Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Jappio
Ik vind dit dan weer een typisch voorbeeld van gemekker, het lijkt me niet meer dan logisch dat je een evenement als innercity uitverkocht wil laten raken. En 50.000 man komen echt niet op jouw line-up af hoor bram. Punt is gewoon dat het totaal niet rendabel is om zo'n line-up als die van jou op een feest te zetten; dan kan je wel al lang binnen zijn, je blijft een bedrijf met als hoofddoel winst maken.

Jij snapt er niets van.
Geef je helemaal gelijk in dat winst het hoofddoel is , dat zeg ik ook. Maar ik bedoel dus dat er daarnaast nog wat is. Als je toch geld genoeg hebt kan je toch ook andere dingen doen? Dit raakt toch wel uitverkocht! Ik zeg ook niet dat er 50.000 man op mijn lineup afkomen. Gooi er 3 namen bij als Tiesto, Picotto en Vath, en het raakt WEL uitverkocht.

Maar oke, als jij het gemekker vind dan zal dat wel. Snap niet dat mensen af en toe zo kortzichtig zijn (niets persoonlijk Jasper, bedoel jou zo niet) TUURLIJK moet dat uitverkocht raken. Maar ik denk dat mensen hier het punt missen, kijk eens verder dan alleen innercity.

Maar volgensmij is dit zinloos discussieren. Alles wat ik zeg is toch maar 'ID&T afzeiken' en ' wat zeur je nou weer op de line up van grote feesten'.

Old Post Oct-10-2003 21:35 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Appel
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

ik ga zeker!

Ik vind de lineup zeker wel ok! Namen als Felix tha housecat, fergie, agoria en benjamin bates vind ik top! Dit zijn ook niet de doorsnee DJ's die ID$T boekt.
Bovendien vind ik de "toppers" die ze geboekt hebben (tiesto,vath,picotto,PvD) ook zeker wel de moeite waard (ook al zal de nadruk voor mij daar niet op liggen om die PERSE mee te maken).
Ik kijk er ECHT naar uit: vorig jaar was voor mij TOP. Het enige waar ik ontzettend van baal is het ontbreken van mijn persoonlijke held van het moment:

UMEK!!!

waar is hij?!? Zeker gezien de stijl die hij op t moment heeft (veel tribal techno) had ik hem zeker verwacht op IC'03. Jammer jammer jammer.
Maar wie weet, misschien wordt ie nog wel toegevoegd. Ik hoop t van harte.

IC'03 wordt een toppertje. Gegarandeerd!

tschuss

Old Post Oct-10-2003 22:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Appel Click here to Send The Appel a Private Message Add The Appel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

LET WEL:

Het forum publiek zoals ons (dus ook pf, partyscene etc) is misschien 5% van het feestgaande publiek! Dus dat de meeste zich altijd zo druk maken over line-ups enzo.... ach laat ook maar. Ik vermaak me altijd en heb geen zin om mij in deze zinlose discussie te mengen.

Kies 1 als je gaat en kies 2 als je NIET gaat. Klaar verder dan.

1

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Oct-10-2003 22:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Het forum publiek zoals ons (dus ook pf, partyscene etc) is misschien 5% van het feestgaande publiek!

Klopt helemaal, maar dat is nog reden om niet te mogen zeggen wat wij ervan vinden.

Er staan ongetwijfeld leuke namen tussen, maar zoals ik al eerder zei, dat uber massale hoeft van mij niet meer.

2

Old Post Oct-11-2003 09:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Remy D
LET WEL:

Het forum publiek zoals ons (dus ook pf, partyscene etc) is misschien 5% van het feestgaande publiek! Dus dat de meeste zich altijd zo druk maken over line-ups enzo.... ach laat ook maar. Ik vermaak me altijd en heb geen zin om mij in deze zinlose discussie te mengen.

Kies 1 als je gaat en kies 2 als je NIET gaat. Klaar verder dan.

1

Remy je hebt gelijk, ik zal me hier verder uithouden.
Ik stop wel met deze zinlose discussie. Mijn excuses!

2

Mensen die gaan, veel plezier!

Old Post Oct-11-2003 12:48 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by New Wave
De eerste paar Innercities hadden ze DJ's geboekt die nog niet zo gehyped waren als nu.
Tiesto kreeg door Innercity een enorme burst, ferry Corsten was al redelijk bekend maar door Innercity enorm in populariteit gestegen, Marco V heeft na zijn optreden hitje na hitje gescored.
Al die shit staat er nu weer op.....(behalve ferry corsten, zeg het er maar weer bij want Optimus heeft snel zijn woordje klaarliggen )

De rest van de zalen was onbekend of was iets speciaals maar het was er niet rustiger om.
De puurheid is er totaal af voor mij.

Dat komt omdat trance en de hele scene toen nog een beetje in de kinderschoenen stond. Van 'hypen' was dan ook nog geen sprake. Merk wel, voor IC 99 en 00 hadden weinig mensen gehoord van Corsten en Tiesto, die optredens waren volgens mij hun doorbraak voor het grote publiek. Dat betekent dat het als iets "nieuw" werd beschouwd. Nu, zoveel jaren later is trance echter main-stream geworden en heeft enorm aan populariteit gewonnen. Elke week is er wel ergens een feest, dus het 'speciale' is er een beetje af. Maar daar doe je niets aan

Old Post Oct-11-2003 13:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Cosmic
Dat komt omdat trance en de hele scene toen nog een beetje in de kinderschoenen stond. Van 'hypen' was dan ook nog geen sprake. Merk wel, voor IC 99 en 00 hadden weinig mensen gehoord van Corsten en Tiesto, die optredens waren volgens mij hun doorbraak voor het grote publiek. Dat betekent dat het als iets "nieuw" werd beschouwd. Nu, zoveel jaren later is trance echter main-stream geworden en heeft enorm aan populariteit gewonnen. Elke week is er wel ergens een feest, dus het 'speciale' is er een beetje af. Maar daar doe je niets aan

Sommige dingen ben ik het met je eens.
Maar het is nooit zo dat de scene stil staat.
En trance is tegenwoordig ver te zoeken op Innercity.
Tiesto was vorig jaar de enige die trance draaide.
Check de line-up maar eens goed.
Trance is totaal geen main-stream meer, het lijkt op de grote feesten bijna uitgestorven.
Trance Energy is ook 1 grote flop aan het worden.
De trancefeesten die alleen goed scoren zijn de exclusieve dingen zoals Armin Solo, Tiesto in concert enz....

Wat nu mainstream is, is die platte nep-techno van Marco V en de Hardstyle......

De tweede innercity hadden ze nog een vet optreden met 2 drumstellen in combinatie met een dj.....dat soort dingetjes maakte Innercity een topfeest als afsluiting van een jaar, maarnu: 'CTRL C - CTRL V'

zal ik dan ook maar stoppen met de discussie?

2

Old Post Oct-11-2003 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Trance is totaal geen main-stream meer, het lijkt op de grote feesten bijna uitgestorven.
Trance Energy is ook 1 grote flop aan het worden.
De trancefeesten die alleen goed scoren zijn de exclusieve dingen zoals Armin Solo, Tiesto in concert enz....

(knip)

zal ik dan ook maar stoppen met de discussie?

Mee eens, helemaal mee eens. Maar dat is een andere discussie, andere thread maken?
En zeg nu niet dat ik trance afzeik, het is gewoon wat wat ik constateer (en meer met mij zo te zien). Maarja, jullie zullen wel vinden dat ik trance afzeik.

Old Post Oct-11-2003 15:51 
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Ik ga samen met me vriendin speciaal voor Tiesto (ja kommmaar kommmaar kommmaaar). Tiesto is nog altijd een voorbeeld en de held van het land, zo ook voor Danoeschka en mij, zelfs haar vader kan Tiesto erg waarderen om naar te luisteren. Tiesto hoeft zich niet meer te bewijzen dat heeft hij al lang gedaan. Daardoor ben je of fan geworden of je kankert op Tiesto. Ik vind Tiesto nogsteeds het lef van vroeger hebben. Voorheen (voor 2000) maakte hij z'n Magik serie met onbekende platen en juist doordat ze op Magik verschenen werden die platen BOMMEN van classic anthems. Nu doet hij dat nogsteeds, kijk maar eens naar Massive Lust - Never. Die tune zweefde al eeuwen door de platen bakken, Tiesto draait hem een keer eens voor de gein en hoppa iedereen erachteraan. Tiesto z'n sound kan je niet in een hokkie proppen. Hij durft het gewoon om Techno en Trance tegelijk te draaien (TiC DVD: Speedy J vs Litheron, Cave, Ricky Vorbis).

Bram, niks persoonlijks maar Original had al eens eerder aangegeven dat je 'arroganter' bent gaan worden op line-ups. Revolution suckte, Mysteryland suckte, Impulz suckte, dit suckte, dat suckte.. Sasha held hier, Digweed held daar, Asta boven alles, Paard uber alles etc. Dat mensen gewoon voor 1 of een iig een aantal DJ's naar een feest gaan is toch alleen maar fijn? Als jij een DJ was zou je ook graag een leuke en trouwe fanbase willen hebben die waarderen wat je doet. Ik ga speciaal voor een aantal DJ's, maar ook om gewoon dikke fun te hebben met me vriendin en samen de avond van ons leven te beleven. En of dat nou op Innercity is of op een of andere barbeque avond van de Asta, who fucking cares.. Ik vind het gewoon geinig om namen te zien die ik ken en waar ik muziek van koop. En met de komst van internet/file sharing kunnen onbekende DJ's ook eens in de spotlight komen.

Ik heb nog geen kaarten Innercity dat wordt last minute werk, helaas heb ik het gevoel dat ik achter het net gaat vissen omdat Innercity best wel eens uitverkocht gaat worden. Maar ik zit nu nog met de gezondheid van me vriendin en wat persoonlijke dingen om niet te gaan. M'n laatste feest was Wildlife met Airwave. Ik denk ook dat Innercity een van de laatste/weinige feesten gaat worden die ik ga bezoeken. Ik heb het een beetje gehad met live feesten, cd's en vinyl blijf ik gewoon kopen, maar gewoon die annabolen kut hardstylers, de sjonnies, de anita's en al die kutkneuzen die alleen maar komen om te blowen/zuipen/neuken hebben voor mij de sfeer verziekt. Ik sta open voor nieuwe muziek en publiek, maar zeker het afgelopen jaar heeft hardstyle/core het voor mij gewoon verziekt om een fijne avond te hebben. Enne, na een goede 7 jaar gefeest te hebben is het voor mij ook tijd voor huisje boompje beesje geworden

Kweet niet of ik nog erg in heb om deze draad te lezen, maar kommaar op met jullie kutgeflame

Old Post Oct-11-2003 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Chicane
Ik ga samen met me vriendin speciaal voor Tiesto (ja kommmaar kommmaar kommmaaar). Tiesto is nog altijd een voorbeeld en de held van het land, zo ook voor Danoeschka en mij, zelfs haar vader kan Tiesto erg waarderen om naar te luisteren. Tiesto hoeft zich niet meer te bewijzen dat heeft hij al lang gedaan. Daardoor ben je of fan geworden of je kankert op Tiesto. Ik vind Tiesto nogsteeds het lef van vroeger hebben. Voorheen (voor 2000) maakte hij z'n Magik serie met onbekende platen en juist doordat ze op Magik verschenen werden die platen BOMMEN van classic anthems. Nu doet hij dat nogsteeds, kijk maar eens naar Massive Lust - Never. Die tune zweefde al eeuwen door de platen bakken, Tiesto draait hem een keer eens voor de gein en hoppa iedereen erachteraan. Tiesto z'n sound kan je niet in een hokkie proppen. Hij durft het gewoon om Techno en Trance tegelijk te draaien (TiC DVD: Speedy J vs Litheron, Cave, Ricky Vorbis).

Bram, niks persoonlijks maar Original had al eens eerder aangegeven dat je 'arroganter' bent gaan worden op line-ups. Revolution suckte, Mysteryland suckte, Impulz suckte, dit suckte, dat suckte.. Sasha held hier, Digweed held daar, Asta boven alles, Paard uber alles etc. Dat mensen gewoon voor 1 of een iig een aantal DJ's naar een feest gaan is toch alleen maar fijn? Als jij een DJ was zou je ook graag een leuke en trouwe fanbase willen hebben die waarderen wat je doet. Ik ga speciaal voor een aantal DJ's, maar ook om gewoon dikke fun te hebben met me vriendin en samen de avond van ons leven te beleven. En of dat nou op Innercity is of op een of andere barbeque avond van de Asta, who fucking cares.. Ik vind het gewoon geinig om namen te zien die ik ken en waar ik muziek van koop. En met de komst van internet/file sharing kunnen onbekende DJ's ook eens in de spotlight komen.

Ik heb nog geen kaarten Innercity dat wordt last minute werk, helaas heb ik het gevoel dat ik achter het net gaat vissen omdat Innercity best wel eens uitverkocht gaat worden. Maar ik zit nu nog met de gezondheid van me vriendin en wat persoonlijke dingen om niet te gaan. M'n laatste feest was Wildlife met Airwave. Ik denk ook dat Innercity een van de laatste/weinige feesten gaat worden die ik ga bezoeken. Ik heb het een beetje gehad met live feesten, cd's en vinyl blijf ik gewoon kopen, maar gewoon die annabolen kut hardstylers, de sjonnies, de anita's en al die kutkneuzen die alleen maar komen om te blowen/zuipen/neuken hebben voor mij de sfeer verziekt. Ik sta open voor nieuwe muziek en publiek, maar zeker het afgelopen jaar heeft hardstyle/core het voor mij gewoon verziekt om een fijne avond te hebben. Enne, na een goede 7 jaar gefeest te hebben is het voor mij ook tijd voor huisje boompje beesje geworden

Kweet niet of ik nog erg in heb om deze draad te lezen, maar kommaar op met jullie kutgeflame

Ik flame je niet Paul. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, zoals gezondeheid inderdaad. Iedereen maakt zijn eigen keuzes, en voor de een is iets belangrijker dan voor de ander. Meningen zijn persoonlijk, ik stop met deze discussies omdat ze toch geen zin hebben.
Als jij naar IC gaat met je vriendin, dan is dat toch leuk? Neem je vriendin eens mee naar meer feesten! Heb je lang nie meer geproken. Kom anders een keer naar een BBQ in de Asta
En misschien ben ik 'arroganter' geworden (ik noem het KRITISCH) omdat er 1) zo ontzettend veel feesten zijn 2) alles zo duur is 3) ik weinig geld heb 4) ik al veel gezien heb. Daarom ben ik wat kieskeuriger en kies ik mijn feestjes uit. Maybe wordt ik ook ouder en zie ik andere dingen in de housewereld. Zou allemaal kunnen...

Kusjes voor jullie beide

ps. Revolution vond ik juist een vet concept

Old Post Oct-11-2003 17:29 
New Wave
We are all a number......

quote:

Bram, niks persoonlijks maar Original had al eens eerder aangegeven dat je 'arroganter' bent gaan worden op line-ups. Revolution suckte, Mysteryland suckte, Impulz suckte, dit suckte, dat suckte.. Sasha held hier, Digweed held daar, Asta boven alles, Paard uber alles etc.

Dus als je een hoop line-ups klote vind omdat er alleen maar standaard shit op staat dan ben je arrogant?
Slaat nergens op.
Het woord arrogant klopt niet in dit verband.

Bram is ontervrede over de line-ups en wil iets anders, net als ik.
Ik vond Innercity altijd zwaar relaxed maar sinds vorig jaar was het gewoon klote.
Er zijn gewoon mensen die geen standaard ID&T concept zien zitten.
Het is de normaalste zaak om hier je mening over een line-up te posten.
Het gaat gewoon om wat iemand wil en iedereen wil iets anders.
Je hebt fijnproevers, dus mensen die kijken naar het geheel en je hebt mensen die voor een DJ komen en daar flink voor betalen.

Iedereen denkt maar dat bram en andere het op mensen gemunt hebben die voor 1 dj gaan.
Mij kan dat in ieder geval geen hol schelen, ze gaan maar.
Dus het is bullshit dat er mensen worden geflamed omdat ze naar 1 dj gaan.
Het gaat hier om de dj's die geboekt worden, niet over het volk op Innercity (wat langzamerhand ook steeds kutter wordt op Innercity ), het concept van de vorige edities en het concept van nu.
Als je daar teleurgesteld in bent dan mag je dat bekend maken.

Old Post Oct-11-2003 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Ik heb het een beetje gehad met live feesten, cd's en vinyl blijf ik gewoon kopen, maar gewoon die annabolen kut hardstylers, de sjonnies, de anita's en al die kutkneuzen die alleen maar komen om te blowen/zuipen/neuken hebben voor mij de sfeer verziekt. Ik sta open voor nieuwe muziek en publiek, maar zeker het afgelopen jaar heeft hardstyle/core het voor mij gewoon verziekt om een fijne avond te hebben. Enne, na een goede 7 jaar gefeest te hebben is het voor mij ook tijd voor huisje boompje beesje geworden

Geen geflame, alleen een kleine tip. Ga ipv 2 keer per jaar naar een groot feest, waar heel veel van die door jou beschreven types rondlopen, 2 keer (of meer, want ze zijn goedkoper) naar kleinere feestjes met 1 of 2 dj's waar je platen van koopt. Aan de posts die je plaatst in de nieuwe platen thread, en laatst in die feestmuziek thread, te zien hou je van grooves en house. Ga naar een kleinschalig dat zich richt op die stijl, grote kans dat je de avond van leven hebt. Groter dan dat je naar bv Innercity gaat lijkt me. Natuurlijk, alles eromheen is vele malen groter en mooier op Innercity, de totale beleving is misschien groter. Maar zoals ooit in een Sensation thread beschreven werd, het gaat toch niet om de lichtjes, voor mij iig niet. Mij gaat het om de sfeer, die intiemer en "echter" is op dat soort feestjes. Je hebt meer liefhebbers die voor de muziek komen dan voor de Dj zelf (als in de persoon).
Maar er zullen altijd wel verschillen van mening over blijven bestaan. Mensen die het naar hun zin hebben met het ID&T concept moeten vooral gaan, ik blijf er voor thuis.

Old Post Oct-11-2003 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez *KNIP*

Daar heb je groot gelijk in uiteraard. Clubs hebben natuurlijk meer uitstraling dan zo'n large scale gebeuren. Gelukkig woon ik dicht bij Rotterdam, vroeger ging ik ook graag naar Nighttown en Ministry Of Dance, maar de eerste is ruk geworden door Sjonnie & Anita en laatst genoemde heeft de deuren moeten sluiten heb ik begrepen. Verder reis ik graag voor een leuke club avond, regelmatig ook naar Risk gegaan als me technovriend Jack de Marseille er weer eens was, bovendien ben ik de chauffeur van half TAForum hier Maar er is iets wat die grote feesten toch weer mooi maakt, tot 2001 was er altijd een soort van samenhang onder het dansvolk, iedereen had het gevoel dat ze deel uit maken van iets moois en groots en samen 1 geheel vormen die de DJ aanmoedigen en laten zien dat hij de avond tot een groot climax maakt. Na 2001 kwam dat kut gestamp uit de grond opzetten en steeds meer werd het ieder voor zich en fuck the rest.

2 SnuggLe: Zal de kus doorgeven, de gevolgen daarvan neem ik graag voor mijn rekening whehe Ik kom zeker weer es effe met je knuffelen ergens Ook nog eens een keer je huis checken aangezien ik vrij vaak in Den Haag komt voor me werk en dan lullen we wel weer es effe bij

2 New Wave: Daarom heb ik arrogantie ook tussen komma's gezet, Original noemde het arrogantie, ik vond het net effe een niet passend woord, maar kon effe niet op het juiste woord komen. SnuggLe zijn visie is toch wel flink veranderd sinds hij het licht van Techno zag geloof ik Ik snap best dat Bram voor zijn mening uitkomt en dat andere mensen snel aangevallen voelen. Zelfde wanneer wij hier hardstyle gaan afzeiken dan jagen we toch al heel snel Quipers in het harnas

Dus bij deze, Bram voel je niet aangevallen, tis alleen een constatering dat vooral de laatste pak hem beet 6 maanden je visie erg veranderd is en dat is juist ook wel goed dat je een hele evolutie mee maakt, erg leuk om zoiets altijd te lezen. Remy (dacht dat jij het was die dat gepost had, sorry als dat niet zo is) heeft ook gelijk door te zeggen dat geen enkele line-up hoe geil ook goed zal zijn omdat er altijd wel iemand is die er geen tokus aan vindt. Al gooi je een heel leger naakte en nymfomanische wijven op een feest dan nog zal er iemand zeggen dat het geen kut voorstelt

Old Post Oct-11-2003 20:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Geen geflame, alleen een kleine tip. Ga ipv 2 keer per jaar naar een groot feest, waar heel veel van die door jou beschreven types rondlopen, 2 keer (of meer, want ze zijn goedkoper) naar kleinere feestjes met 1 of 2 dj's waar je platen van koopt. Aan de posts die je plaatst in de nieuwe platen thread, en laatst in die feestmuziek thread, te zien hou je van grooves en house. Ga naar een kleinschalig dat zich richt op die stijl, grote kans dat je de avond van leven hebt. Groter dan dat je naar bv Innercity gaat lijkt me. Natuurlijk, alles eromheen is vele malen groter en mooier op Innercity, de totale beleving is misschien groter. Maar zoals ooit in een Sensation thread beschreven werd, het gaat toch niet om de lichtjes, voor mij iig niet. Mij gaat het om de sfeer, die intiemer en "echter" is op dat soort feestjes. Je hebt meer liefhebbers die voor de muziek komen dan voor de Dj zelf (als in de persoon).
Maar er zullen altijd wel verschillen van mening over blijven bestaan. Mensen die het naar hun zin hebben met het ID&T concept moeten vooral gaan, ik blijf er voor thuis.

Erg mooi gezegd..!

quote:
Daar heb je groot gelijk in uiteraard. Clubs hebben natuurlijk meer uitstraling dan zo'n large scale gebeuren. Gelukkig woon ik dicht bij Rotterdam, vroeger ging ik ook graag naar Nighttown en Ministry Of Dance, maar de eerste is ruk geworden door Sjonnie & Anita en laatst genoemde heeft de deuren moeten sluiten heb ik begrepen. Verder reis ik graag voor een leuke club avond, regelmatig ook naar Risk gegaan als me technovriend Jack de Marseille er weer eens was, bovendien ben ik de chauffeur van half TAForum hier Maar er is iets wat die grote feesten toch weer mooi maakt, tot 2001 was er altijd een soort van samenhang onder het dansvolk, iedereen had het gevoel dat ze deel uit maken van iets moois en groots en samen 1 geheel vormen die de DJ aanmoedigen en laten zien dat hij de avond tot een groot climax maakt. Na 2001 kwam dat kut gestamp uit de grond opzetten en steeds meer werd het ieder voor zich en fuck the rest.

2 SnuggLe: Zal de kus doorgeven, de gevolgen daarvan neem ik graag voor mijn rekening whehe Ik kom zeker weer es effe met je knuffelen ergens Ook nog eens een keer je huis checken aangezien ik vrij vaak in Den Haag komt voor me werk en dan lullen we wel weer es effe bij

2 New Wave: Daarom heb ik arrogantie ook tussen komma's gezet, Original noemde het arrogantie, ik vond het net effe een niet passend woord, maar kon effe niet op het juiste woord komen. SnuggLe zijn visie is toch wel flink veranderd sinds hij het licht van Techno zag geloof ik Ik snap best dat Bram voor zijn mening uitkomt en dat andere mensen snel aangevallen voelen. Zelfde wanneer wij hier hardstyle gaan afzeiken dan jagen we toch al heel snel Quipers in het harnas

Dus bij deze, Bram voel je niet aangevallen, tis alleen een constatering dat vooral de laatste pak hem beet 6 maanden je visie erg veranderd is en dat is juist ook wel goed dat je een hele evolutie mee maakt, erg leuk om zoiets altijd te lezen. Remy (dacht dat jij het was die dat gepost had, sorry als dat niet zo is) heeft ook gelijk door te zeggen dat geen enkele line-up hoe geil ook goed zal zijn omdat er altijd wel iemand is die er geen tokus aan vindt. Al gooi je een heel leger naakte en nymfomanische wijven op een feest dan nog zal er iemand zeggen dat het geen kut voorstelt

Paul, ik voel me zeker niet aangevallen. Gelukkig weet ik bij vele mensen wie ik voor me heb. Met jou kan ik praten, discussieren enzo. Sommige mensen noemen het flamen en zeggen dat ik zit te zeiken. Dat mag. Maar sommige mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is, en voelen zich aangevallen. Jammer, erg jammer.
Plus remy heeft ook wel gelijk met die lineup hoor. Alleen jammer dat met Remy niet normaal te praten valt af en toe Dan zijn we alleen rukkers dit,rukkers dat Oke oke,iedereen rukt. Maar niet altijd

En je hebt ook een punt hoor, een grote massa , eensgezind op een feest. Was leuk, maar die sfeer vind ik er niet meer zijn. Nexus heeft, in a way, mijn leven een beetje verandert. Klinkt misschien stom, maar echt, daar ben ik de kleine knusse feestjes weten te waarderen. Kus voor Iris

En kom zeker een keer langs als je in Den haag of in de buurt bent, mijn deur staat open.
Ook nog veel sterkte voor jou en je vriendin, hoop dat alles nu gezond blijft!

Old Post Oct-11-2003 21:27 
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

quote:
Daarom heb ik arrogantie ook tussen komma's gezet, Original noemde het arrogantie

Kan me niet herrineren dat ik dat heb gezegd. was volgens mij TranceFool (die iig iets in die richting zei)
maar nu ik dan toch aan het typen ben laat ik ook ff mijn bijdrage doen.

quote:

Ik heb het een beetje gehad met live feesten, cd's en vinyl blijf ik gewoon kopen, maar gewoon die annabolen kut hardstylers, de sjonnies, de anita's en al die kutkneuzen die alleen maar komen om te blowen/zuipen/neuken hebben voor mij de sfeer verziekt.

Dat is gewoon kut ja, Lui die naar een feest gaan als excuus om drugs te gebruiken
en van die gasten die alleen maar komen om te zien en gezien te worden.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar volgensmij is dit zinloos discussieren. Alles wat ik zeg is toch maar 'ID&T afzeiken' en ' wat zeur je nou weer op de line up van grote feesten'.
.............Remy je hebt gelijk, ik zal me hier verder uithouden.
Ik stop wel met deze zinlose discussie. Mijn excuses!

Waarom ophouden met discussieren het is toch een discussieforum, zo zinloos is het nou ook weer niet, als niemand je serieus nam zouden ze ook niet reageren. (ik zeg ook niet dat dit eindeloos moet doorgaan als iedereen zijn standpunt gedaan heeft)
Er is tenminste weer wat leven in de brouwerij
Ik begrijp wel wat je bedoeld ben het ook met veel dingen eens en vind het ook jammer dat er veel mensen zijn die alleen maar komen omdat er een "naam" staat, maar over het algemeen kan je toch wel zeggen dat de mensen die hier op TA komen toch wel wat verder kijken dan een naam.

quote:
Originally posted by New_Wave
De eerste paar Innercities hadden ze DJ's geboekt die nog niet zo gehyped waren als nu.

Klopt, maar djs zijn nu zo ongeveer in het algemeen gehyped.

quote:
Originally posted by Jimmy
heb ik al gezegd dat dit m'n eerste innercity wordt en tevens m'n eerste indoor party?

Ik hoop voor je dat het iig minimaal net zo vet voor je word als mijn eerste indoor party

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Oct-11-2003 22:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno :-) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCarlo Resort - "O Class" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: