|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Stephan B
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by jp
Die boot is zo 2004, tijd voor een nieuwe locatie |
In een grote zeppelin ofzo?
Affin, ik heb weer geweldig genoten gister. Heerlijke sfeer weer met het gewoonlijke zooitje ongeregeld dat ook van de partij was Kwam binnen toen Remy ongeveer begon. Lekkere set, ik houd wel van wat van dat tech-house gedoe op z'n tijd. Daarna begon Armin meteen volgens mij, heb Harry Lemon echt niet gezien in de booth. Of heb ik 't nou fout? Zag 'm later wel ergens bij Armin in de buurt lopen. Ik vond Armin in tegenstelling tot andere mensen niet echt tegenvallen. Vond het wel een lekker setje, natuurlijk zijn er wel betere geweest maar vond het zeker nie verkeerd. Tundra, Top Gear, Language, Silent Waves waren een paar van de hoogtepuntjes. Progressive koning Perry had ein-de-lijk eens een fatsoenlijke settijd aangwezen gekregen, en hij beweest zichzelf meteen. Hij sloot lekker aan op de set van Armin en draaide wat fantastische platen zoals Living The Dream, Sounds Rushing, Wave Force en volgens mij ook de nieuwe Ozgur Can - Changes (G&D Remix). Al in al topavond! Bedankt aan al de mensen voor de gezelligheid. Tot de volgende
ohja, pics or stfu : http://s87274285.onlinehome.us/ASta...2005/index.html
Jun-04-2005 18:25
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
Jun-04-2005 18:47
|
|
|
 |
 |
Roger
blaat
Registered: May 2004
|
|
|
Jun-04-2005 19:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:02.
Forum Rules: