|
Onno, Dave, Lex, jullie allemaal al kaartjes voor Zaterdag (Emerson)?
Heb nog een kaartje over naar alle waarschijnlijkheid. Dan zou 1 van jullie gratis kunnen, mits interested.
Of anders iemand anders dan de bovengenoemde mensen 
Lang hier niet meer gepost, maar gaan er nog wel mensen eigenlijk?
|