|
Ik ben volledig te vinden voor Musicafé! Lijkt me een leuke plaats (doet me zelfs beetje denken aan de rector?). En die huur valt mee. Misschien best eens vragen hoeveel man er precies binnen kan/mag. Ge weet nooit dat er 1000 man komt opdagen .
Vlug effe berekenen:
125€ - club
125€ - café (moet je erbij nemen, dus ik veronderstel betalen ervoor)
25€ - opkuis
------
Totaal: 275€
Blijft in feite nog 25€ over voor affiches. Nuja, zoals beloofd wil ik gerust wat bijleggen , maar natuurlijk geen 300€ hé
Dus er zal wel nog wat meer sponsoring gezocht moeten worden vrees ik. Brooklyn is waarschijnlijk al opnieuw een optie? Trouwens, Lolo, zouden we niet wat sponsoring kunnen verkrijgen van uw platenfirma? Alé, we kunnen uw CD en logo van Banshee/Bonzaï bijvoorbeeld vermelden op affiche? Goed idee?
Andere sponsors: ik heb zo zitten denken voor het geval we niet echt veel meer sponsors vinden -> Stel dat we de party zo goed als gratis kunnen houden, dan kunnen we bijvoorbeeld symbolisch 1 a 2€ vragen. Met dit geld kunnen we dan onze affiches eventueel terugbetalen aan iemand die het kan voorschieten (misschien wel riskant, niet?) en zullen we wel nog wat overhebben voor een volgende party. En dit zonder de 'winsten' van de drank bij te rekenen. Nouja, gewoon effe terzijde .
Hoeveel affiches zouden we trouwens laten drukken? Zal het wel een succes zijn om die affiches in Leuven te verspreiden als het bv in het weekend plaatsvind?
Het zou trouwens ook leuk zijn moesten we enkele buitenlandse bekende TA's in de line-up kunnen plaatsen. (ik denk bv aan Leon , Solid Slide, Airbase,... ). We hebben natuurlijk wel al 2 BN'ers (bekende Nederlanders), Bax en Freezel .
Trouwens, goed idee van AW ivm VZW. Wanneer beginnen we daaraan? 
Kheb wel wat ervaring met oprichten van een 'bedrijfke', dus ge moet maar aan m'n mouw trekken als ge wat info nodig hebt