Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

0-3 dankzij oud-excelsior (vd bergh, buffel)

Old Post Apr-04-2004 20:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
he jap, wat is je emailadres waarmee je meedoet aan Amstel Superprof? Daag ik je ff uit

Old Post Apr-04-2004 20:43 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Terug? Zijn ze er ooit geweest dan?
Ik ben benieuwd, ik hoop dat Feyenoord gewoon 2e wordt.

Edit: (19:13 uur) Ajax wint ook weer 'op zijn Ajax'.... Weer een buitenspelgoal, bah..... Zelfs Koeman spreekt van 'lucky Ajax'. Bah bah bah, klote ajaxieden.

De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.

en het is ajacieden

Old Post Apr-04-2004 21:35 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Blik
De term Lucky Ajax word regelmatig rondgestrooid door verstrooide ajax-haters en de media, dit is echter heel vaak overdreven. Dit seizoen heeft Ajax eerder pech dan geluk gehad (remember the Champions League...). De goal was weliswaar onterecht, maar de overwinning was zeker verdient aangezien Groningen maar 3 keer voor de goal is gekomen. Om dan de term Lucky Ajax naar boven te halen vind ik lichtelijk overdreven.

en het is ajacieden

Ach laat lullen, de schaal word er zeker niet minder mooi door.

= Art!! (en lachend kampioen dit jaar)

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-04-2004 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:

en het is ajacieden

AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH... (zo mijn frustraties over deze wedstrijd ff weg)

In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares)
Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89)
In de eerste helft was ajax de betere, maar Groningen wist goed te verdedigen, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat Ajax wel pech had met de bal van Sladan op de lat. De tweede helft kwam Groningen tot de goal van vdV niet in de problemen, Ajax was gewoon slap bezig. Na de goal van Ajax was Groningen zelfs de betere ploeg en beperkte Ajax zichzelf zelfs tot counteren!! Dus de 1-1 was terecht.

en dat zou ook een terechte uitslag zijn geweest ware het niet dat Oskam de antigroningen-fluiter nog steeds de leiding had
(Oskam heeft groningen al eerder punten door de neus geboord door dubieuze beslissingen)
De winst voor Ajax was gezien de gehele wedstrijd niet verdiend, Groningen deed het gezien de problemen gewoon erg goed in onze hoofdstad.

Old Post Apr-04-2004 21:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.

ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats.

Old Post Apr-04-2004 22:08 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

en het is ajacieden

Ajaxieden of ajacieden het blijven klotej*den.
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst?
Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder

quote:
Originally posted by Fkwebeman

In de samenvatting is idd maar 3 keer te zien dat Groningen voor de goal komt, maar ja het is allang bekend dat het Studio Ajax is en niet studio sport. (a'la... who cares)
Zo hebben ze een aantal schoten van Groningen die dicht bij het doel waren niet eens laten zien (van Gessel na aanraking Ajaxbeen 10 centimeter naast '89)

Tsja dat is altijd al zo. Die Jack Van Gelder homo moet er gewoon eens voor uitkomen dattie Ajax supporter is!

quote:
ok, dat gedeelte neem ik dan terug. ik heb niet heel de wedstrijd gezien en ik ging uit van de studio sport beelden.

ik vind het trouwens wel erg zonde dat ajax geen kampioen in de Kuip word, dat zou echt geweldig geweest zijn. Ook maar hopen dat de huldiging gewoon op het Leidseplein en niet zoals laatst (toen die kakkerlakken het jaar ervoor de binnenstad gemolt hadden) op een parkeerplaats.

Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig!

Old Post Apr-05-2004 05:38 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
En wat nou Lucky Ajax, zelfs KOEMAN noemde Ajax gisteren 'Lucky Ajax'. Of kijken diehard Ajaxsupporters , naast het feit dat ze niet in het stadion komen, niet meer naar studio sport maar lezen ze echt alleen maar teletekst?
Dus totaal niet overdreven.... plus zie het stuk hieronder

Gut wat heeft meneer weer een grote mond als hij Studio sport gezien heeft. vooral leuk om te zien dat je gaat posten om 19:30. grote jongen hoor!

quote:
Rot toch op man, dat is de kat op het spek binden. Als jij daar dan als klein Blikkie staat kom je ook terug denk ik (/ hoop ik, dan verdien je het om een schop te krijgen van een Feyenoord supporter). Dat is gewoon geweld uitlokken, nergens voor nodig!

mwhaman, wat is dit dan weer voor een loos antwoord.
Terugkomen naar wat? naar Amsterdam? dat is nogal logisch lijkt mij....is het mooist om in Kakkerlakcity kampioen te worden en dat te vieren op het leidse. daarnaast is er een verplichte buscombi dus je moet wel terug......maargoed, dat zie je nooit op Studio Sport dus dat kon je niet weten bram.

Last edited by New Wave on Apr-05-2004 at 08:42

Old Post Apr-05-2004 08:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:

geweld uitlokken? Kampioen worden in het hol van de leeuw is toch het mooiste wat er is, ik snap niet hoe dat geweld uitlokken is

Jij zou het ook geweldig vinden als Feyenoord in de Arena kampioen zou kunnen worden, maar goed, het zal nog wel een aantal jaartjes duren voordat Feyenoord kampioen zal worden

quote:

Als jij dat stukje gelezen hebt dan heb je natuurlijk ook het stukje gelezen dat ik het teruggenomen had. Ik ging uit van de beelden van studio sport en als die niet een reeel beeld geven dan neem ik mijn woorden terug. Ik sta nog steeds achter mijn mening dat de term "Lucky Ajax" te pas en te onpas gebruikt word.

En jij profileert je hier ook als Feyenoord-hooligan, Hoe vaak per jaar zit jij in de Kuip?

Old Post Apr-05-2004 11:31 
New Wave
We are all a number......

quote:

En jij profileert je hier ook als Feyenoord-hooligan, Hoe vaak per jaar zit jij in de Kuip?

1 keer in de 6 jaar, en dan zit hij op het kindervak.
En dan niet gaan zeuren Bram dat ik nooit meer ga, ik heb jaren lang op een fanatiek vak gezeten, kunnen we van jouw niet zeggen

Old Post Apr-05-2004 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ik heb het hier niet over Feyenoord, heb het over Ajax.
En hoevaak ik in het stadion zit? Te weinig, maar ik koop voor volgend jaar een seizoenskaart. Bestelformulier ligt thuis. Feyenoord hooligan ben ik niet, maar wel een 'anti ajax hooligan' Ik gun die eikels het gewoon niet, arrogante bend. Druipt ook altijd van posts van ajacieden af. En spreek maar eens tegen dat het NIET zo is dat half studio sport pro-ajax is.

Tuurlijk vind ik het mooi als Feyenoord kampioen zou worden in de Arena, maar dat is nergens voro nodig omdat je dan WEET dat er rellen komen. En rellen is kansloos, dus laat ze maar ergens anders kampioen worden. Heb je tenminste een mooi kampioensfeest ipv wat kneuzen die het verzieken!

En lucky ajax te pas en te onpas gebruikt? Goh, dan zal het wel een reden hebben, niet?

Vooral leuk om te zien dat ik om 19:30 post? Wat doet dat er toe? Ik ga niet de hele dag teletekst zitten kijken, ben geen teletekst supporter. Ik kijk het liever op televisie zonder dat ik de uitslag weet. Dat is beter dan naar domme cijfertjes op de televisie kijken en dan zeggen "Hulde, Ajax heeft weer gewonnen! Hiep hoi wat zijn we blij!". Ja daarom kijk ik naar studio sport ja.

He Tim, ik heb jarenlang in het fanatieke vak van de Graafschap gestaan, maar dat zal wel niet tellen voor jou.... :S "Superboeren blablablablabla": Blaaaaaaaaaat!

Het is gewoon een feit dat sommige mensen hier lullen als een kip zonder kop over voetbal zonder dat ze er iets vanaf weten. Niet iedereen, wel een deel. Das hetzelfde als op een houseforum zitten en nooit naar feesten gaan

Old Post Apr-05-2004 12:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

haha zo de halve supporters komen weer bovendrijven hoor.. Wil natuurlijk niet lullig doen, maar volgens mij is iedereen hier een studio sport supporter behalve raoel..

Ennuh tin, ik speel geen pingels meer, verlies alleen maar muahahah.. Kan inmiddels wel een amstel pet bestellen

Old Post Apr-05-2004 12:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBlake Potter - ETN Progressive Channel Kick-Off Live - 22-01-2005 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris C - "Freefall" (Beatniqz Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:19.

Forum Rules: