quote:Originally posted by djcresto iedereen was daar precies Ge moogt gerust zijn. Memorabele set. GTR - Mistral als kers op de taart!
quote:Originally posted by Vishnu Ge moogt gerust zijn. Memorabele set. GTR - Mistral als kers op de taart! hydra - affinity en vooral solar coaster. ohh zalig!
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Ik vond Mike toen eigenlijk beter draaien Escape From Nowhere en de Liquid Overdose remix van The First Rebirth door de boxen laten knallen terwijl de zon aan het opkomen is, memorabel
___________________ www.dj-vega.net
of da poepheet zaaltje waar ze ken ishi gezet hadden, 'k zweet er nog van
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik vond Mike toen eigenlijk beter draaien Escape From Nowhere en de Liquid Overdose remix van The First Rebirth door de boxen laten knallen terwijl de zon aan het opkomen is, memorabel Pfff waarom heb ik dat jaar Mayday in Gent toch verkozen boven AIB...
___________________ .:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
quote:Originally posted by Jasperovitsj LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
quote:Originally posted by FenixStyle Pfff waarom heb ik dat jaar Mayday in Gent toch verkozen boven AIB... gij zijt nog naar Mayday geweest, ik ben naar geen van de twee geweest
quote:Originally posted by FCB_Fanatic gij zijt nog naar Mayday geweest, ik ben naar geen van de twee geweest Nu ik er aan denk, Yves Deruyter sloot toen trouwens nog de "Trance"-stage af..
quote:Originally posted by Jasperovitsj =)))
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik vond Mike toen eigenlijk beter draaien Escape From Nowhere en de Liquid Overdose remix van The First Rebirth door de boxen laten knallen terwijl de zon aan het opkomen is, memorabel dat was toch het jaar daarachter? toen armin én mike samen in de zaal stonden?