Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

fyi, go pass is enkel voor in binnenland.

laatste keer dat ik ging vragen voor een ticket naar a'dam was dat 38 euro

Old Post Feb-23-2004 20:18 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by pooley
Tegen welk uur zou iedereen in Den Haag willen zijn?

Tis dus 2u20 trein vanuit Brussel, 25-30€ het weekendtickets (BENELUX Weekend ticket)

Om het uur een trein.

Aankomsttijden Den Haag:
Den Haag HS 16.57 17.57 18.57 19.57 20.57 21.57 22.57

Vertrek zondag Den Haag:
7.05 8.05 9.05 10.05 11.05 12.05 13.05

Lekker slapen als we terugrijden

de ganse thread lezen kan helpen eagle

Old Post Feb-23-2004 21:25  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Kelly*
Dit weekend wordt weer super!!!!

Maar euhm .... ik ken nog niemand van jullie TA-people ...(behalve Emma ) ... hoe kan ik jullie herkennen??

hm vorige keer hebben ze op hun hand/pols "BeTA" geschreven denk ik.
zoals altijd draag ik m'n precious TA t-shirt =)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Feb-23-2004 22:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002

Maar dat hadden we pas gedaan toen we er al waren hoor Overigens had ik ook al een keer trein en traminfo gepost. Maar zou wel fijn zijn als jullie idd beetje op tijd hier zijn. Als ik iig maar weet hoe laat jullie aankomen, maar dat kan ik wel met Zehra regelen denk ik...

Me heeft er zin in

Old Post Feb-24-2004 01:12 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olju
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2003

Ik en 2 vrienden van mij (geen TA's) willen ook nog mee!!!

Old Post Feb-24-2004 15:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Olju Click here to Send Olju a Private Message Add Olju to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

der zullen meer Belgen dan Nederlanders zijn, geloof ik.

Old Post Feb-24-2004 16:02  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Gladius
hm vorige keer hebben ze op hun hand/pols "BeTA" geschreven denk ik.
zoals altijd draag ik m'n precious TA t-shirt =)

dat had ik geleze hoor, maar is dat een enkel ticketje of een heen en terugje ? En kun je daarmee bv in antwerpen afstappen en derna terug de volgende trein op zonder bij te betalen of hoe zit het juist elkaar pool

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Feb-24-2004 17:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Dat gaat normaal ja.
Anders vraag het is aan de info of locket he (in centraal, das 3 mins van ehsal.

Dat benelux ticket is het goedkoopste imo.

Old Post Feb-24-2004 17:59  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

ow verhip verkeerde gequote blijkbaar

trouwes is het nou heen en terugje of niet die benelux pool ?

edit:doet me er aan denke, vergeet "men" sincere en truly voor Z niet ei

Old Post Feb-24-2004 20:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

Ok folks... het lijkt allemaal mss nog wel vaagjes enzo maar kga er proberen duidelijkheid in te brengen...

We spreken dus af in Antwerpen - Berchem (station zelf want ik ga daar waarschijnlijk aankomen). Hoe we dat met de tickets gaan doen, zien we dan wel zeker aan het info-loket of anders kan iemand al gaan informeren voor groepskortingen ofzo... Dat van die Benelux-pass leek me ook wel interessant maar dat laat ik aan iedereen zelf over. Informeer maar aan de balie van je vertrek-station!

Ik dacht dat het goed zou zijn om rond 19u in Den Haag aan te komen omdat we dan nog ffkes tijd hebben om Ruben te zoeken en ergens iets te gaan eten/drinken en om de kaartjes te krijgen ofcourse . Er werd al een voorstel gedaan om iets te gaan drinken in de Cocoon (tegenover de Asta (?)) en dat lijkt me ook wel aangenaam. Perry begint te draaien om 22u en dan wil ik toch wel ongeveer binnen zijn...

Dus ff int kort:

Vertrek Antwerpen - Berchem:
wanneer: 28 februari 2004
uur: 17u16 (trein vertrekt dan... het is beter om 45 min op voorhand toch allemaal daar aanwezig te zijn om de trein-tickets te regelen)
Er wordt dus van iedereen verwacht dat ze er zijn om 16u30 in Antwerpen - Berchem!

Aankomst Den Haag:
wanneer: 28 februari 2004
uur: 18u57

Hierna gaan we de tram nemen richting Asta. Volgens ei rijdt de tram om de kwartier maar dat zien we daar wel!

quote:
Originally posted by eieregooie
TRAM:

Lijn 1 richting Scheveningen Noorderstrand
van halte: Station HS
naar halte: Centrum
Deze lijn rijdt om het kwartier

Lijn 16 richting Centraal Station
van halte: Station HS
naat halte: Centrum
Deze lijn rijdt om het kwartier, enkele minuten na lijn 1

Het is slechts 3 haltes met de tram in in ongeveer 5 minuten.

Over het terugrijden naar België ga ik hier niks typen omdat ik vind dat we dat dan moeten uitmaken... kweet niet tot hoelaat het feestje gaat uitlopen ff afwachten daarmee...

ps:
- om elkaar te vinden in antwerpen is het beter dat we elkaars nummer uitwisselen... Ik stel voor dat iedereen zijn nummer naar mij pm'ed en ik zal al onze nummers naar iedereen door pm'en... Je hebt dan dus meer kans om iemand van de groep te bereiken!
- ben je nie akkoord met de uren of eender wat... ksta open voor andere voorstellen!

Old Post Feb-24-2004 20:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Thx to pool aka wereldgozer
quote:

BENELUX WEEKEND

Het 'Benelux Weekend'-biljet is is een verplichte heen- en terugreis van België naar Nederland of Luxemburg of vice versa.
U kan de reis onderweg onderbreken, maar u moet wel de dag van uw vertrek in uw bestemming aankomen.
Het vertrekstation van de heenreis mag verschillen van het aankomststation van de terugreis.
De reisweg (via-grenspunt) van de terugreis mag ook verschillen van de reisweg van de heenreis.

GELDIGHEID:

De biljetten zijn slechts geldig binnen één welbepaald weekend.
De heenreis mag afgelegd worden van vrijdag 00u00 tot zondag 23u59.
De terugreis mag afgelegd worden van zaterdag 00u00 tot zondag 23u59.
Wanneer de donderdag een wettelijke feestdag is, mag de heenreis afgelegd worden vanaf donderdag 00u00.
Is de maandag een wettelijke feestdag, dan mag de terugreis afgelegd worden tot maandag 23u59.

OMWISSELING: niet mogelijk
* Reiswegverandering (ander via-grenspunt) en klasverhoging zijn toegelaten mits betaling van het verschil tussen de basisprijzen.

TERUGBETALING:
- 100% voor ongebruikte biljetten uitgegeven in België en aangeboden vóór de eerste dag van geldigheid
- 90% voor ongebruikte biljetten uitgegeven in België en aangeboden vanaf de eerste dag van geldigheid, met een minimum afhouding van 5,00 euro per biljet.

ken je dus overal mee afstappe, zolang je belgisch krent zich op klokslag 00.00 maandagmorge op belgisch grondgebied bevindt en dat voor een geinig prijsje van 38 pleuros, erg top

meer info hier

edit: op verzoek zal ik morge es effe informere in Brussel-centraal over de tickets voor dit snoepreisje

Old Post Feb-24-2004 20:31  Belgium
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Eagle`
edit: op verzoek zal ik morge es effe informere in Brussel-centraal over de tickets voor dit snoepreisje

vergeet het ook nie te posten eh

Old Post Feb-24-2004 20:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJuliet - Avalon (Jacques Lu Cont remix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIncolumis - Aurora [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:29.

Forum Rules: