|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.
en het is ajacieden |
Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den.
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst?
Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder 
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares)
Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89)
|
Tsja dat is altijd al zo. Die Jack Van Gelder homo moet er gewoon eens voor uitkomen dattie Ajax supporter is!
| quote: | Originally posted by Blik
ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.
ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats. |
Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig!
Apr-05-2004 05:38
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig! |
geweld uitlokken? Kampioen worden in het hol van de leeuw is toch het mooiste wat er is, ik snap niet hoe dat geweld uitlokken is
Jij zou het ook geweldig vinden als Feyenoord in de Arena kampioen zou kunnen worden, maar goed, het zal nog wel een aantal jaartjes duren voordat Feyenoord kampioen zal worden 
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den.
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst? |
Als jij dat stukje gelezen hebt dan heb je natuurlijk ook het stukje gelezen dat ik het teruggenomen had. Ik ging uit van de beelden van studio sport en als die niet een reeel beeld geven dan neem ik mijn woorden terug. Ik sta nog steeds achter mijn mening dat de term "Lucky Ajax" te pas en te onpas gebruikt word.
En jij profileert je hier ook als Feyenoord-hooligan, Hoe vaak per jaar zit jij in de Kuip?
Apr-05-2004 11:31
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Ik heb het hier niet over Feyenoord, heb het over Ajax.
En hoevaak ik in het stadion zit? Te weinig, maar ik koop voor volgend jaar een seizoenskaart. Bestelformulier ligt thuis. Feyenoord hooligan ben ik niet, maar wel een 'anti ajax hooligan' Ik gun die eikels het gewoon niet, arrogante bend. Druipt ook altijd van posts van ajacieden af. En spreek maar eens tegen dat het NIET zo is dat half studio sport pro-ajax is.
Tuurlijk vind ik het mooi als Feyenoord kampioen zou worden in de Arena, maar dat is nergens voro nodig omdat je dan WEET dat er rellen komen. En rellen is kansloos, dus laat ze maar ergens anders kampioen worden. Heb je tenminste een mooi kampioensfeest ipv wat kneuzen die het verzieken!
En lucky ajax te pas en te onpas gebruikt? Goh, dan zal het wel een reden hebben, niet?
Vooral leuk om te zien dat ik om 19:30 post? Wat doet dat er toe? Ik ga niet de hele dag teletekst zitten kijken, ben geen teletekst supporter. Ik kijk het liever op televisie zonder dat ik de uitslag weet. Dat is beter dan naar domme cijfertjes op de televisie kijken en dan zeggen "Hulde, Ajax heeft weer gewonnen! Hiep hoi wat zijn we blij!". Ja daarom kijk ik naar studio sport ja.
He Tim, ik heb jarenlang in het fanatieke vak van de Graafschap gestaan, maar dat zal wel niet tellen voor jou.... :S "Superboeren blablablablabla": Blaaaaaaaaaat!
Het is gewoon een feit dat sommige mensen hier lullen als een kip zonder kop over voetbal zonder dat ze er iets vanaf weten. Niet iedereen, wel een deel. Das hetzelfde als op een houseforum zitten en nooit naar feesten gaan 
Apr-05-2004 12:01
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:19.
Forum Rules: