|
| quote: | Originally posted by Cosmic
Spelen er nog meer mensen FM2005? Ik ben inmiddels bezig in mn 3e seizoen met Atletico, leuke, goede ploeg (helemaal met Robinho erbij ). Hij gaat lekker, ik lig nu 3e in de competetie en vorig jaar had ik de beker gewonnen. |
ik speel ook FM2005, zit nu in het 4e seizoen, met Vitesse natuurlijk. Heb nu wel een aardig ploegje bij elkaar, al willen de meeste topspelers gewoon niet naar Arnhem verhuizen. Dat getrek aan je goede spelers van Ajax/PSV/Feyenoord is ook lichtelijk irritant, en als je een keertje 'nee' zegt dan heb je gelijk een ongelukkig persoon die niet meer wilt voetballen.
Ook vind ik het jammer dat Nederland het, net zoals in het echt, op Europees niveau ook ronduit slecht doet. Zo worden de Europese plaatsen voor de CL en de UC beperkt tot enkel voorrondes (waar we nu nog 2x CL en 4x UC hebben wordt dat dus 2x voorronde CL en 2x voorronde UC).
Voor de rest is het een aardige game. Ik mis alleen rellen tijdens/na de wedstrijd, en het bestuur wil NOOIT meewerken aan een hoger salarisbudget