Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > "משחק החיים"
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Flotser
מצטער שלא עקבתי אחרי הטרד הזה עקב חוסר בזמן פנוי...

אבל אני חייב לדעת!!!!
האם זאת שהתחילה עם קובי בסוף ההצגה הייתה בתיה בתחפושת?!!?!?
ומה יעלה בגורלו של קובי?!?!?!
ולמה לכל הרוחות שירן לסבית!?!?!?!?!?!!?!?!? זה לא הוגן!!!!

תודה!


אם זאת הייתה בתיה הייתה להיא ראש בצורת בטטה
אף אחד לא יכול להסוות את זה כל כך טוב
וקובי הולך למות...
ושירן לסבית כי בא לה...
אבל מצאה לעצמה חתיכת אישה... ניקול דיקסטרא הזאת ליגה בפני עצמה!!
רק חבל שהיא גילחה את השיער... היה יותר יפה לה ארוך


___________________
.

Old Post Aug-16-2003 20:56 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פעם ראשונה שראיתי את ירון בלי מאמז בסדרה הזאת


וואלה אנלא מבין את הקאסט שלהם..
יש למאמז חולצות אחושרמוטה יפות והם הביאו לו דווקא את הפשוטות האלה..
אם כבר מביאים לו מאמז שיביאו דברים מפציצים...
אבל החולצות של אנרג'י שהוא לובש פצצצותתתתתת גם של ארז

quote:
Originally posted by Rising
שחקנים גרועים אחד אחד
כולם שם
דוגמנים
wanna be
שחקנים


לא כולם...
גולן (אח של ענבר ד"א) הוא שחקן ושיחק גם בפלורנטין... גולדמן גם שחקן ושיחק בהרבה מקומות.. נתן דטנר גם שחקן טובבב... ויש עוד...

וד"א גם במשחק החיים אין הרבה שחקנים שחקנים..הרבה עדיין בהרצה ולא סיימו קורס משחק..
ככה זה...

שאול אודי נירה מישל סוניה קובי ואפי היחידים שאפשר להגיד עליהם שהם באמת שחקנים שם...השאר סתם..

Old Post Aug-16-2003 21:34 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by Shahar
לא כולם...
גולן (אח של ענבר ד"א) הוא שחקן ושיחק גם בפלורנטין... גולדמן גם שחקן ושיחק בהרבה מקומות.. נתן דטנר גם שחקן טובבב... ויש עוד...

וד"א גם במשחק החיים אין הרבה שחקנים שחקנים..הרבה עדיין בהרצה ולא סיימו קורס משחק..
ככה זה...

שאול אודי נירה מישל סוניה קובי ואפי היחידים שאפשר להגיד עליהם שהם באמת שחקנים שם...השאר סתם..


סמי אורי בסדר שחקן טוב...
אבל יהודה לוי?...מירי בוהדנה...? שיחזרו לדגמן..

על מה אתה מדבר?
אז יש שם כאלה שאין להם ניסיון אבל הרוב של הזכרת משחקים יותר אמיתי...
ריקי...שירן...ארז... מתנהגים אמיתי חבל על הזמן..
מוזר לי שדווקא אתה לא שם לב לזה.
אודי שחקן .... ורותם.... שחקנית ג'ונס..


___________________

Old Post Aug-16-2003 22:29  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל מצאה לעצמה חתיכת אישה... ניקול דיקסטרא הזאת ליגה בפני עצמה!!
רק חבל שהיא גילחה את השיער... היה יותר יפה לה ארוך



חחחח חברה של גיא אריאלי (ירון)
בעע הבגדים של ארז זה אנרגי?!?!?
היתה לו חולצה אחת מכופטרת כזאת בצבע כחול יפה כזה חושילינג כחול קצת כהה חלק
יש לי 2כאלה
לבן ואדום
וביום שאני יראה כחול בחנות אני ישר יקנה
מישהו פה בכלל מבין על מה אני מדבר?!?!?
זה היה כשהו פעם ראשונה שמע שירון בבית חולים והלך לשם או כשירון וארז הלכו לתפוס חבלצלצות ואז ליה באה ואמרה שהיא בהריון
חושילינג חולצה לאלגנט כזה


___________________

Old Post Aug-16-2003 23:10  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by -CosmicFire-

מישהו פה בכלל מבין על מה אני מדבר?!?!?
זה היה כשהו פעם ראשונה שמע שירון בבית חולים והלך לשם או כשירון וארז הלכו לתפוס חבלצלצות ואז ליה באה ואמרה שהיא בהריון
חושילינג חולצה לאלגנט כזה


כן חולצה בת זונה...
אתה עוד מחפש חולצה שחורה עם
cream
בכתום??


___________________

Old Post Aug-17-2003 01:06  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > "משחק החיים"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackYear 2000 Track Needs IDing [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBenz & MD - Exhale [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!