Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Coup
Retired

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by reveal
i guess you dont like the language in this thread...
this is a thread for swedish stuff, 'cause we dont have our own forum yet, but we are working on it soon enough this thread will be nothing but a memory

fair enough, but i thought it was dutch as i got a few dutch words or something like that

Old Post Sep-07-2001 20:52  England
Click Here to See the Profile for Coup Click here to Send Coup a Private Message Add Coup to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

sötnos...16 år.. Det blir nog ingen Tiesto för dig va'?

Under 18 är ju kört...om du inte råkar känna nån av vakterma jävligt bra eller ser VÄLDIGT gammal ut...

Old Post Sep-07-2001 20:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Sad

quote:
Originally posted by Gaby
sötnos...16 år.. Det blir nog ingen Tiesto för dig va'?

Under 18 är ju kört...om du inte råkar känna nån av vakterma jävligt bra eller ser VÄLDIGT gammal ut...

Buhu....jag kan raka av mig håret och låna brorsans leg...han är 19 Jag bjuder all Vakterna på BigMac.....

Old Post Sep-07-2001 21:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Inte för att vara taskig men det måste kännas jobbigt att vara under 18 år och vet att man inte kommer in på så många ställen....

Old Post Sep-07-2001 21:02  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Sad

quote:
Originally posted by x-dream
Inte för att vara taskig men det måste kännas jobbigt att vara under 18 år och vet att man inte kommer in på så många ställen....

gissa om!!!!! Han kommer spela 500 meter från mitt jobb...en halvtimme från där jag bor...och jag kan inget göra......missade honom förra året.....måste misa honom igen....FAAAAAAAAAAAAN!
Det är min dröm!......... Skulle ge min vänstra kula för att se honom!!!!!!!

Old Post Sep-07-2001 21:09 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Fast x-dream , vi har ju oxå varit där... jag fixade falskleg när jag var 17 så jag gick ut med et några gånger sen så kände vakterna igen en och då slapp man visa... va sura dom blev när jag fyllde 18 och visade mitt riktiga leg!!

Old Post Sep-07-2001 21:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
gissa om!!!!! Han kommer spela 500 meter från mitt jobb...en halvtimme från där jag bor...och jag kan inget göra......missade honom förra året.....måste misa honom igen....FAAAAAAAAAAAAN!

Hahahaha.....Det var väl att ta i din vänsta kula allså.....

quote:
Fast x-dream , vi har ju oxå varit där... jag fixade falskleg när jag var 17 så jag gick ut med et några gånger sen så kände vakterna igen en och då slapp man visa... va sura dom blev när jag fyllde 18 och visade mitt riktiga leg!!

Det är ju sant att vi oxå har varit där.....Fast jag har inte haft några problem med det....Där jag bor känner alla alla typ....Och det har inte varit så svårt att komma in på ställen......

Old Post Sep-07-2001 21:18  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

du kan ju alltid stå och hänga utanför ... nej alltså jag verkligen lider med dig!!! Så du jobbar på hamngatan?

Old Post Sep-07-2001 21:24  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

x-dream---your box!!!

Old Post Sep-07-2001 21:34  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Gaby
du kan ju alltid stå och hänga utanför ... nej alltså jag verkligen lider med dig!!! Så du jobbar på hamngatan?

Jag får väl göra det...det är nog det närmaste jag kan komma tiesto på et par år

Jag jobbar på kungsagatan 50...... uppe vid hötorget.....kanske inte 500 meter vem vet

Old Post Sep-07-2001 21:56 
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Slet oxå me att sälja hamburgare en gång i tiden ...usch! men fy fan va gott!! Jag får fortfande inte nog av dom!

X-dream: har du tömt sent boxen? får inte igång ICQ här hemma...ska be brorsan fixa ifall han kommer förbi om en stund, fast jag ska nog sova egentligen

Varför e man inte sjuk en måndag? nää alltid ska det vara på helger??

Old Post Sep-07-2001 22:06  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
x-dream---your box!!!

Den är inte full......Har inte ett meddelande i min inbox.....Men jag får mail hela tiden om att den är full......Mycket skumt....Det är lite tråkigt att det ska bli så......Med inboxen.....

Old Post Sep-07-2001 22:10  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmark E G 2002/2003 Tune id 1 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnigma - The Eyes Of Truth [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:00.

Forum Rules: