The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix)
nu live: G&M Project at Rotationz
___________________ Ask and you shall receive.
Jan Vayne & Armin van Buuren - Classical Trancelations CD1: Chill
quote:Originally posted by Buoyant Jan Vayne & Armin van Buuren - Classical Trancelations CD1: Chill Is Jan Vayne niet die kwiebus die zo van die jump versies maakte van jaren '80 pop-nummers of noemde die Jan Wayne?
quote:Originally posted by Dark Apostle Is Jan Vayne niet die kwiebus die zo van die jump versies maakte van jaren '80 pop-nummers of noemde die Jan Wayne? Nee, veel mensen verwarren Vayne met die kneus van Wayne Vayne is een pianospeler en componist van klassieke stukken.
^^ ik dacht dat in het begin ook, maar dat is idd "Because the night" en "Total eclipse of my heart" Jan Wayne
The Future Sound of London - Papua New Guinea (Hybrid remix) + The Future Sound of London - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie main path)
Last edited by Jakhira on Aug-08-2004 at 14:14
quote:Originally posted by Buoyant ^^ ik dacht dat in het begin ook, maar dat is idd "Because the night" en "Total eclipse of my heart" Jan Wayne OEF...
Shapeshifters - Lola's theme (Victor Calderone vocal mix)