Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance Evolution @ La Chapelle Club (LYON) le 12/03/2005
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by benjamin
elle aime bien tt ce sur quoi on peut danser, ou la bonne vieille house du Circus alors je pense pas qu'elle nous trouve bizarres

Le Circus... c'était une discothèque sympa y a quelques années. Enfin c'était quand les djs suisses venaient. Now à part Laurent Vendetta et autre House Dj on voit pu grand chose d'intéressant.

Old Post Mar-02-2005 08:48  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

T'as de la place encore pour pioncer rafon?

Old Post Mar-02-2005 11:49  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by PEZ68
T'as de la place encore pour pioncer rafon?

Oui c'est bon, tu seras peut-être pas dans un lit mais y aura de quoi poser un matelas...

Old Post Mar-02-2005 12:18  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by rafon3
Oui c'est bon, tu seras peut-être pas dans un lit mais y aura de quoi poser un matelas...

y'a la tente dans le jardin aussi

Old Post Mar-02-2005 12:37  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

arf! rafon, y a un pote qui monte aussi, donc si c'est possible, bouffer et si y a de la place, dormir . Tiens moi au jus

Old Post Mar-02-2005 19:57  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by boullette
Tiens moi au jus

impossible il a que du coca

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-02-2005 21:06  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

quote:
Originally posted by boullette
arf! rafon, y a un pote qui monte aussi, donc si c'est possible, bouffer et si y a de la place, dormir . Tiens moi au jus

Bouffer y a pas de problème, dormir c'est bon aussi, mais le prochain qui me demande ce sera le dernier je pense, après çà devient chaud en place...

Old Post Mar-03-2005 20:14  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
rafon je peux ne pas dormir ni manger chez toi le 13 ?

Old Post Mar-03-2005 20:44  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

quote:
Originally posted by d&b
rafon je peux ne pas dormir ni manger chez toi le 13 ?

Salut je fais une yellow party samedi, çà te dirai deeeeeeeee.......... pas v'nir???

Ahahaha casséééééééé!!!!!!!!

Non sérieux tu peux pas venir du tout du w-e??

Old Post Mar-03-2005 21:30  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by rafon3

Non sérieux tu peux pas venir du tout du w-e??

ben nan je viens pas.
mais par contre je compte bien venir en avril lors de son passage avec tatana

Old Post Mar-03-2005 22:04  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by davedresden
bonjour les tranceaddicts

moi-même et le josh sont très excités pour venir en France étant que nous les deux nourriture d'amour aussi bien que la musique, qui pourrait penser à un meilleur endroit pour jouer que Lyon, France? nous attendons avec intérêt de vous rencontrer puis

respect, gabriel&dresden

www.gabrielanddresden.com, www.bloomcd.com

Je débarque, trois quatre pages après .
Effectivement, bien sympathique de leur part.

On essaiera d'arriver pour 23h30, histoire de profiter pleinement de la soirée .

Assez impatient à vrai dire. Precision j'ai hâte également.

Bref, 15€ + 1 conso, c'est vraiment raisonnable je trouve.

Au 12 donc...

Old Post Mar-03-2005 22:50  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Euh sinon, de souvenir, je crois pas que la question avec déjà été posée de manière si précise,
mais pour l'éventuel meeting avec G&D le vendredi (soir??), ça se passerait comment ?, où ?, à quel endroit ?, à quelle heure ?, combien de temps ?, c'est combien ? ah pas cher. et toi ? moi ça fahrte merci.

Old Post Mar-03-2005 23:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance Evolution @ La Chapelle Club (LYON) le 12/03/2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackfire storm (volcano spirit) with sample [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEstima - Hitman's Paradise [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:05.

Forum Rules: