Originally posted by SnuggLe
Ben benieuwd hoe mensen die niet van Progressive houden deze muziekstijl eigenlijk zien.
net zoals jij het 3 jaar geleden zag...saai
Aug-16-2004 14:20
Joost
Uhm Tss
Registered: Mar 2004
Ik heb niet eens een duidelijk beeld van wat nu wel en wat geen prog is...
De hele CD Coldharbour Sessions 2004 = prog?
Probspot = prog?
Perry O'neil = prog?
Aug-16-2004 14:22
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Idd leuk verslag GrooveCollect
Weet eigenlijk niet wat er dan negatief aan is?? Het is niet zijn favoriete muziek (als ik ergens in kroeg kom, irriteer ik me ook aan de muziek ), maar voor de rest hebben ze zich goed vermaakt. Er hing gewoon een hele goede sfeer en het publiek ging goed uit z'n dak. Wat wil je nog meer?
Ik vond ook niet alle "trance" die er gedraait werd helemaal te gek, ik vond soms een plaat ook "te lang door zeuren" (heb ik ook met andere muziekstijlen). Maar dit hou je toch altijd...
quote:
Originally posted by Joost
Ik heb niet eens een duidelijk beeld van wat nu wel en wat geen prog is...
De hele CD Coldharbour Sessions 2004 = prog?
Probspot = prog?
Perry O'neil = prog?
Dit is progressive trance. Je hebt ook progressive house, progressive breaks. etc
Het zit gewoon tussen trance en progressive in. Hetzelfde heb je min of meer techtrance, wat tussen techno en trance inzit.
Echte progressive freaks willen het geen progressive noemen en de pure trance fanaten vinden het vaak maar saaie muziek. Zo kun je het ook omschrijven
Aug-16-2004 15:52
Joost
Uhm Tss
Registered: Mar 2004
Dat "te lang doorzeuren" heb ik ook wel eens ja. Maar gelukkig had ik daar tijdens Three DJ's geen last van. Ik heb het vooral als ik zelf aan het mixen ben; dan heb ik zin om de volgende plaat erin te mixen, terwijl de vorige nog maar een minuutje bezig is
Maar inderdaad, die tracks lijken mij ook het beste in het hokje "progressive trance" passen. Dé stijl voor mij
Aug-16-2004 18:18
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by emma
allen baal ik dat ik sander net gemist heb
had je maar niet zo vaak naar de WC moeten gaan onderweg, eigen schuld!
Aug-16-2004 19:43
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Was een geslaagd avondje!
Hier nog even de tracklist van Sander:
01. Pole Folder Feat. Sandra Ferretti - Protected (Blue Room Project Remix) [EDM Digital]
02. Mick Burns - See Me Fall (Matthew Dekay Vs. Proluctors Trousy Mix) [Deep Records]
03. Matthew Dekay - Mono-Chrome [Deep Focus]
04. Özgür Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [CDR]
05. Dousk - Pa Dida [Bedrock]
Last edited by Bouma-Bros on Aug-20-2004 at 12:31
Aug-17-2004 10:42
dromertje
tranceaddict in training
Registered: Aug 2004
ik ben michel broertje van dj lex
IK heb deze kansloze nick dromertje genomen omdat de eerste 25 die ik probeerde bezet waren
Trance boeit me niet zo veel meer armin in de asta vond ik al eigenlijk niks dus ging ik meer voor markus.
NOu markus draaide echt perfect paar nieuwe onbekende platen voor me die ik tochwel erg goed vond en na flash brothers - amen kon die al niks meer fout doen voor mij.
Armin daarentegen vond ik slecht harde trance platen met breaks die johan gielen zelfs niet mooi vind. Maar heb me goed vermaakt want de sfeer was perfect en toch nog wel wat bekenden tegengekomen.
VOor mij iig voorlopig even geen armin meer want die heb ik nou wel een beetje gezien.
Oh en ik post zo laat omdat ik nog niet kon posten maar jahbeter laat dan nooit
Aug-17-2004 11:57
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Hey broertje van dé dj Lex, je hebt idd een vage nick, maar hij past wel goed bij je slaapgedrag/stoornis
Aug-17-2004 12:06
dromertje
tranceaddict in training
Registered: Aug 2004
Aug-17-2004 12:09
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Hey broertje van dé dj Lex, je hebt idd een vage nick, maar hij past wel goed bij je slaapgedrag/stoornis
lol alstie volgende x maar niet weer gaat pissen in de metro
Was een leuk feestje, maar 't was voor mij toch echt Remy (held van de avond!) en Markus (ook heel behoorlijk, maar toch een paar tracks die ik was kazig vond) op een bootje
Ik vond de set van Armin niet zo denderend, bovendien vond ik dat die kerel z'n bas veel te ver opengedraaid had... Maar het was toch zeker een geslaagd avondje
Aug-17-2004 14:54
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
haha, welkom dromertje
had je beter nog als nick kunnen kiezen voor "broertje dj lex"