quote: | Geen geflame, alleen een kleine tip. Ga ipv 2 keer per jaar naar een groot feest, waar heel veel van die door jou beschreven types rondlopen, 2 keer (of meer, want ze zijn goedkoper) naar kleinere feestjes met 1 of 2 dj's waar je platen van koopt. Aan de posts die je plaatst in de nieuwe platen thread, en laatst in die feestmuziek thread, te zien hou je van grooves en house. Ga naar een kleinschalig dat zich richt op die stijl, grote kans dat je de avond van leven hebt. Groter dan dat je naar bv Innercity gaat lijkt me. Natuurlijk, alles eromheen is vele malen groter en mooier op Innercity, de totale beleving is misschien groter. Maar zoals ooit in een Sensation thread beschreven werd, het gaat toch niet om de lichtjes, voor mij iig niet. Mij gaat het om de sfeer, die intiemer en "echter" is op dat soort feestjes. Je hebt meer liefhebbers die voor de muziek komen dan voor de Dj zelf (als in de persoon).
Maar er zullen altijd wel verschillen van mening over blijven bestaan. Mensen die het naar hun zin hebben met het ID&T concept moeten vooral gaan, ik blijf er voor thuis. |
Erg mooi gezegd..!
quote: | Originally posted by Chicane
Daar heb je groot gelijk in uiteraard. Clubs hebben natuurlijk meer uitstraling dan zo'n large scale gebeuren. Gelukkig woon ik dicht bij Rotterdam, vroeger ging ik ook graag naar Nighttown en Ministry Of Dance, maar de eerste is ruk geworden door Sjonnie & Anita en laatst genoemde heeft de deuren moeten sluiten heb ik begrepen. Verder reis ik graag voor een leuke club avond, regelmatig ook naar Risk gegaan als me technovriend Jack de Marseille er weer eens was, bovendien ben ik de chauffeur van half TAForum hier Maar er is iets wat die grote feesten toch weer mooi maakt, tot 2001 was er altijd een soort van samenhang onder het dansvolk, iedereen had het gevoel dat ze deel uit maken van iets moois en groots en samen 1 geheel vormen die de DJ aanmoedigen en laten zien dat hij de avond tot een groot climax maakt. Na 2001 kwam dat kut gestamp uit de grond opzetten en steeds meer werd het ieder voor zich en fuck the rest.
2 SnuggLe: Zal de kus doorgeven, de gevolgen daarvan neem ik graag voor mijn rekening whehe Ik kom zeker weer es effe met je knuffelen ergens Ook nog eens een keer je huis checken aangezien ik vrij vaak in Den Haag komt voor me werk en dan lullen we wel weer es effe bij
2 New Wave: Daarom heb ik arrogantie ook tussen komma's gezet, Original noemde het arrogantie, ik vond het net effe een niet passend woord, maar kon effe niet op het juiste woord komen. SnuggLe zijn visie is toch wel flink veranderd sinds hij het licht van Techno zag geloof ik Ik snap best dat Bram voor zijn mening uitkomt en dat andere mensen snel aangevallen voelen. Zelfde wanneer wij hier hardstyle gaan afzeiken dan jagen we toch al heel snel Quipers in het harnas 
Dus bij deze, Bram voel je niet aangevallen, tis alleen een constatering dat vooral de laatste pak hem beet 6 maanden je visie erg veranderd is en dat is juist ook wel goed dat je een hele evolutie mee maakt, erg leuk om zoiets altijd te lezen. Remy (dacht dat jij het was die dat gepost had, sorry als dat niet zo is) heeft ook gelijk door te zeggen dat geen enkele line-up hoe geil ook goed zal zijn omdat er altijd wel iemand is die er geen tokus aan vindt. Al gooi je een heel leger naakte en nymfomanische wijven op een feest dan nog zal er iemand zeggen dat het geen kut voorstelt |
Paul, ik voel me zeker niet aangevallen. Gelukkig weet ik bij vele mensen wie ik voor me heb. Met jou kan ik praten, discussieren enzo. Sommige mensen noemen het flamen en zeggen dat ik zit te zeiken. Dat mag. Maar sommige mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is, en voelen zich aangevallen. Jammer, erg jammer.
Plus remy heeft ook wel gelijk met die lineup hoor. Alleen jammer dat met Remy niet normaal te praten valt af en toe Dan zijn we alleen rukkers dit,rukkers dat Oke oke,iedereen rukt. Maar niet altijd
En je hebt ook een punt hoor, een grote massa , eensgezind op een feest. Was leuk, maar die sfeer vind ik er niet meer zijn. Nexus heeft, in a way, mijn leven een beetje verandert. Klinkt misschien stom, maar echt, daar ben ik de kleine knusse feestjes weten te waarderen. Kus voor Iris 
En kom zeker een keer langs als je in Den haag of in de buurt bent, mijn deur staat open.
Ook nog veel sterkte voor jou en je vriendin, hoop dat alles nu gezond blijft!