Hmmm... toch weer regen!! Al zijn de voorspellingen wel redelijk; in de loop van de ochtend opklaringen en vanmiddag droog. Hopelijk krijgen de weermannen gelijk...
Voor de zekerheid toch maar een droog shirt mee, over 3 kwartier vertrekt onze bus richting het Floriade-terrein...
---
Van de website van ID&T:
Mystery Land: een laatste update over het weer en vervoer
Voor de Mystery Land bezoekers vandaag: hier nog een extra update.
Weer:
Door de hevige regen van vannacht is het terrein op een aantal plekken drassig geworden. We adviseren je dan ook om waterdichte schoenen aan te trekken dus haal dat oude schoeisel maar weer uit de kast.....
Vervoer:
Vanaf station Hoofddorp vertrekken vandaag pendelbussen richting de verschillende ingangen van Mystery Land. We adviseren je om hier gebruik van te maken.
Aug-21-2004 08:00
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
goeiemorgen iedereen tis nog steeds klote weer... maar het word zowieso leuk !!! hopelijk zijn er nog kluisjes over als ik aankom, kheb geen zin om de hele dag met een rugtas te lopen..
veel plezier voor iedereen die gaat vandaag. Hopelijk word het een beetje mooi weer nog.
Aug-21-2004 08:11
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Hmmm... toch weer regen!! Al zijn de voorspellingen wel redelijk; in de loop van de ochtend opklaringen en vanmiddag droog. Hopelijk krijgen de weermannen gelijk...
Voor de zekerheid toch maar een droog shirt mee, over 3 kwartier vertrekt onze bus richting het Floriade-terrein...
---
Van de website van ID&T:
Mystery Land: een laatste update over het weer en vervoer
Voor de Mystery Land bezoekers vandaag: hier nog een extra update.
Weer:
Door de hevige regen van vannacht is het terrein op een aantal plekken drassig geworden. We adviseren je dan ook om waterdichte schoenen aan te trekken dus haal dat oude schoeisel maar weer uit de kast.....
Vervoer:
Vanaf station Hoofddorp vertrekken vandaag pendelbussen richting de verschillende ingangen van Mystery Land. We adviseren je om hier gebruik van te maken.
Hmm... toch maar even een paraplu of iets dergelijks mee...
Aug-21-2004 08:11
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Het is nu droog! Ik ga de deur uit... Laat het vandaag maar eens een keer niet regenen! Er is vannacht al genoeg gevallen
Gelukkig is er in de tenten genoeg te beleven...
Aug-21-2004 08:27
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Het is nu droog! Ik ga de deur uit... Laat het vandaag maar eens een keer niet regenen! Er is vannacht al genoeg gevallen
Gelukkig is er in de tenten genoeg te beleven...
Maar ik ben bang dt we niet met zijn allen in die paar tenten passen...
Aug-21-2004 08:48
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Wat een graf weer Maar ik heb geen haast Tot straks...
Aug-21-2004 09:39
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Hmm... toch maar even een paraplu of iets dergelijks mee...
Ik moest de mijne inleveren op DV, dus neem aan dat het nu ook niet mag... Niet dat je dit nog leest, maar goed...
Aug-21-2004 10:22
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Lekker stampfen in de modder
Het is nu echt mooi weer hier (Aalsmeer), niet te warm en een lekker zonnetje. Als de wind goed staat kan ik misschien wat horen, hehe
Aug-21-2004 11:42
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Antiphus draait echt waanzig lekker! Heb nu al een paar tracks gehoord die ik ook moet hebben
Echt top!
Aug-21-2004 12:16
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Rush tent klinkt ook wel goed, nu met dj lacroix.
Aug-21-2004 13:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Antiphus draait echt waanzig lekker! Heb nu al een paar tracks gehoord die ik ook moet hebben
Echt top!
Cool Hoop dattie nou eindelijk een keer een setje op mp3 gooit , want ik heb hem nog nooit gehoord.
Maarja, heb hem dat al 100x gevraagd, so..........
Maar in ieder geval cool voor hem.
Aug-21-2004 16:25
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
Cool Hoop dattie nou eindelijk een keer een setje op mp3 gooit , want ik heb hem nog nooit gehoord.
Maarja, heb hem dat al 100x gevraagd, so..........
Maar in ieder geval cool voor hem.
Deze week is ook een setje van Antiphus gereleased, alleen onder de naam Marcel Woods