Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
emre
S&D / 16BL



Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl

Armin was wel goed maar tijdens de set had ik het idee dat ik bij een best of 2003 stond. Zo hoeft Binary finary voor mij echt niet meer, maar ja wie ben ik ..
Hij draaide achteraf gezien toch wel goede, nieuwe platen (Emotions in motion (Thrillseekers remix), Pride's paranoia (Marco V remix), One solid wave, Inner warmth)maar hij heeft nog veel meer nieuwe toppers tot zijn beschikking die ik had willen horen ..

Ik miste bijvoorbeeld True form - Forbidden colors (superplaat), maar die draaide hij in de Asta (op ons verzoek ??) gelukkig wel


Markus was echt top maar volgens mij moest hij teveel rekening houden met de mensen in het publiek dat over het algemeen absoluut geen weet had van Markus' stijl, tracks en kunnen waardoor hij veel 'bekender' werk draaide. Toch vond ik zijn set super; lekkere tracks en heel erg sterk mixen maakte dat ik em veel beter von dan die van Armin ..

Bij Thomas Penton - Dominica stond ik echt te springen (wist alleen niet waar ik moest springen, en Onno aka Partyhardy ook niet ..) en Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix)was echt heeeeeeeel fijn.
Verder draaide Markus een übersuper vette track waarvan ik hoorde dat het de nieuwe Elevation is (Largo geloof ik); iig een wereldnummer, so good it hurts !!

Markus moet dus snel maar weer in NL komen (in de Mazzo bv .. was nog beter dan in de XL); hij is gewoonweg meesterlijk en aardig voor de fans. Ik hoop dan ook dat 2004 het jaar van zijn big breakthrough wordt.

Als toevoeging op Markus t/l (maar beiden niet zeker):
- Markus Schulz presents Elevation - Largo
- Crescendo - External key

* edit * bevestigd (toch?) dus zeker

In de Asta (waar het voller leek en warmer was dan in de XL) heb ik me ook goed vermaakt alhoewel het publiek er minder relaxed was dan in Amsterdam (dat dan weer wel); ik vind het publiek in Den Haag wat 'apart' om het zo maar te noemen.

Armin draaide er nog wat stevigs (Forbidden colors, oh yeah) en toen nam Perry het over (Armin was moe en ging naar huis.) Aldaar maakte ik gelukkig kennis met Perry's nieuwe track Arise (en trots he, Robin ) --> wat een topper !!

Al met al een erg lange, maar heel fijne zaterdagavond die zeker voor herhaling vatbaar is !!

Last edited by emre on Mar-01-2004 at 22:12

Old Post Mar-01-2004 16:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is echt kansloos
Was het een vriendje van Glanis?


Nee, het was deze vriend:

http://www.milair.net/Pics/Astatic/...ium/page_01.htm

Old Post Mar-01-2004 16:32 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest



Registered: Not Yet
Location:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wat ik me nog kan herinneren:

Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue (Intro Mix)
Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)
Attention Deficit - What?
Peter Martin - Perfect Wave
Agoria - La Onzieme Marche (Phil Kieran Remix)
Michael Burns - Forwards
Roland Klinkenberg Vs. Holden & Thompson - Bounce @ Nothing
BT Vs. Sasha - Remember Magnetic North
Thomas Penton - Dominica
Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Markus Schulz Coldharbour Remix)



+ Markus Schulz presents Elevation - Largo
Crescendo - External key
MS pres. Elevation - Somewhere (Clear Blue) (Coldharbour Mix)

Old Post Mar-01-2004 17:51 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by emre
Als toevoeging op Markus t/l (maar beiden niet zeker):
- Markus Schulz presents Elevation - Largo
- Crescendo - External key

quote:
Originally posted by dEEkAy
+ Markus Schulz presents Elevation - Largo
Crescendo - External key

Dat klinkt als een bevestiging


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Mar-01-2004 18:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by eieregooie
Nee, het was deze vriend:

http://www.milair.net/Pics/Astatic/...ium/page_01.htm


Ja dat was hem, ook een member van TA ?? Ik herken hem van de cd-r'tjes. Vroeg hem nog enigzins sarcastisch of er nog nieuwe cd-r'tjes tussen zaten


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-01-2004 20:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by emre
In de Asta (waar het voller leek en warmer was dan in de XL) heb ik me ook goed vermaakt alhoewel het publiek er minder relaxed was dan in Amsterdam (dat dan weer wel); ik vind het publiek in Den Haag wat 'apart' om het zo maar te noemen.



Dat is Den haag ja, dat publiek
Nadeel daarbij, en dat vindt ik een GROOOOOOOOOT nadeel, is dat de Asta niet echt een 'club' is, maar gewoon een hotseknotesendisco.
Wat ik hiermee bedoel, is dat het een naam heeft (oa door donderdag studentenavond) waardoor er op zaterdagvonden heeeeeeeeeeeel veel mensen komen die 'naar de ASta gaan'. Niet 'we gaan naar Armin' maar 'we gaan naar de ASta'. Dat de entree 15 euro is en er vette dj's draaien boeit ze niet. Er is bier en je kan bekeken worden. Veel boeren + ' kijk mij hip zijn' publiek.
Dat vindt ik echt een heeeeeeeeeeeeel groot nadeel.

Het Paar is dat gelukkig minder.... mensen komen ECHT voor de muziek, niet ontdekt door het klootjesvolk.
Maybe kan Magik of een andere Hagenees dit bevestigen/ontkrachten.

En qua warmte: Tsja, Asta is KUT met de airco. Die werkt echt niet. Bij Carl Cox was het 31 graden binnen volgens de brandweer.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Mar-01-2004 20:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is Den haag ja, dat publiek
Nadeel daarbij, en dat vindt ik een GROOOOOOOOOT nadeel, is dat de Asta niet echt een 'club' is, maar gewoon een hotseknotesendisco.
Wat ik hiermee bedoel, is dat het een naam heeft (oa door donderdag studentenavond) waardoor er op zaterdagvonden heeeeeeeeeeeel veel mensen komen die 'naar de ASta gaan'. Niet 'we gaan naar Armin' maar 'we gaan naar de ASta'. Dat de entree 15 euro is en er vette dj's draaien boeit ze niet. Er is bier en je kan bekeken worden. Veel boeren + ' kijk mij hip zijn' publiek.
Dat vindt ik echt een heeeeeeeeeeeeel groot nadeel.

Het Paar is dat gelukkig minder.... mensen komen ECHT voor de muziek, niet ontdekt door het klootjesvolk.
Maybe kan Magik of een andere Hagenees dit bevestigen/ontkrachten.

En qua warmte: Tsja, Asta is KUT met de airco. Die werkt echt niet. Bij Carl Cox was het 31 graden binnen volgens de brandweer.


Ik vind het juist wel meevallen in de Asta met dat publiek. Maar ben er alleen maar met Armin feestjes geweest tot nu toe... En met de warmte vind ik het ook wel meevalleen... Goed te doen

Old Post Mar-01-2004 20:17 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

Maar Bram zeg nou zelf, de hele Asta vol met mensen zoals jou zou toch ook niet wat zijn !

Anyways, ik ben in beide (paard en asta) nog maar 1x geweest en vind er qua publiek niet echt veel verschil inzitten... beide keren ontplofte de tent bijna en beide keren waren er veel mensen die zich erg hip gedroegen en vanzelfsprekend ook graag bekeken worden.


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Mar-01-2004 20:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maybe kan Magik of een andere Hagenees dit bevestigen/ontkrachten.



Deels mee eens wat Snug zegt. Op dit soort avonden is het publiek gewoon top, het was duidelijk te merken dat de meeste mensen voor Armin en de andere dj's kwamen. Daardoor wasset om 7 uur in de grote zaal nog gewoon vol. Op "bijzondere" avonden met een top dj, zoals Tiesto, Armin en Cox enz. komen er toch ook veel liefhebbers.

Snuggle heeft wel gelijk op reguliere avonden, dan komen de mensen gewoon naar de "Asta" in plaats voor een bepaalde DJ en dat komt niet altijd de sfeer ten goede.

Ik heb het juist met de oude Markanti. Als Markus ergens anders in A'dam had gedraaid zaterdag dan had ik waarschijnlijk daarheen gegaan. Verleden jaar ben ik er geweest tijdens de Two Days of Kaos van de Kremlin. Ik heb de kutste stapavond van 2003 gehad daaro en dat kwam mede door het publiek. Veel anabole Henkies met een hoog "zie mij hier "kansloos" breed te zijn" gehalte. Datzelfe gold voor de dames, een hoog zie mij hier een hoop kapsones hebben. Echt a-relaxte sfeer hing er door dit kansloze gedrag. Wellicht was deze sfeer incidenteel en is het op XL-avonden wel relaxt.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-01-2004 20:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL



Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl

Tja, als de auto vlak voorbij het Binnenhof staat geparkeerd en je moet dus nog lopen naar de Asta (wat best te doen is ..), is het verschil in temperatuur natuurlijk best groot .. Dit zal toch ook wel een oorzaak voor de hoge temperatuur zijn.

Over het verschil qua publiek: ik vond dat er in de Asta (en niet alleen deze keer) een stuk meer 'strakke mensen' met groooooote ogen rondliepen dan in bv de XL, alhoewel de XL in vergelijking met de rest van Amsterdam en omstreken ook hoog scoort op het gebied van 'anabolen spuiten en/of gebruiken van chemische stimulans'.) Dit maakt dat het aantal keren 'botsen met verontwaardiging tot gevolg' hoger ligt dan in andere clubs, IMHO (alhoewel de Haagse inborst hier ook mee te maken kan hebben )
Hierbij moet wel gezegd worden dat ik een absolute non-gebruiker ben en 'pillenslikkers' soms snel irritant vind ..

Het 'kijk mij' gehalte en het aantal personen dat afkomt op de club en zijn naam ipv op de dj en zijn/haar naam is ook bij het XL heeeel hoog, dus dat is het verschil niet hoor ..
Dit was vooral te merken bij de reactie op Markus en zijn heerlijke set (Wie? Markus Schulz. Ja, wie? Markus, een topper uit de USA!! Ken ik niet hoor ... wat draait ie trouwens zacht; ik vond die blonde veel leuker!! * zucht* )

Het fijnst vind ik toch wel het publiek bij de Inviteds in Panama (alhoewel het aantal 'naamtoeristen' daar ook steeds hoger wordt ..)
Loop ik tegen iemand aan; zegt hij/zij sorry Vind ik dus mooi!!

Al met al loop ik weer veel te veel te zeiken over wat eigenlijk een echte topavond (en ochtend) was

Nog ff een positieve dan: de bass in de Asta toen Perry afsloot --> dansen hoefde niet meer want bewegen/trillen ging automatisch

PS Den Haag: errrrrug goed bezig op het gebied van (top)DJ's en feesten

* edit* idd, XL is toch wel the place to be voor de sportschoolfanatiekeling en de 'ik ben dan wel heel mooi en arrogant, maar ik ken/snap/ weet niks van deze muziek en ben hier alleen om gespot te worden' dames ..

Last edited by emre on Mar-01-2004 at 20:59

Old Post Mar-01-2004 20:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by emre

Het fijnst vind ik toch wel het publiek bij de Inviteds in Panama (alhoewel het aantal 'naamtoeristen' daar ook steeds hoger wordt ..)
Loop ik tegen iemand aan; zegt hij/zij sorry Vind ik dus mooi!!



Helemaal mee eens. Beste publiek wat ik in 2003 heb meegemaakt in een club.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-01-2004 21:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest



Registered: Not Yet
Location:

video uit de XL:

http://oehoe18.mine.nu/~deekay/armadavid/

enjoy

Old Post Mar-01-2004 21:19 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID for melodic tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Shog - Rush Hour [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!