|
| quote: | Originally posted by WoberT
det stämmer ju men frågan är om man ska ta ledigt hela veckan eller bara ett par dar.. vilken dag åker ni då? ni har bara en plats ledig eller?.. teza blev ju inte så glad.. hehe 
va kan det tänkas gå på allting.. inträde+bensin o sen lite mat.. =) |
| quote: | Originally posted by mindshooter ___________________________________________________
Per grupp (Saker och ting vi delar på, 4 personer i varje grupp)
Bil:2000 kr
Bensin:3200 kr
Färja, broar etc:2000 kr
Rum (2 nätter):1600 kr
-------------------------------
Per person
Bil:500 kr
Bensin:800 kr
Färja, broar etc:500 kr
Rum (2 nätter):400 kr
Inträde:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr
___________________________________________________
SUMMA PER PERSON:3100 kr
|
Dom enda som jag vet är spikade än så länge är mindshooter och jag men jag vet att intresse finns bland SWETAs att hänga med...
Jag ser gärna att min bil åker ner redan på Torsdagen och rullar hem på Söndagen...
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Jun-18-2003 at 08:01
|