|
| quote: | Originally posted by Odyne
// wat is er mis met; Tien kleine beestjes kropen er uit de platenhoes van (bijv. pietje puk)?? gewoon een nieuwe zin met een compleet ander onderwerp, zoals wel eerder... |
//hmmmmmmmmmmmmmmm, nou vooruit..ik ben et er niet mee eens, maar jij wint
| quote: |
de platenhoes van..
|
pietje puk ( ), die
___________________

ta-forum-members midi site
|