Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > le retour de la vengeance des toons.
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
bien vu
surtout qu'il avait oublié de préciser que le vol de 5 boites de pousse-mousse est autorisé le lundi de pacques.

Old Post Sep-03-2004 21:22  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
copacabana
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Hum hum...
Excusez moi d'intervenir mais il me semble que Thierry la Fronde est en opposition sur le grand détroit de Magellan, interdisant par la même au frère de Patrick Sébastien d'épouser la reine mère en case 46.
Ce qui me conduit à m'introduire par une rotation flippée arrière grâce à Vladimir Poutine faisant du smurf avec soeur Thérésa...

Et oui les vacances sont finies... Resalut à tous...

Vamos a la playa senor zorro

Old Post Sep-03-2004 22:52  France
Click Here to See the Profile for copacabana Click here to Send copacabana a Private Message Add copacabana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

- 3814

Old Post Sep-04-2004 01:40  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

phrase bonus; celui ki la terminé a gagné de faire un tour avec patrick duffy!

il est ni carré ni ovale...

a vous de terminer!

Old Post Sep-04-2004 06:56  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by boullette
il est ni carré ni ovale...

il est rond comme un ballon ?

Old Post Sep-04-2004 08:50 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

je dirais plutot, vive vive vive les cornichons.

Old Post Sep-04-2004 09:57  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by d&b
je dirais plutot, vive vive vive les cornichons.

comme un ballon ?

Old Post Sep-04-2004 09:58 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

étant donné que je n'ai pas gagné, suivant l'article 445 du livre de la jungle en version ispanique, j'ai le droit de reprendre la main de force et de lancer un dé sur Lionel Richie et de marquer le double du compte obtenu par ce jet.

je fais 9 je double et marque 21 j'avance de 7 en case Cap-Vert grace à mon Camping-car Lada S875 de fabrication Suisse, je dégaze en mer Caspienne et je vermifuge Christophe Rippert avec 12 plaquettes de beurre demi sel.

Old Post Sep-04-2004 18:16  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

il est trop fort, j'abandonne la partie

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-04-2004 18:24  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by stanymi
il est trop fort, j'abandonne la partie

petit joueur

Old Post Sep-04-2004 19:03  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

tout ca pour ca je serais tenté de dire concernant la sig' de Webandyscott qui a laissé pdt je sais pas combien de tps "j'y bosse..." lol

une photo qui la recouper. mdr

Et cmoi le pti joueur ?lool

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-04-2004 20:40  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by stanymi
tout ca pour ca je serais tenté de dire concernant la sig' de Webandyscott qui a laissé pdt je sais pas combien de tps "j'y bosse..." lol

une photo qui la recouper. mdr

Et cmoi le pti joueur ?lool

si t'es pas content c'est pareil

sinon t'inkièt, on va la retoucher un peu

Old Post Sep-04-2004 20:45  Suriname

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > le retour de la vengeance des toons.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMysterious italian track [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNew Order - "Blue Monday" (Cass & Infusion Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:59.

Forum Rules: