Woooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeei mijn eerste dagje strand heb ik achter de rug. Maaaaaaaaaaaar wel veelste laat, tis gvd 24 juli.
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-24-2004 16:11
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Woooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeei mijn eerste dagje strand heb ik achter de rug. Maaaaaaaaaaaar wel veelste laat, tis gvd 24 juli.
Vorige week zaterdag was 't ook wel mooi weer om naar het strand te gaan...
Jul-24-2004 17:07
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by MaGiK54
Woooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeei mijn eerste dagje strand heb ik achter de rug. Maaaaaaaaaaaar wel veelste laat, tis gvd 24 juli.
haha... beter laat dan nooit
Jul-24-2004 17:30
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Vorige week zaterdag was 't ook wel mooi weer om naar het strand te gaan...
Tot aan de wolkbreuk wel ja, maar toen genot ik van een heerlijk ritje in me pa's cabrio naar Schiphol om hem daar op te halen. Wat was dat een ubergeil ritje zeg.
Bijna identiek aan me pa's auto, alleen heeft hij donkere bekleding, tis dan weer jammer dat ik daarna weer in me Seicento moest stappen.
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-24-2004 18:59
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by MaGiK54
Tot aan de wolkbreuk wel ja, maar toen genot ik van een heerlijk ritje in me pa's cabrio naar Schiphol om hem daar op te halen. Wat was dat een ubergeil ritje zeg.
Bijna identiek aan me pa's auto, alleen heeft hij donkere bekleding, tis dan weer jammer dat ik daarna weer in me Seicento moest stappen.
leuke wagen
nu we het toch over bmw hebben, dit blijft toch gruwelijk vet.
mooi speelgoed maar mijn turken bmw 520 blijft ook vet
___________________
Jul-24-2004 19:03
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by basvh
leuke wagen
nu we het toch over bmw hebben, dit blijft toch gruwelijk vet.
mooi speelgoed maar mijn turken bmw 520 blijft ook vet
M5 is sweet
6-serie cabrio is ook bruut:
Voor een mager prijsje van €123.300,- heb je BMW 645Ci Cabrio S. Grote kans dat daarboven op ook nog rij-klaarkosten komen
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-24-2004 19:09
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by MaGiK54
Grote kans dat daarboven op ook nog rij-klaarkosten komen
wat d8 je van de verzekerings-wegenbelasting kosten van een nieuwe m5.
___________________
Jul-24-2004 19:12
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by basvh
wat d8 je van de verzekerings-wegenbelasting kosten van een nieuwe m5.
Er staat op de www.bmw.nl een special over de nieuwe M5, gelikte intro van de auto.
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-24-2004 19:16
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
BMW M5
5l v10
507 pk
520nm
in 5 sec op 100 km/h na 10 sec op 200 km/h
topsnelheid: afgeregeld op 250, chipje eruit dan wordt het 330