Originally posted by MaGiK54
Kheb kipfilet met gebakken aardappelschrijffies klaar liggen, maar heb totaal geen zin om het te gaan maken.......
Mwja, ik heb er ook een probleem mee, ik wil opzich wel wat kip braden maar ik ben het vergeten uit de friezen te halen. het allemaal verschillende kip recepten maar ik heb alleen de kip niet. ZO VERMOEIEND DAT KOKEN! Dan maar bak lasagna in de oven.
May-13-2005 17:03
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Mwja, ik heb er ook een probleem mee, ik wil opzich wel wat kip braden maar ik ben het vergeten uit de friezen te halen. het allemaal verschillende kip recepten maar ik heb alleen de kip niet. ZO VERMOEIEND DAT KOKEN! Dan maar bak lasagna in de oven.
Kip ligt er wel uit bij mij, maar heb totaal geen zin.....kwam pas half zeven thuis.....maar heb wel honger.....gaat maar aan de slag.....
May-13-2005 17:05
MaGiK54
Happy Skippy
Eten was ondanks de tegenzin om te koken, wel lekker
May-13-2005 18:50
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Katten
May-13-2005 19:10
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by jp
Katten
Zijn zo cool...
May-13-2005 19:18
jp
Retired tranceaddict
Katten zijn niet pimp
May-13-2005 19:28
MaGiK54
Happy Skippy
Mot straks naar een verjaardag......totaal geen zin
May-14-2005 16:48
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Lees net dat er vuur was in een club op de Jan van Galenstraat. Dat is toch de Marcanti Plaza? oeijoeij.
May-15-2005 11:16
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Lees net dat er vuur was in een club op de Jan van Galenstraat. Dat is toch de Marcanti Plaza? oeijoeij.
ja heet nu de kingdom.
May-15-2005 11:32
jp
Retired tranceaddict
Twaalf aanhoudingen na vernielingen Pinkpop
(Novum) - Twaalf jongeren uit Kerkrade zijn maandagochtend aangehouden, nadat zij in Landgraaf diverse vernielingen hadden aangericht, waaronder bij het Pinkpopfestival. De twaalf trokken twintig meter hekwerk van het festival omver.
Enkele agenten zagen dat de jongeren tussen de 19 en 26 jaar rond 04.30 uur de omheining van het terrein vernielden. Even later waren zij de groep kwijt, waarop werd besloten meer eenheden in te schakelen. De twaalf werden korte tijd later gezien in hun woonplaats. Daar vernielden zij in de Dr. Nolenstraat tuinmeubelen en bloempotten. Ook liepen de jongeren over auto's en trapten zij tegen lichtmasten.
De politie hield tien mannen en twee vrouwen aan. Zij zitten vast en worden maandag verhoord.
Alto-tuig
May-16-2005 11:44
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by jp
Twaalf aanhoudingen na vernielingen Pinkpop
(Novum) - Twaalf jongeren uit Kerkrade zijn maandagochtend aangehouden, nadat zij in Landgraaf diverse vernielingen hadden aangericht, waaronder bij het Pinkpopfestival. De twaalf trokken twintig meter hekwerk van het festival omver.
Enkele agenten zagen dat de jongeren tussen de 19 en 26 jaar rond 04.30 uur de omheining van het terrein vernielden. Even later waren zij de groep kwijt, waarop werd besloten meer eenheden in te schakelen. De twaalf werden korte tijd later gezien in hun woonplaats. Daar vernielden zij in de Dr. Nolenstraat tuinmeubelen en bloempotten. Ook liepen de jongeren over auto's en trapten zij tegen lichtmasten.
De politie hield tien mannen en twee vrouwen aan. Zij zitten vast en worden maandag verhoord.
Alto-tuig
Waren het geen Tiesto-groupies die pissed waren dat Thijs niet op Pinkpop staat dit jaar
May-16-2005 13:09
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waren het geen Tiesto-groupies die pissed waren dat Thijs niet op Pinkpop staat dit jaar