|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by X-Tune
Op kot gaan is niet alleen wonen. Het is meer vakantie. Je hoeft zelf niets te doen en alles wordt voor jou gedaan en betaald.
Je komt er nog wel achter, als je er nog niet zelf bent achtergekomen. Ik geloof niet dat het een uitzondering is dat wanneer je pas afstudeert, men direct alleen gaat wonen. Met je startersloontje zal je niet ver geraken. |
Betaald, ok. Maar het alles-voor-jou-gedaan gedeelte klopte bij mij toch niet zenne
En ik heb het gewoon over het zelf doen. Als ge thuis woont wordt er bepaald wat ge eet, hoe het wordt klaargemaakt, naar welke winkel er wordt gegaan, welke kleur van paprika's die er wordt gekocht, welk wasmiddel er gebruikt wordt. Allemaal kleine irritante dingskes, ma vooral, ge hebt sowieso een gebrek aan privacy!
Als ge alleen wilt gaan wonen (zonder vrindin erbij) is het idd wel een financiele inspanning om alleen te gaan wonen, toegegeven. Van sparen zal er volgens mij niet erg veel in huis komen 

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
Jul-27-2006 14:01
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:19.
Forum Rules: