|
T is idd misschien wat laat om aanpassingen te maken, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een groot nadeel zie in de huidige manier van werken.
Nl: Waarom zijn er in vredesnaam zoveel jury-leden? had t hier van de week met tijs over, en hij begreep t ook niet, ik kan een mix beluisteren in 10 hooguit 20 minuten, het overgrote deel van de nummers kent iedereen waarschijnlijk toch al (als dit niet t geval is hoor je imo ook niet te jureren), dus het is puur mixtechnisch beoordelen...
Het gevolg van t systeem nu is dat objectief jureren niet mogelijk is, wat de een een goede mix vind, hoeft de ander nog niet te vinden, het wordt dus een kwestie van het geluk hebben dat je bij iemand komt die je mix lekker vindt klinken, er is op dit moment namelijk totaal geen referentiekader waarbinnen de mixen beoordeeld worden.
Tot slot vraag ik me af hoe het eindoordeel tot stand gaat komen, gaan we jureren in rondes om de uiteindelijke winnaar uit de bus te laten komen? Zo ja, wie komt er in de "hoofd"jury, en op basis van welke evt expertise worden zij gekozen?
Duidelijkheid graag!
Grtz
WooT
ps. ik zit dan wel in de jury, maar als Raoul niet kan, ben ik volgens mij aan de beurt op de reservelijst, zo lang ik mezelf niet beoordeel, kan ik neem ik aan gewoon meedoen?
|