Tegen echt die blijvende hitte kan ik eerlijk gezegd ni al te goe,ik word er enorm loom van.
Jul-21-2006 12:03
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Da weerbericht gecheckt?? Weer 30+° voor volgende week. Als dit niet de warmste juli ooit wordt weet ik het echt nie meer.
Supah gewoon
Jul-21-2006 12:22
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Momenteel lichte regen en een donderslagje
Last edited by MikeVee on Jul-22-2006 at 08:55
Jul-22-2006 08:36
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Hier is't momenteel ook een beetje aan't regenen. Laat maar komen
Jul-22-2006 08:50
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Zaterdag 22/07:
De wig, met center over het zuiden van Denemarken, die ons gisteren een droge dag bezorgde, verwijdert zich naar het oosten. Ondertussen nadert een onweerachtige zone van over het noordwesten van Frankrijk. Deze kan deze morgen in het westen van het land voor wat verkoeling zorgen onder de vorm van een onweer. Geleidelijk gaat deze zone de rest van België inpalmen. In de namiddag volgt een verzwakt front waardoor plaatselijk meer onweerachtige buien kunnen voorkomen.
Daarna zorgt een nieuwe uitloper van het hoog van de Azoren voor zomers en droog weer.
--
Weer voor Zeebrugge:
We starten de dag met een temperatuur van 19°C. In de voormiddag, meestal licht bewolkt. Na de middag, overwegend licht bewolkt met een maximumtemperatuur van om en bij de 30°C
Jawadde, zo'n verschillen op een paar uur.
Jul-22-2006 08:52
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
alles open zetten thuis, is nu het ideaal moment om alle warmte uit huis te krijgen...
hier regent het voor 't moment
Jul-22-2006 08:59
domineesje
Con amor todo se puede!
kan toch zo zalig zijn na zo'n warme dag
Jul-22-2006 19:03
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Raam staat hier wagewijd open op mijn kamer, en nog een extra ventilator om de frisse lucht binnen te trekken.
Jul-22-2006 19:34
domineesje
Con amor todo se puede!
quote:
Originally posted by Devilex
Raam staat hier wagewijd open op mijn kamer, en nog een extra ventilator om de frisse lucht binnen te trekken.
in de vroege dag alles open zetten dat goed trekt!!! niet als het weer vollebak warm is he