hehe, nog iemand die boeken moet lezen voor engels... Ik ook
Ik heb dus mijn besluit genomen, en "the green mile" gepakt. Hij stond wel ni op de lijst van boeken, maar da's maar een detailke...
Nov-15-2003 11:11
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
hehe, nog iemand die boeken moet lezen voor engels... Ik ook
Ik heb dus mijn besluit genomen, en "the green mile" gepakt. Hij stond wel ni op de lijst van boeken, maar da's maar een detailke...
goede keuze tiger =)
andere aanrader is '1984' van George Orwell imo
Nov-15-2003 12:18
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Goh man, zwijgt mij daarvan!!! Da is zo al 2 jaar dat ze daarover bezig zijn!!!
Nov-15-2003 14:25
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Welgekomen
o/
Nov-18-2003 01:13
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by LeonB
Produce je? : ja -> Subsphere producties gaan uitkomen bij Bonzai, daarnaast zijn er al wat remixen uit bij Captivating en ASOT. Daarnaast meer stevige trance bij FTM records zeer binnenkort, onder het alias Mindsensationm en trancy spul bij Bonzai gewoon onder Leon (eerste plaat volgend jaar ergens denk ik, incl fire&ice remix). Meer dingen volgen nog wel denk ik
Je zit nie stil iig... Welkom in ons midden... Weer een Nederlander die mij en arj1o1 komt helpen de boel hier vol te spammen hehe