|
man, wat een sfeer!! het feit dat Nederland de halve finales heeft bereikt zat er waarschijnlijk voor iets tussen, maar één ding is zeker, zoiets zie je nooit in België!
een paar hoogtepunten:
Perry: die nieuwe Blue Haze (J, wat is de titel? die moet ik absoluut hebben), Arise, Crossroads
Markus: Forwards, die Magnetic North bootleg
Armin: de hele set was eigenlijk subliem (zoals Emma zei, stukken beter dan op de CP), maar DE plaat was toch wel Signum - The Timelord. dit is samen met Second Wave de beste Signum ooit IMO.
Markus part 2: Vadim Zhukov - Exit
kortom, heerlijk avondje en voor herhaling vatbaar. 
maar dan moet de taxichauffeur ons wel afzetten aan Den Haag HS en niet CS 
*edit* @ Jack: ik wil je niet met een trauma opzadelen of zo voor je afwezigheid, maar Markus draaide nog zijn remix van Beautiful Things.. zo rond half zeven deze morgen.. was wel heerlijk 
___________________
| quote: | Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony  |
Last edited by TOR on Jun-27-2004 at 17:28
|