Originally posted by reveal i guess you dont like the language in this thread...
this is a thread for swedish stuff, 'cause we dont have our own forum yet, but we are working on it soon enough this thread will be nothing but a memory
fair enough, but i thought it was dutch as i got a few dutch words or something like that
Sep-07-2001 20:52
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
sötnos...16 år.. Det blir nog ingen Tiesto för dig va'?
Under 18 är ju kört...om du inte råkar känna nån av vakterma jävligt bra eller ser VÄLDIGT gammal ut...
Sep-07-2001 20:52
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Gaby sötnos...16 år.. Det blir nog ingen Tiesto för dig va'?
Under 18 är ju kört...om du inte råkar känna nån av vakterma jävligt bra eller ser VÄLDIGT gammal ut...
Buhu....jag kan raka av mig håret och låna brorsans leg...han är 19 Jag bjuder all Vakterna på BigMac.....
Sep-07-2001 21:01
x-dream
Kurai is my slave!
Inte för att vara taskig men det måste kännas jobbigt att vara under 18 år och vet att man inte kommer in på så många ställen....
Sep-07-2001 21:02
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by x-dream Inte för att vara taskig men det måste kännas jobbigt att vara under 18 år och vet att man inte kommer in på så många ställen....
gissa om!!!!! Han kommer spela 500 meter från mitt jobb...en halvtimme från där jag bor...och jag kan inget göra......missade honom förra året.....måste misa honom igen....FAAAAAAAAAAAAN!
Det är min dröm!......... Skulle ge min vänstra kula för att se honom!!!!!!!
Sep-07-2001 21:09
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Fast x-dream , vi har ju oxå varit där... jag fixade falskleg när jag var 17 så jag gick ut med et några gånger sen så kände vakterna igen en och då slapp man visa... va sura dom blev när jag fyllde 18 och visade mitt riktiga leg!!
Sep-07-2001 21:11
x-dream
Kurai is my slave!
quote:
gissa om!!!!! Han kommer spela 500 meter från mitt jobb...en halvtimme från där jag bor...och jag kan inget göra......missade honom förra året.....måste misa honom igen....FAAAAAAAAAAAAN!
Hahahaha.....Det var väl att ta i din vänsta kula allså.....
quote:
Fast x-dream , vi har ju oxå varit där... jag fixade falskleg när jag var 17 så jag gick ut med et några gånger sen så kände vakterna igen en och då slapp man visa... va sura dom blev när jag fyllde 18 och visade mitt riktiga leg!!
Det är ju sant att vi oxå har varit där.....Fast jag har inte haft några problem med det....Där jag bor känner alla alla typ....Och det har inte varit så svårt att komma in på ställen......
Sep-07-2001 21:18
Gaby
DanceAddictPartyQueen
du kan ju alltid stå och hänga utanför ... nej alltså jag verkligen lider med dig!!! Så du jobbar på hamngatan?
Sep-07-2001 21:24
Gaby
DanceAddictPartyQueen
x-dream---your box!!!
Sep-07-2001 21:34
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Gaby du kan ju alltid stå och hänga utanför ... nej alltså jag verkligen lider med dig!!! Så du jobbar på hamngatan?
Jag får väl göra det...det är nog det närmaste jag kan komma tiesto på et par år
Jag jobbar på kungsagatan 50...... uppe vid hötorget.....kanske inte 500 meter vem vet
Sep-07-2001 21:56
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Slet oxå me att sälja hamburgare en gång i tiden ...usch! men fy fan va gott!! Jag får fortfande inte nog av dom!
X-dream: har du tömt sent boxen? får inte igång ICQ här hemma...ska be brorsan fixa ifall han kommer förbi om en stund, fast jag ska nog sova egentligen
Varför e man inte sjuk en måndag? nää alltid ska det vara på helger??
Sep-07-2001 22:06
x-dream
Kurai is my slave!
quote:
x-dream---your box!!!
Den är inte full......Har inte ett meddelande i min inbox.....Men jag får mail hela tiden om att den är full......Mycket skumt....Det är lite tråkigt att det ska bli så......Med inboxen.....