De spelade så dåligt att man vart mörkrädd. Fy Fan.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Jul-15-2004 10:22
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by hustler
De spelade så dåligt att man vart mörkrädd. Fy Fan.
saom vanligt mot MFF. Alltid ska vi prestera som saämst mot dom
Jul-15-2004 11:10
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Idag har Djurgården chansen och skämma ut svensk klubb fotboll inför hela världen. Förhoppningsvis lyckas dom vinna mot Litauiska Kaunas och får möta Juventus troligen ett av världens 5 bästa lag.
Jävla jobb alltså, skulle fan inte bangat på att dra till Litauen och sjunga lite och dra i mig lite billig sprit.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Aug-04-2004 08:44
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by hustler
1-2 kommer det bli och inget annat.
UT I EUROPA DIF!
Jävla jobb alltså, skulle fan inte bangat på att dra till Litauen och sjunga lite och dra i mig lite billig sprit.
Nåt sånt blir det men vi borde vunnit 4-0 hemma eller nåt sånt.
Usla är vad dom är.
Aug-04-2004 08:56
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Idag har Djurgården chansen och skämma ut svensk klubb fotboll inför hela världen. Förhoppningsvis lyckas dom vinna mot Litauiska Kaunas och får möta Juventus troligen ett av världens 5 bästa lag.
jotack, vi får väl se hur det går på Stadio Delle Alpi isf
DÅ snackar vi pinsamt tror jag
Aug-04-2004 10:06
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
jotack, vi får väl se hur det går på Stadio Delle Alpi isf
DÅ snackar vi pinsamt tror jag
Jorå så jävla envisa som dif är med sitt 4-3-3 så.
Bara Nedved kräver tre bevakare. Enda sättet och få ett hyfsat resultat där nere är antingen 4-5-1 eller 5-4-1. 4-3-3 = självmord
Aug-04-2004 10:13
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Nu jävlar väntar Juventus.
Stryk som fan kommer vi få men det blir kul