Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le 19 Juin 2004 : La Soiree Trance En France !!!
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Je prefererai de l'herbe et du soleil (et des enfants meme), plutot qu'une taverne, enfin...

Old Post Jun-08-2004 07:25  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by JLP
Je prefererai de l'herbe et du soleil (et des enfants meme), plutot qu'une taverne, enfin...

ben on aura déjà les enfants de toute façon où qu'on aille....

...ton frère et toi

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-08-2004 07:34  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Et hop, vous pouvez rajouter un TA-FR de plus dans la liste, je viendrai p'têt avec un pote (mais c'est pas sûr...)
Pour le RDV sinon y'a les 3 brasseurs aussi... ou alors je vous invite tous à un brabec chez moi à Haguenau (mais là c'est mes vieux qui risquent de pas être d'accord )

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-08-2004 08:27  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by JLP

et des enfants ??!!! mais que ? qu'est qui ?..... quoi ?!!

Old Post Jun-08-2004 09:11  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by d&b
et des enfants ??!!! mais que ? qu'est qui ?..... quoi ?!!

pourquoi faire surtout...

bon ok je => [_]

Old Post Jun-08-2004 10:26  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
June 19 Defqon 1 festival / Almere / Netherlands 13:15 - 14:30

June 19 Community / Strasbourg / France 01:00 - 02:30

Trouvé sur le site de Rank-1
On peut dire qu'ils enchainent les dates eux

Last edited by oxy on Jun-08-2004 at 11:05

Old Post Jun-08-2004 10:56  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Trouvé un peu comme ça dans google (pour voir comment l'annonce de la soirée s'était répandue sur le net )

http://sortir.cario.fr/profil/0,399...0.html?unv_id=1

trouvez les erreurs

Idem ici: http://www.ravest.net/agenda/agenda_detail.php?id=2400

Old Post Jun-08-2004 11:24  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Musiciens: Cosmic Dreams , Alex Morph

Style les mecs ils vont arriver avec leur pipo, flute du Pérou, harmonica, etc.....

Old Post Jun-08-2004 11:29  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by stanymi ...ton frère et toi

ehohehoh du calme

g hate g hate

Old Post Jun-08-2004 11:56  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by oxy
Trouvé sur le site de Rank-1
On peut dire qu'ils enchainent les dates eux

réveille-toi, on en avait parlé y a un bout de tps

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-08-2004 12:04  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by stanymi
franchement vu le temps en ce moment, ca, ce serait carrément une meilleure idée. ou ds une campagne tranquile près de Strasbourg ou de la boite, y a bien 2-3 "jacky" sur le forum avec des monster tuning cars et la sono à donf' dedans

Mais faudrait pas trop s'éloigner non plus...
Moi j'ai qu'un modeste 4*25W, mais un pote a tonks et moi qui devrait venir a une arme de destruction massive à infrason dans le coffre de sa beetle, ça devrait faire l'affaire

quote:
Originally posted by JLP

+1
Par contre je pense que l'orangerie est pas squattable ...

quote:
Originally posted by Transa.E.P

Style les mecs ils vont arriver avec leur pipo, flute du Pérou, harmonica, etc.....

Tonks au gaffophone, cosmic dreams à la cornemuse, rank1 au clavecin, morph aux bidons de pétrole

Old Post Jun-08-2004 12:05  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by cozim
Mais faudrait pas trop s'éloigner non plus...
Moi j'ai qu'un modeste 4*25W, mais un pote a tonks et moi qui devrait venir a une arme de destruction massive à infrason dans le coffre de sa beetle, ça devrait faire l'affaire

lol les mecs qui peuvent pas se passer de zik meme pour une heure

Old Post Jun-08-2004 12:39  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Le 19 Juin 2004 : La Soiree Trance En France !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPopular Song... [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAva Mea - "In The End" (Hydroid feat. Santiago Nino Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:21.

Forum Rules: