Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
vind het wel cool dat nadat ik the garden state had aangeraden dat zoveel mensen em ook zijn gaan kijken (toevallig of op aanraden).. het is idd een erg vette film! heb erg genoten van portman en zach baff (die ook geniaal is in scrubs uiteraard )..
trouwens ik was zaterdag naar alexander geweest, ik snap neit dat zoveel mensen die film bashen.. ik vond het zelf een erg goede film zelfs! vette actie, goed verhaal, goed acteer door kilmer, jolie en farrel.. ik snap wel dat de film op imdb zo'n laag cijfer haalt, oliver stone is nooit echt goed gevallen in amerika en zijn kijk op zaken wordt dan ook continu afgezeken daar door reviewers met tunnelvisie.. alexander, top film!
Heb Garden State idd ook gezien in november ofzo maar afgelopen maand nog maar is gekeken want vond het echt een supergoeie film
Maar ik postte ff omdat ik The Aviator zon goeie film vond en die wou ik dus aanraden
Vorige maand ook Meet The Fockers gezien en die was ronduit geniaal weer
Mensen de Soundtrack van Garden State al geluisterd? Ik ben verliefd man! Echt te vet! Superchill, allemaal heerlijke relaxte chillnummers!
Jan-26-2005 11:04
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Heeft iemand al 'House of flying daggers' gezien?
Jan-26-2005 11:29
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen de Soundtrack van Garden State al geluisterd? Ik ben verliefd man! Echt te vet! Superchill, allemaal heerlijke relaxte chillnummers!
Staat al een tijd op de hd ja
Frou Frou - Let Go
House Of Flying Daggers heb ik hier liggen op dvd maar nog niet gezien
Originally posted by Glaniskanis
Staat al een tijd op de hd ja
Frou Frou - Let Go
House Of Flying Daggers heb ik hier liggen op dvd maar nog niet gezien
Heb je hem nog op je pc staan? zet hem effe op je ftp :P
Jan-26-2005 11:48
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
National Treasure is idd een vermakkelijke film. Het heeft een aardig verhaal en de spanning zit er goed in.
Jan-26-2005 12:54
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by TimeportE
trouwens ik was zaterdag naar alexander geweest, ik snap neit dat zoveel mensen die film bashen.. ik vond het zelf een erg goede film zelfs! vette actie, goed verhaal, goed acteer door kilmer, jolie en farrel.. ik snap wel dat de film op imdb zo'n laag cijfer haalt, oliver stone is nooit echt goed gevallen in amerika en zijn kijk op zaken wordt dan ook continu afgezeken daar door reviewers met tunnelvisie.. alexander, top film!
sja en bij de geschiedheidkundige scoor je ook geen bonus punten door alexander bi/homo neigingen te geven.
Laatste tijd wel wat fillums gezien:
oceans 11
erg geinig, grappig en vermakelijk. Ben nu wel benieuwd naar oceans 12
King Arthur Directors Cut.
Stuk beter dan de bios versie, het kwam er een stuk geloofwaardiger uit door toevoegingen van geweld.
Analyse this
best geinig om robert de niro grapjes over de film the godfather te zien maken. Het tofste stuk is natuurlijk als die billy christal zich als maffia gast voor doet.
Verder lijkt meet the fockers en National treasure mij wel wat.
Jan-26-2005 13:31
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by basvh
sja en bij de geschiedheidkundige scoor je ook geen bonus punten door alexander bi/homo neigingen te geven.
er zijn gewoon meerdere verwijzingen in de oude texten dat alexander zeker wel bi/homo was of iig de neigingen hiernaar had..
Heb alleen de trailer nog gezien, maar als ik vandaag of morgen tijd heb kijk ik 'm! Lijkt me een erg brute film.
Jan-26-2005 16:03
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
er zijn gewoon meerdere verwijzingen in de oude texten dat alexander zeker wel bi/homo was of iig de neigingen hiernaar had..
Idd dat wou ik ook replien dat dat niet raar was dat het in de film is verwerkt