Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Awakenings Festival
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
ik wil ook de shuffle kunnen!!

Old Post Jul-04-2004 12:17 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Optimus
ik wil ook de shuffle kunnen!!

Blijven oefenen

Old Post Jul-04-2004 12:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Dat technodansje is eindelijk de grens over getrokken

Old Post Jul-04-2004 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by total woot

[edit]
mensen die na 18.00 uur smsten: mn accu was leeg, vandaar geen reactie
[/edit]

Whehehe, mijn netwerk deed vaag oftewel: vanochtend om 10:00 uur kreeg ik 20 sms-jes

En die shuffle is vet, er was zelfs een PF-shuffle meeting

Old Post Jul-04-2004 15:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

He he...leuke foto!

Zeer geslaagd feestje! Lekker nat geregend, bagger op plekken waar je 't niet wilt hebben etc etc etc...

Werd zeer lekker gedraaid! Vond vooral Alexander Kowalski relaxed draaien...

Weer aardig wat TA's tegen gekomen enzo...

De held van de dag: mijn regenponcho!

Old Post Jul-04-2004 15:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

leuk feestje!!. Weinig Ta'ers gezien... alleen Bellie eigenlijk . Josta voortdurend misgelopen. Volgende keer beter . Mijn verassing van AWFS: Rumenige & Loktibrada!! wat een goeie sound zeg, echt swingend, en alleen maar enthousiaste mensen in die wat kleinere tent. Echt super.

Verder leuk om Herr Liebing weer eens aan het werk te zien. Een weinig verassende sound, maar o zo goed. Hij wordt een echte entertainer. Zo enthousiast als die man staat te draaien, prachtig gewoon.

Afgesloten met Bailey vs Varela. Super leuke combi, erg leuke muziek ook!

Ik zal toch eens wat meer offbeat gaan luisteren. Zelfs Liebing & Gayle San draaiden een paar offbeat plaatjes. Super

Old Post Jul-04-2004 17:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

He Hendrik, JOsta heeft je wel van het kastje naar de muur gestuurd he? EN Mistress Barbara was de gaafste van allemaal!

Old Post Jul-04-2004 17:08 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Woehoei back in my hometown vaassen at last

Was echt superleuk feest echt helemaal goed!!!!

Ik ben bijna niet in de tent met harde techno geweest. Mistress barbara 10 minuten gehoord maar dat geluid stond zo ziekelijk hard dat new wave en ik maar vertrokken naar de beste stage van de dag!!
Alwaar ik heb gehoord lucca, Joris Voorn, james ruskin met andere knakker en...

Rumenige & loktibrada deze hadden naar mijn mening de beste set. Offbeat is zo ontzettend swingend heerlijk. Vond ook dat ze het goed afwisselden en niet continu offbeat draaiden.

Op mainstage was het ook gezellig vooral tijdens de regen

helemaal top en nu op naar isle of mtv maar eerst nog ff nagenieten van awakenings!!

(damn wat een vrouwen ook zeg
overal waar je maar keek!!)

Last edited by magrec on Jul-04-2004 at 17:51

Old Post Jul-04-2004 17:46  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Optimus
He Hendrik, JOsta heeft je wel van het kastje naar de muur gestuurd he? EN Mistress Barbara was de gaafste van allemaal!

Ja jullie hadden je goed verstopt . M. Barbara vond ik ook goed ja!. Was toen net binnen en het ging aardig tekeer.

quote:
Originally posted by magrec

Rumenige & loktibrada deze hadden naar mijn mening de beste set. Offbeat is zo ontzettend swingend heerlijk. Vond ook dat ze het goed afwisselden en niet continu offbeat draaiden.

helemaal mee eens (Y). Kijk nu al uit naar dat setje op 3voor12!!

Old Post Jul-04-2004 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Nieuwsgierig geworden door jullie verhalen ben ik op zoek gegaan naar een setje van Ricardo Villalobos. Als niet-technoliefhebber kan dit mij wel degelijk bekoren

Via website 3voor12:
Ricardo Villalobos - DJ set op VolTT 7-2-2004 - I

Old Post Jul-04-2004 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bailey
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by magrec
Mistress barbara 10 minuten gehoord maar dat geluid stond zo ziekelijk hard dat new wave en ik maar vertrokken naar de beste stage van de dag!!

Ja dat was idd niet normaal meer. Kan je nagaan hoe hard haar monitoren hebben gestaan.
quote:

Ze hadden inderdaad de juiste balans gevonden. Goeie offbeat met af en toe een flinke knaller er door heen. Zeker een van de hoogtepunten van de dag.
quote:

Op mainstage was het ook gezellig vooral tijdens de regen

Dat vond ik ook, maar na een kwartier kreeg ik het toch wel verrot koud. Vond het wel een beetje amateuristisch dat ze de DJ booth af plakten met plastic.
quote:

(damn wat een vrouwen ook zeg
overal waar je maar keek!!)

Was het jou ook al opgevallen?

Voor de rest vond ik Chris Liebing weer ouderwets knallen. Wat een beuker. Gayle San vond ik een beetje tegenvallen. Ze liep echt te prutsen qua mixwerk. Weinig soepele overgangen gehoord...
Marco Remus ging nergens meer over...

Old Post Jul-04-2004 18:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Het was weer super!!
Was weer super gezellig met de hele groep ontsnapte gekken uit een TBS kliniek!! Was weer geweldig en weer zwaar voor herhaling vatbaarA!

Toen we aankwamen was Lucca aan het draaien in de Y tent.
Was zwaar lekkere binnekomer met Lucca. Zeer lekker setje!!! Vrouwen weten toch altijd weer de beste setjes neer te zetten
Daarna Joris Voorn. Ik vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen. Veel brakes en de drive miste een beetje in zijn set.
Daarna kwam mijn grote held Cari lekebusch die wel lekker draaide maar te monotoon draaide. Ik dacht dat hij flink zijn best gign doen maar kwa variatie was het echt waardeloos. Zonde. Deze man staat niet meer bij mij op nummer 1. daarna even wezen kijken bij Barbara. Ben daar na 10 minuten weg gegaan omdat het te slecht voor de oren was. Hoge tonen deden pijn aan de oren.
Terug naar Regis en Ruskin gegaan en dat was echt een hele vette set! veel afwisseling van platen, ze speelden echt met het publiek en zat ook nog een tikkeltje humor in. Ze hadden het iedergeval dik naar hun zin achter hun Mac-jes.
Einde van hun set was echt subliem!
Daarna Rumenige en Loktibrada.............WAT EEN SET! dit was echt DE top set van dit festival. Heerlijke pompende techno!
Toen in de regen naar de main wantd aar draaide Bart Skils. Wel lekker setje. Hij blies ook nog effe wat speakers op..geweldig gewoon Toen effe weze stampen bij Mulero, was ook wel lekker.
Beyer vond ik nou niet echt geweldig ofzo.
Superfeest! volgen djaar weer!

Old Post Jul-04-2004 18:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Awakenings Festival
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp please to ID remix of Tom Wilson - Techno Cat [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJay Kay - Uproar (Original Mix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:44.

Forum Rules: