KUT!!!!!!!
| quote: | Originally posted by eieregooie
half 2 ja, trancezonert ken geen engels denk ik |
Hahaha, ik zal het je NOG sterker vertellen :
Ik gvd om half EEN te blauwbekken op het achtersteven, is er niemand! Ik heb dus gvd die hele meeting gemist en daar baal ik best van    Whahah, wat ben ik een sukkel.....
VERDER:
ARMIN! BEDANKT! Een algehele goede set, geluid deed af en toe raar(misschien door Armin, misschien door andere omstandigheden, ik weet het niet), soort glitches ofzo, maar kom op PULSER - CLOUDWALKING!!
Te gek!!!! Die drummer deed elke keer de zelfde snare rolls, echt VET irri. Wat ik persoonlijk jammer vond is dat Super8 - Alba niet gedraaid is, ik had gedacht dat hij die sowieso zou draaien! Echt een misser in mijn ogen... Verder een superfeest echt waar. Wat een vette tracks! 4 Strings - Back to basics, Solid Globe - Sahara, Skydive - Freefall, PULSER Het publiek op de dansvloer (ik ook dus) vond ik juist wel meevallen. Toch ECHT jammer dat ik de meeting gemist heb, maarja volgende keer beter.
Ik was zwaar aan het losgaan. Toen daarna nog 2 uur op station rond gesjapt, waar twee (familie van elkaar?) zwervers zeer irri om geld aan het bedelen waren.... Heb nog een frikandel en een kroket gehad:P:P:P (7 uur 's morgens) Ben nog niet op bed geweest, moest eerst thuis meehelpen sjouwen enzo. Ga vanavond pas slapen. Wat een Feest!
Cheers!
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|