|
| quote: | Originally posted by Esrem
Ok wel dus, maar op 1 of andere manier vind ik t er bij vrouwen heel peuterachtig er uit zien (en dan heb ik t dus niet over oksels) en bij mannen, ja ik wil gewoon een beetje mannelijkheid, dus haar is niet erg, hele bos wel wat minder.
Passiva nu ook blij
T wordt gewoon een beetje persoonlijk en anoniem blijven lukt niet echt meer ook al is t internet Maar begin er zelf over, blond I know, maar ben er mee geboren |
Ja ik blij!
Maarehm. We weten allemaal nu wat je NIET prettig (lees: mannelijk) vindt, dus kijk de komende paar maanden op ieder feest maar uit welke TA'ers op je af zullen stormen. Ik noem geen namen, he Remy? 
___________________
www.galenbehr.com / www.myspace.com/galenbehr
|