... Heb daarna nog tien minuten lang sterretjes gezien... of waren dat die lasers?
Dat was waarschijnlijk buddha productions. De huis fotograaf van UDC. Check http://www.buddaproductions.com/ voor filmpjes en fotos
___________________
May-27-2003 15:23
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
MTV heeft ook opnames gemaakt.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-27-2003 16:31
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
quote:
Originally posted by basvh
Dat was waarschijnlijk buddha productions. De huis fotograaf van UDC. Check http://www.buddaproductions.com/ voor filmpjes en fotos
Bedankt voor de tip! Je staat zelf ook tussen de foto's, al gezien? Pagina 3, rechter rijtje, 13e foto: Engeltje, Snitz, TranceFool en BasvH
quote:
Originally posted by magrec
MTV heeft ook opnames gemaakt.
Dus toch? Dat had ik ook gehoord maar wist niet meer waar en het leek me steeds minder waarschijnlijk... hmmm ben benieuwd... ze knippen die rotkop van mij er toch vast uit