Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
kwestie van luisteren

Old Post Apr-23-2004 20:42 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, Glanis kan wel meer zeggen, die zegt dat hij ALLES heeft.
Naar de andere kan ik gokken.

Joh het zal me allemaal wat , die hele mp3scene is een groot deel gebakken lucht. Pikkies die allemaal tegen elkaar opbieden van 'kijk dit heb ik' of 'ja maar die heb ik in 256 kbps maar release ik niet'. Het zal wel.... vroeger of later heeft iedereen het wel een keer. Een weekje later boeit me nu ook echt niet meer. Tis niet van "OMFG I DIEEE!! MOET IK HEBBEN!"

Kdacht wel dat je wat meer hersens had dan zomaar rondblaten en je conclusies trekt
Basvh heeft het over Spective en Nell

Beetje sullig om je zo weer te uiten vind je niet... aangezien jouw verleden ook niet brandschoon is wat dat betreft he

Old Post Apr-23-2004 23:59 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin“ Rhythms

Ik vind dat er weer een beetje slap geluld wordt over mp3. Blackhole weet zelf ook dat dit gaat gebeuren. En zoals op dit forum blijkt, mensen die het album echt goed vinden kopen em toch wel. En mensen die em willen kopieren hadden dit anders dan wel over een maand gedaan als de cd in de winkels ligt. Ik zie dit alleen maar als een extra stukje promotie, zal een stormloop worden op de albums, nu hopen dat de CD geen vertraging oploopt net als bij de DVD van TIC, maar dat zal wel niet.

Old Post Apr-24-2004 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Kdacht wel dat je wat meer hersens had dan zomaar rondblaten en je conclusies trekt
Basvh heeft het over Spective en Nell

Beetje sullig om je zo weer te uiten vind je niet... aangezien jouw verleden ook niet brandschoon is wat dat betreft he

Sorry dan Glanis, ik ging uit van jou naam omdat je altijd alles hebt. Wat dat betreft sla ik je hoog aan, so stop whining
En van het tweede deel van mijn post, je weet dat ik gelijk heb. Hoeveel n00bs lopen er wel niet rond in de mp3scene die vanalles roepen en doen. Er zijn maar weinig groepen wat kwaliteit is en niet releasen om het releasen. Dan zit jij dus ik een kwaliteitsgroep en zo zijn er nog 2.

En Livesets zijn brandschoon overigens

Old Post Apr-24-2004 10:09 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Half-Life 2 taferelen... gewoon een jaar voor straf uitstellen omdat de broncode geleakt is.. dit album dan ook uitstellen voor straf.. harrrr

Last edited by Chicane on Apr-24-2004 at 10:16

Old Post Apr-24-2004 10:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind dat er weer een beetje slap geluld wordt over mp3. Blackhole weet zelf ook dat dit gaat gebeuren. En zoals op dit forum blijkt, mensen die het album echt goed vinden kopen em toch wel. En mensen die em willen kopieren hadden dit anders dan wel over een maand gedaan als de cd in de winkels ligt. Ik zie dit alleen maar als een extra stukje promotie, zal een stormloop worden op de albums, nu hopen dat de CD geen vertraging oploopt net als bij de DVD van TIC, maar dat zal wel niet.

Helemaal mee eens, het zal me nog geeneens verbazen als Blackhole hoopte dattie gelekt zou worden. Maar als ze het niet hadden gehoopt en dat ze het echt schandalig vinden dattie gelekt is, dan zijn ze wel errug naief bezig daaro bij BH, want dan moeten ze maar niet zo'n cd voor de release gaan rondsturen.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-24-2004 10:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Sorry maar ik weet niet wat je onder kwaliteit verstaat. Is kwaliteit iets dat je leuk vind? Traffic bv is qua muzikale kwaliteit niet veel meer dan een special d track, en dan heeft meneer d het melodietje nog zelf bedacht. Wat dat aan gaat passen sommige (dus niet alle) tracks van tiesto perfect in de huidige tijdsgeest van simpele deuntjes. En Ozgur Can's tracks klinken idd niet zo sterk als die van tiėsto (wat ook aan het masteren ligt), maar tijs kan nog wel wat leren van z'n basslijnen.

Kwaliteit hoeft niet origineel te zijn. Waarom vind ik bijvoorbeeld de sound van M.I.K.E. nog steeds goed en waarom van ander niet??? En "Simpele" deuntjes kunnen ook goed zijn, het is maar net of je dat deuntje vet vindt. Ik waardeer het ook als een nummer gewoon goed klinkt (goede opbouw, zuivere geluiden, etc), en dat valt me echt op aan Love Comes Again.

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik noem een Gill Norris - Forme. Ik noem een Memento. Ik noem een XIII.

Ja ok, als je goed zoekt kun je wat "revolutionairs" vinden. Maar goed, revolutionair is ook een fout woord zoals we hier al vinden, progressief is beter... (hmmn.. waarom heet het genre progressive dan progressive ))

quote:
Originally posted by TranceFool

Precies, en met In My Memory was het eigenlijk hetzelfde, dit album was toch het eerst gereleased in Japan? Iedere NL-er had 'm ook eerst gedowned en volgens mij heeft ook iedereen hier die In My Memory vet vindt het album origineel.

Old Post Apr-24-2004 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

*schop*

De vinyl-sampler is inmiddels te bestellen, onder andere bij Only DJ's en Dancegrooves. Heeft iemand 'm ook al ergens in de winkel zien liggen?

Old Post May-14-2004 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Interessante uitspraken van dhr Verwest in de bijlage van de Telegraaf van deze zaterdag:

Over een gig in Argentiniė
Toen ik vervolgens 'Silence' opzette, een hit van drie jaar geleden, wist ik niet wat er gebeurde. Het dak ging eraf, terwijl daar nog nooit een cd van mij te koop is geweest. Dat is blijkbaar allemaal via het internet gegaan, daar heb ik eigenlijk alles aan te danken.

En over Just Be
Als hem wordt gezegd dat ook zijn nieuwe album Just Be een maand voor de releasedatum al te downloaden is, klinkt hij weinig verrast en ook niet verontwaardigd. "Ik zal de laatste zijn die erover klaagt, het heeft mij alleen maar geholpen. In het algemeen begrijp ik wel dat mensen het beu zijn om muziek te kopen die het niet waard is. Er is zoveel van die wegwerpmuziek, dat verkoop tniet meer. aar kwaliteitsmuziek wordt wel gekocht; ik wil in ieder geval de originele cd in mijn kast kunnen zetten."

Hij zegt ook nog dat hij in de toekomst alleen nog maar eigen werk in een set wil draaien, om zich te onderscheiden van die andere duizenden dj's. Aan de ene kant natuurlijk sterk van em dat ie ondanks zijn toch al uber populaire naam nog wil blijven vernieuwen. Aan de andere kant lijkt ie het een beetje hoog in de bol de hebben als je het mij vraagt, want dan moet je wel erg veel eigen kwaliteitswerk hebben of je draait op iedere gig hetzelfde rijtje af...

Old Post May-15-2004 09:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Interresante uitspraken idd, heeft iemand misschien het hele artikel ergens online?

Old Post May-15-2004 09:36 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

De bijlage komt nooit online te staan, als ik vanmiddag nog ff tijd heb scan ik het wel in.

Old Post May-15-2004 09:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Het is geen scan geworden die de schoonheidsprijs zal winnen, maar het is iig te lezen

Voorkant
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3

Old Post May-15-2004 12:32  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackYet another ID [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAxwell - Feel The Vibe (Extended Vocal Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:40.

Forum Rules: