|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik denk dat hier vrij weinig pure Armin fanboys zitten. Ik ben er alvast geen van, maar ik krijg het wel altijd op mijn heupen wanneer gij in ELKE post simpelweg wat zit te bashen op Armin, terwijl ge vroeger wel zijn grootste fanboyke waart Wees dan tenminste redelijk en volwassen in uw argumenten. |
No offence mo ge hebt echt geen hol benul over wa het gaat, mensen die de eerste Armin gig op de eerste verdieping meegemaakt hebben (ondermeer johan (gladius) kan dit beamen)tijdens AIB indoor toen, kunnen het misschien begrijpen. Die avond was werkelijk magisch, de setting was top, het publiek, de muziek was allemaal dik in orde. Armin zelf was toen ook nog heel gewoon..
En sindsdien ging het geweldig hard bergaf (niet dat 2003 zo geweldig was qua Armin producties maar bon) naar mijn persoonlijke mening, uiteindelijk staan die twee periodes haaks op mekaar voor u, maar dat boeit mij niet, ik hoef me hier dan ook niet verontschuldigen voor mijn kritische kijk op dingen of mijn evolutie in muzieksmaak.
Om met een anekdote te eindigen als uwe kind van 8 later ineens van deen week op dander begint zijn broek om de 5 voeten begint vol te schijten ipv na de wc te gaan en gij vindt da goe no problem, ma ik hoef da ni noodzakelijk te pikken
K,
Jooooeeez : ))))))
Last edited by Eagle` on Dec-26-2006 at 23:31
|
|
Dec-26-2006 23:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Dec-27-2006 14:01
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bertn
Behandel mij niet als een nul die er geen zak van kent vriend. Ik was daar namelijk ook op die avond |
Wa zit ge hier dan feitelijk te ballen, als ge er dan toch zoveel van kent..Als gij moeite hebt met het feit da kik Armin zowel production (hoewel dat het toen achteraf gezien eigelijk ook al niet bijster top was) als dj wise vind achteruitgaat in vrl met 3-4 jaar geleden wie is er hier dan feitelijk de fanboy ...
Keb kik ook nog ouwe platen van hem toen ie nog house producte onder zijn Gig alias, oude Rising star releases, Gaia - 4 elements waarvan ik gerust kan zeggen dat het heel goeie nr's waren. Wa hij de laatste jaren ten toon spreidt is echter geweldig slecht, als gij echter u kas ligt op te fretten omda kik dat nu verkondig omdak ik vroeger een fan was.. Ge kunt miss beter beter na arminvanbuuren.com forum gaan ipv hier TA te zitten, daar zit het vol met vriendjes gelijk u die geen spatje kritiek kunnen verdragen ..
En das tlaatste wak hierover nog met u gaan lullen, als ge perse vindt da kik ne fanboy ben dan denkte da maar, den tomme had tot over een paar maand ook nog zijn Armin avatarke, denk ni dat hij nog spontaan stond te springen voor AVB toen..
Soit der besta nog altijd zoiet als ignore eh, Bertn Mayo!
Ok yeeeet : )))))))
Yours truly,
Eigeel
|
Dec-27-2006 14:54
|
|
|
 |
 |
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eagle`
Wa zit ge hier dan feitelijk te ballen, als ge er dan toch zoveel van kent..Als gij moeite hebt met het feit da kik Armin zowel production (hoewel dat het toen achteraf gezien eigelijk ook al niet bijster top was) als dj wise vind achteruitgaat in vrl met 3-4 jaar geleden wie is er hier dan feitelijk de fanboy ...
Keb kik ook nog ouwe platen van hem toen ie nog house producte onder zijn Gig alias, oude Rising star releases, Gaia - 4 elements waarvan ik gerust kan zeggen dat het heel goeie nr's waren. Wa hij de laatste jaren ten toon spreidt is echter geweldig slecht, als gij echter u kas ligt op te fretten omda kik dat nu verkondig omdak ik vroeger een fan was.. Ge kunt miss beter beter na arminvanbuuren.com forum gaan ipv hier TA te zitten, daar zit het vol met vriendjes gelijk u die geen spatje kritiek kunnen verdragen ..
En das tlaatste wak hierover nog met u gaan lullen, als ge perse vindt da kik ne fanboy ben dan denkte da maar, den tomme had tot over een paar maand ook nog zijn Armin avatarke, denk ni dat hij nog spontaan stond te springen voor AVB toen..
Soit der besta nog altijd zoiet als ignore eh, Bertn Mayo!
Ok yeeeet : )))))))
Yours truly,
Eigeel |
Zoals Push al zei zijt ge hier wa naast de kwestie aan het praten he vriend. Ik vond armin vroeger ook een steengoeie DJ en vind het jammer dat hij de laatste 2 jaar zo hard is achteruitgegaan. maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem plots in elke post op TA ga beginnen uitkakken voor lul terwijl ik hem vroeger wel goed vond. dat zou nogal zielig zijn
Dec-27-2006 16:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:23.
Forum Rules: