Originally posted by New Wave
We hebben een foto met zijn gezicht er op.
Ik heb em laatst gesignaleerd hier in de bioscoop in Delft.
Meer info via PM
Feb-06-2004 06:49
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
hm, krijgen we nou opeens concurrentie van de Asta????
Nouja, gelukkig dat iedereen Armin en Mike wel eens hebben gezien, dus dat feestje niet zo interessant is, en iedereen gewoon lekker naar Addiction komt!
Feb-09-2004 21:05
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Ik heb Eye-Riz vaker gezien dan MIKE hoor
Feb-09-2004 21:15
DjRV
DaleCooperAddict
Misja en ik hebben er zin in iig
Voor de mensen die afterwards nog energie hebben (of genoeg pillen) er is een after in Hardbeat in Rotterdam
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Feb-13-2004 22:46
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik zal waarschijnlijk met een delegatie uit maastricht komen en kan misschien ook wel wat "homies from the hood" uit eindhoven meekrijgen.. eff kijken hoe dat allemaal gaat lukken (of niet)
Originally posted by DjRV
Misja en ik hebben er zin in iig
Voor de mensen die afterwards nog energie hebben (of genoeg pillen) er is een after in Hardbeat in Rotterdam
heey, das op zich best wel leuke optie Heb dan toch genoeg energie over omdat ik alleen kassa heb gedaan Alleen wel kijken of ik iemand mee kan slepen
Feb-14-2004 17:38
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Wat zie ik nu net in de PF agenda's van wat mensen: gaat de hele R'dam crew nu al zeker richting de Armada night en niet naar Addiction?
Feb-20-2004 07:22
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat zie ik nu net in de PF agenda's van wat mensen: gaat de hele R'dam crew nu al zeker richting de Armada night en niet naar Addiction?
heb je goed gezien
Feb-20-2004 09:17
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
heb je goed gezien
Jammer jammer jammer jammer .....
Feb-20-2004 10:25
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
maar........
ik kom toch ?
Feb-20-2004 16:14
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn...
Feb-20-2004 17:44
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn...
goed gesproken meid! alleen schitter ik ook weer in afwezigheid