|
Ik had een vinyl besteld via Dancegrooves.com. A: omdat ik de plaat goed vindt en B: omdat ik de plaat wil reviewen voor etn.fm.
Dat kostte met verzendkosten zo'n 9,95 ofzo.
Krijg ik dit:
| quote: |
Bedankt voor je bestelling. Helaas kunnen we de bestelling niet
verwerken aangezien het bedrag ex. verzendkosten lager is dan het
minimum bestelbedrag van EUR 15.90. Je betaling zal worden teruggestort.
_
We verzoeken je dan ook om de bestelling opnieuw te plaatsen en
rekening te houden met het bovengenoemde bedrag. |
NERGENS staat dit op die site vermeld. Ik krijg ook geen melding van 'uw aankoopbedrag is lager dan 15,90, bestel tot 15,90 anders kunnen we uw opdracht niet verwerken', helemaal niks.
En aangezien ik me nu echt overal aan irriteer, is dit voor mij echt wel een beetje de druppel.
Die mongolen van @home dachten ook mijn connectieprobleem te hebben verholpen, laten ze me alle instellingen veranderen (de verbinding tot stand brengen met handmatig IP adres mag klaarblijkelijk niet), kan ik het internet WEER niet op. Ik weer bellen (10 eurocent p/m) en zij weer kijken en uiteindelijk: 'We gaan dit even uitzoeken en bellen u er over een week over terug'. Denk je dat ik dan voor mijn computer zit? Nee!
Binnen 2 weken moet dit af: animatie 60 sec, geluid onder filmpje zetten, scriptie semiotiek, presentatie semiotiek, werkstuk muziek bij beeld, storyboardopdracht, matte paintings. En wat heb ik? NIKS!
Kom ik net in de klas, zegt de leraar tegen me dat 'ie mijn nieuwe concept (ja, ze hebben mijn vorige concept helemaal afgezeken 3 weken voor de deadline, applaus alom!) wil zien. Ik was bezig met werken ergens, dus ik zei dat ik even mijn storyboard moest halen. Kom ik terug, is ie in gesprek met een andere klasgenoot, ik wachten en ik zeg: 'Ik heb mijn storyboard bij me' Hij al klaar om het te bekijken. Gilt een andere klasgenoot. 'Ja! Maar ik zit hier al vanaf 10 uur! Bekijk de mijne eerst!'. Met nog een kwartier les.
Ik was later omdat het zo'n verschrikkelijke TERINGDRUKTE IN DIE KUTTREIN is! Overal van die idiote debielen die hun enorme koffers niet even in het HALLETJE parkeren maar lekker in het gangpad!
De Leon is volgens mij ook een beetje te debiel om EVEN een mailtje terug te schrijven. Helemaal capslocken kan 'ie wel en met je fucking necesary dit en dat' maar gewoon als een VOLWASSENE even op mijn 'sorry' mail reageren dat is klaarblijkelijk ook te moeilijk voor hem!
ZO STRONTZIEK WORDT IK HIERVAN!!!