|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Sorry maar ik weet niet wat je onder kwaliteit verstaat. Is kwaliteit iets dat je leuk vind? Traffic bv is qua muzikale kwaliteit niet veel meer dan een special d track, en dan heeft meneer d het melodietje nog zelf bedacht. Wat dat aan gaat passen sommige (dus niet alle) tracks van tiesto perfect in de huidige tijdsgeest van simpele deuntjes. En Ozgur Can's tracks klinken idd niet zo sterk als die van tiėsto (wat ook aan het masteren ligt), maar tijs kan nog wel wat leren van z'n basslijnen. |
Kwaliteit hoeft niet origineel te zijn. Waarom vind ik bijvoorbeeld de sound van M.I.K.E. nog steeds goed en waarom van ander niet??? En "Simpele" deuntjes kunnen ook goed zijn, het is maar net of je dat deuntje vet vindt. Ik waardeer het ook als een nummer gewoon goed klinkt (goede opbouw, zuivere geluiden, etc), en dat valt me echt op aan Love Comes Again.
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik noem een Gill Norris - Forme. Ik noem een Memento. Ik noem een XIII. |
Ja ok, als je goed zoekt kun je wat "revolutionairs" vinden. Maar goed, revolutionair is ook een fout woord zoals we hier al vinden, progressief is beter... (hmmn.. waarom heet het genre progressive dan progressive ))
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik vind dat er weer een beetje slap geluld wordt over mp3. Blackhole weet zelf ook dat dit gaat gebeuren. En zoals op dit forum blijkt, mensen die het album echt goed vinden kopen em toch wel. En mensen die em willen kopieren hadden dit anders dan wel over een maand gedaan als de cd in de winkels ligt. Ik zie dit alleen maar als een extra stukje promotie, zal een stormloop worden op de albums, nu hopen dat de CD geen vertraging oploopt net als bij de DVD van TIC, maar dat zal wel niet. |
Precies, en met In My Memory was het eigenlijk hetzelfde, dit album was toch het eerst gereleased in Japan? Iedere NL-er had 'm ook eerst gedowned en volgens mij heeft ook iedereen hier die In My Memory vet vindt het album origineel.
|