|
|
|
|
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
Ik ga alleszins wel eens naar Promo gaan kijken. Maar ik zal toch voornamelijk in BlackHole zitten denkek.
|
|
Jul-25-2005 10:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Aurélie
Er wordt wel veel gepraat over Promo door "niet-hardcore"-mensen. Ben toch eens benieuwd. Iemand een tip voor een represenstatieve betere set ? |
mmmmh Promo@ Sensation Black 2004
Maar vergis u niet, Promo is en blijft echt hardcore, alleen durft hij nog andere dingen te draaien dan alleen partycore (hardcore releases die makkelijk in het oor liggen), zoals Darkcore, Industrial, Hardtek, etc. Beetje zoals Luna imo, die draait ook niet puur Hardstyle in zijn sets.
Om het kort te zeggen. Promo draait gewoon interesant en heb hem nog alleen maar gehoord op opgenomen sets, nog nooit in het echt bezig gezien, dermee ik zeker wil gaan kijken
en The Third Movement (zijn eigen label) owned gewoon 
PS: toch heb ik een beetje schrik dat Promo niet te "vaag" gaat durven draaien met het Belgisch publiek. J00F draaide op AIB ook Psy ipv trance en meeste mensen bolde het toen af, J00F kon echter permiteren zijn ding te doen, was toch afsluiter, Promo echter staat midden in de line-up en moet zien dat het publiek blijft plakken...dus het wordt afwachten, ik hoop echter nog steeds op een mengeling van beiden zodat iederen tevreden is en sommige mensen eens nieuwe dingen krijgen te horen ipv het gewoonlijke DHT-werk en Marc Acardipane revivals
Last edited by Dark Apostle on Jul-28-2005 at 09:15
|
|
Jul-28-2005 09:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:25.
Forum Rules: